562 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
hjælp han tisser ikke hjælp han tisser ikke
Har en lille gravhund på ca 3 mdr. Kan ikke får ham til og tisse når jeg lufter ham. lufter ham så snart jeg står op om morgen. og nu i dag gik jeg 1 time med ham da jeg lige var stået op og han gør det ikke. Men så snart vi kommer ind igen er det første han gør og likke den største sø..
skal jeg bare bive ved med og gå med til han er lige ved og springe. eller hvad.. Det er jo også en han så man skulle da mene de lættet ben op ad alt. men det er ikke tilfældet..
Hjælp hvad skal jeg gøre...
0 synes godt om
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 5 Emner: 239 Svar: 2.219
Tisser han på gulvtæpper eller på det bare gulv?
hvis han tisser lige så snart i kommer ind ad døren, så lad døren stå åben og grib ham stille og roligt og sæt ham ud, beløn ham med en godbid bare ved det mindste han gør udenfor. Skæld ikke ud, når ulykken sker derinde, men tag ham og sæt ham ud.
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 1.150
nov 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 112
jan 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 841
jun 2005
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 3.577
Det er en hvalp, den er usikker.
Smider den sit visitkort, viser den "rovdyr" at her er en lille hvalp. Den skal altså føle sig sikker.
Drop de lange gåture, men gå istedet nogle flere korte.
Tør lidt tis og afføring ud der hvor du gerne vil have han besørger, så lugter der af ham i forvejen, og han føler sig mere tryg *s*
Lidt tålmodighed endnu, og så skal det nok komme *s*
dec 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.516
Men med træning og leg gik der ca 2 mdr, så tissede han også ude.
Du skal selvfølgelig ud med ham som det første om morgenen, så når han har spist/drukket, og når han har sovet i løbet af dagen, og før natten. Du skal være glad og positiv, have lommen fyldt af godbider, for han skal finde ud af at det er rart at komme ud. Når han så taber en tår, skal du rose rigtig meget, og give godbid.
Man kan hurtigt komme til at føle sig lidt fjollet, når man hopper af glæde når det lykkes, men op i nummeren med det...
Kan jo ikke sige om det kanvirke for dig, men det var sådan jeg gjorde.
Pøj pøj.
hjælp han tisser ikke