Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor sover jere hund/ hunde om natten??
  • #1   2. feb 2012 I gangen. smiley

• #2   2. feb 2012 I sengen, i baggangen, i sofaen, på en af hans utallige madrasser, i køkkenet..

LIGE hvor han har lyst.

• #3   2. feb 2012 I soveværelset i deres kurve smiley

• #4   2. feb 2012 Han sover i soveværelset - Hvor han har sin kurv, en stor hynde og ja, vores seng :).

• #5   2. feb 2012 Under min dyne.

• #6   2. feb 2012 Han sover hvor vi sover smiley

• #7   2. feb 2012 I sengen. Den ene typisk på min hovedpude, den anden under en af vores dyner enten op ad maven eller i knæhaserne.

• #8   2. feb 2012 I sin "store" kurv inde i stuen..... dvs. sofaén smiley

Hun kan ligefrem kigge ret så fornærmet på os hvis klokken er ved at være over hendes sengetid og vi stadig sidder i sofáén *gg*

• #10   2. feb 2012 Lige hvor hun vil.... Seng, gulv, kurv, sofa, badeværelse o.s.v.
    Hun rokere lidt rundt et par gange alt efter hvor varm/koldt hun har det, og om hun vil have fred eller putte lidt :o)

• #11   2. feb 2012 Zeus, sover i min seng, i hans kurv, på hans pude, eller på fodskammelen

• #12   2. feb 2012 Begge mine sover i sengen.

• #13   2. feb 2012 Watson veksler mellem et lammeskind på gulvet og min seng. Han skifter plads en del gange i løbet af naten.

• #14   2. feb 2012 I underetagen.. Køkken, stue, gang.
    Vi har soveværelse på 1. sal og der kommer han ikke med op.
    Han kan frit vælge mellem 2 kurve og en sofa, men han vælger ofte smudsmåtten i den kølige gang

• #15   2. feb 2012 Han kan vælge imellem sin kurv i soveværelset eller vores seng, og for det meste vælger han sin egen kurv. Deri har han sin egen baby dyne, hvor han elsker at putte smiley

• #16   2. feb 2012 I sengen....

• #17   2. feb 2012 Hvor de vil bare ikke i sengen, de har kurve ved siden af vores senge.

• #18   2. feb 2012 3 stk. i sengen hos mig, og de 4 andre draperet rundt omkring sengen........vældig hyggeligt.

• #19   2. feb 2012 I sengen medmindre vi har gæster. Der vælger hun at sove i sin kurv i køkkenet :o)

• #20   2. feb 2012 Hvor de har lyst.

Falder tit i søvn og vågner med hunde i sengen. Men de har endnu ikke fortalt mig om de ligger der hele natten.

• #21   2. feb 2012 i sengen, under dynen smiley

• #22   2. feb 2012 Min sover hvor han har lyst...mest foretrukne pladser er i min fodende, på hans tæppe under vinduet eller ved siden af mig på gulvet smiley

• #23   2. feb 2012 Begge mine sover i sengen, godt puttet under dynen ved mig:o)

• #24   2. feb 2012 For en uge siden, sov begge hunde i stuen. Jeg ville ikke have hundene i soveværelset.
    Efter at Buller er blevet alene, sover han ved siden af sengen.

• #25   2. feb 2012 i et bur der står åbent i soveværelset smiley

• #26   2. feb 2012 Nedenunder hvor han lige har lyst smiley

• #27   2. feb 2012 Lige hvor de vil. Deres foretrukne steder er sengen, kurven, på gulvet ved min seng, på gulvet foran brændeovnen eller i sofaen.

• #28   2. feb 2012 overalt sådan cirka

http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=46687

• #29   2. feb 2012 I min seng gerne under min dyne eller deres egen dyne.

• #30   2. feb 2012 I soveværelset.
    Dandie skifter mellem sengen og et tæppe han har under sengen.
    Dixie skifter mellem sin kurv og sengen.
    Dina ligger i sengen hele natten og gerne helt under dynen!

• #32   2. feb 2012 I mellem os i vores seng.

• #33   2. feb 2012 Grand danoisen og vores chinese crested ligger i sengen for det meste i fodenden elelri midten eller op af en af os eller under dynen eller et eller andet sted hvor de kan møve sig ned. vores rottweiler/Grand danois blanding syntes det er for varmt i sengen han ligger der gerne i 10min ca men så bliver det for meget.

• #34   2. feb 2012 Tia sover i sengen eller i sofaen afhængig af om vi gider ha hende i sengen eller ej den nat og Daisy sover under sengen, i sofaen eller i sin kurv

• #35   2. feb 2012 I sin kurv UNDER sengen. Eller i sengen

• #36   2. feb 2012 Zippo sover i sit bur i soveværelset, og Musashi ligger i sin kurv i soveværelset. Og Kansas kommer til at sove i et bur i soveværelset oss, men de første dage i sengen.
    Det har de 2 andre oss gjort =)

• #37   2. feb 2012 Under dynen! smiley Frida kan finde på at komme ind i stuen ved en 23 tiden om aften, pive og kigge på mig med hunde øjne som om hun siger "Kan vi ikke snart gå i seng, så jeg kan komme under dynen?" haha smiley

• #39   2. feb 2012 I sengen ovenpå mine ben eller tæt op af min ryg smiley

• #40   2. feb 2012 Vores hunde sover i deres kurve i stuen eller ude i udestuen i deres sofa. Vi sover på første sal, og hundene er velkommen til at sove i soveværelset på tæpper på gulvet, men de vælger altid at blive nedenunder.
    Vi vil ikke have dyr i møblerne af to meget enkle årsager: pels og bakterier.

• #41   2. feb 2012 Nej ingen mysser her.

• #43   2. feb 2012 Jeg ville så gerne have at Bella sov i sengen hos mig. Synes det er SÅ hyggeligt.. smiley Men hun får det altid for varmt, og så går hun ned i sin kurv der står i baggangen.

• #44   2. feb 2012 Ja Bellla får tusind kram og mys i løbet af en dag. (dog ikke på munden!!) I panden og på kinden.

• #45   2. feb 2012 Enten i vores seng eller i hendes egen.

• #46   2. feb 2012 De får kram osv, men jeg kysser dem altså ikke på munden/snuden.

Er ikke sart, meeeeeeeeeeeen jeg ved jo hvad de går og roder i smiley

• #47   2. feb 2012 Under mine forældres seng eller på sofaen i stuen.

• #48   2. feb 2012 I sengen, heeeeeelt oppe i ansigtet på mooooar. smiley

• #51   2. feb 2012 Sitta sover ved siden af mig i sengen, og Kashmir sover for det meste på gulvet ved siden af sengen, ellers ligger hun i sengen sammen med mig og Sitta indtil hun får det for varmt.

Og herhjemme får hundene aaaalle de kys de vil have, plus lidt ekstra.
    Arbejder med hunde, så får maaaaaaaaaaange kys på en dag :O)

• #53   2. feb 2012 mine sover i deres egne senge, ved siden af vores seng i sovevær.

• #56   2. feb 2012 Igor sover i sengen.
    De to store ligger i deres hundesenge inde hos os.
    Feriebarnet (gravhund) sover også i sengen, når hun er her og den nye hund der kommer på lørdag, er også meget velkommen i sengen.
    Jeg synes det er vildt hyggeligt.
    Også på en måde hyggeligt, når man ind i mellem kan høre en af de to store lige rejse sig op fra deres seng, gå lidt rundt i stuen og så med et dybt suk, ligge sig ned ved siden af sengen.
    Elsker så meget at have hunde................

• #57   2. feb 2012 I gangen, hans kurv min seng, min søsters seng eller på gulvet i mit værelse xD
    Han skifter lidt ^^

• #58   2. feb 2012 på gulvet,alle steder minus stuen og minus møbler/senge osv

• #59   2. feb 2012 I gangen, under min eller mine forældres seng, mellem min seng og døren ud til haven.. Engang imellem maser han sig op i min seng, men han går ret hurtigt fordi det bliver for varmt for ham

• #60   2. feb 2012 lige pt sover jeg alene, så derfor kommer hun op og ligger og putter med mig til jeg slukker lyset så bliver hun smidt ned i kurven, der sku ikke meget plads i 90 x 200 seng, og når manse er hjemme ligger hun nogle gange under hans ben og sover om natten, vel og mærket deler han og jeg den her meget lille seng, samt min kat også gerne vil ligge med også :=)

• #61   2. feb 2012 De sover i stuen smiley
    De kommer ikke på overetagen hvor soveværelset er, ikke fordi de ikke må, men fordi de ikke vil gå op af trappen.

• #63   2. feb 2012 Buster sover på sin fatboy i stuen eller på sit tæppe i soveværelset. Ikke i sengen eller andre møbler;)

• #64   2. feb 2012 her om vinteren i sengen, en ved hovedet en ved fødderne, af erfaring ved jeg at de tit ligger på gulvet om sommeren, ellers er det for varmt...

• #65   2. feb 2012 Lige hvor hun vil og det er som regel i vores seng :0)

• #66   2. feb 2012 mine sover i sengen hos mig, de får masser af møsser på mund hoved mave elsker at møsse dem:O))

• #68   2. feb 2012 Helst oven på mig, og yndlings stedet er over min hals, lidt sjovt:D

• #69   2. feb 2012 Hvor de har lyst de starter som regel i sengen måske går de så i kurven på sækkepuden hvis det er for varmt, men vi elsker at putte især om morgenen , og vi møsser også :-)))

• #70   2. feb 2012 Mine sover i køkkenet i deres kurve..!! fik de vaglet ville de helt sikkert ligge hos os, men deres ondskabsfulde mor, har forbudt dem adgang i soveværelset !!

• #71   2. feb 2012 Bettina B> Onde onde dig;-)

Jeg må så være en af de få, der syntes at det er ulækkert med en hund i sengen:-/ Og hvad der er endnu mere ulækkert, er dem der nærmest tungekysser med deres hunde... Vadr!

• #72   2. feb 2012 Hvad gør i egentlig når jere hunde er i løbetid??? Sover de så med ble/trusser på???

• #73   2. feb 2012 - Og ja, jeg mysser Silje. Også på munden, men det er kun fordi hun er ret ren af en hund at være, hun har ikke snuden i klamme ting på goture og lign.. Andres hunde mysser jeg ikke i ansigtet, det er kun Silje der får den fornøjelse. smiley

• #74   2. feb 2012 Anja J, nej ingen ble til Silje her. Jeg har valgt at have en hun hund, og synes ikke hun skal gå rundt med ble i så lang tid. Det er ens betydende med, at alle møblerne er dækket med tæpper, og sengetøjet bliver skiftet hver dag eller hveranden dag.

Jeg synes ikke det er særlig lækkert at ligge og sove i blod, men værre synes jeg heller ikke det er. Det værste er, at hun sover oppe ved mit hoved, så det er også der der er mest blod...

• #75   2. feb 2012 Mine ligger på den modsatte madras i sengen.. Eller på gulvet på deres dyner..

Anja J..
    Der er altid ekstra lagen på sengen i den side hvor de sover, og når Fadia er i løbetid kommer der håndklæder på "hendes" ende smiley

• #76   2. feb 2012 Anja: Nej, ingen ble eller trusser - min hund bløder så lidt, plus hun er god til at holde sig selv ren, så det er uhyre sjældent, at der kommer noget i sengen - og gør der, så vasker jeg sengetøjet. Hun drypper aldrig på gulvet. Man kan faktisk slet ikke se på boligen, når hun er i løb.

• #77   2. feb 2012 Og jeg mysser på nøjagtig samme vis som Balders Moar smiley

• #78   2. feb 2012 Mor til Silje>> He he.. ret ren af en hund at være??? Hrrm.. Tjaa, hun vakser sig vel stadig i r*ven og ja, også når hun er i løbetid osv....

Så hun sover oppe hos dig, når hun er i løbetid??? I hovedenden???:-O

• #79   2. feb 2012 smiley Jeg er nok også temmelig sart! Men at have en hunhund i løbetid i sengen.... Ja, undskyld, men det troede jeg dælme ikke at nogen kunne finde på:-/

Jeg ville ikke engang have den i sengen, selvom den ikke var i løbetid.

Er det ikke også noget med at en hund ikke bør sove i sengen eller i det hele taget i soveværelset??

Noget med at de knytter "for stærke" bånd til familien, og så kan få problemer med at være alene hjemme...

• #80   2. feb 2012 Balders moar> Tjaaa, det er nok et spørgsmål om meninger.. Har bare set flere små videoklip, med alenehjemme træning og der har flere sagt at en hund ikke bør sove i soveværelset..

Men ja, nogle hunde og mennesker har det fint med det og har ingen problemer.

Hvis jeg havde hund... eller rettere, når jeg får hund, så skal den nok sove i gangen i underetagen.

Jeg har soveværelse på førstesalen og tror ikke at hunden skal med derop....:o)

• #81   2. feb 2012 Anja N, ja det gør hun. Måske det er meget slemt for dig, men det er det ikke for mig.. Ja selvfølgelig vasker hun sig og sådan, men mange hunde spiser f.eks. lort, får "rigtige kødben", barf-mad, eller spiser alt mulig mærkeligt på gåture.. Det gør Silje IKKE. Jeg synes ikke det er ulækkert at have en hund i løbetid oppe i sengen - heller ikke i hovedenden. Man skal jo bare vaske sengetøjet noget oftere (læs meget), så er problemet altså heller ikke større..

Vil lige sige, at det langt fra er naturligt for en hund at have løbetidsble på, og efter min mening acceptere man hundens løbetid når man vælger en hunhund..

Det med at hunden ikke kan være alene hjemme hvis den sover i sengen, er da - undskyld mig - latterligt. Selvfølgelig kan en hund være alene hvis den sover i sengen. Om hunden skal sove i sengen er ens eget valg, og har ikke noget med alenehjemme træningen at gøre. At hunden sover i sengen styrker båndene mellem hund og ejer på en anden måde, end hvis den ikke gør, men det har ikke noget at gøre med at være alene hjemme.

• #82   2. feb 2012 Mor til Silje> *Vil lige sige, at det langt fra er naturligt for en hund at have løbetidsble på, og efter min mening acceptere man hundens løbetid når man vælger en hunhund.. *

Ja, men man behøver jo ikke at have den oppe i sengen. Jeg har tre indekatte, som heller ikke får lov til at komme ind i soveværelset mere, da jeg ikke gider at have hår i sengen. Syntes det er mega ulækkert at vågne op fordi at man har fået hår i munden eller øjnene:o/

Mht. hvad din hund spiser, så lyder det som om at hun får tørfoder:-/ Har du nogensinde set når de laver det?? Det er dælme ikke mere lækkert end BARF eller rigtige kødben.
    Nu syntes jeg så ikke at hverken BARF eller kødben er ulækre.

• #83   3. feb 2012 Jeg har aldrig sagt at hunden behøver være i sengen. Folk er bare så hysteriske med løbetid og blod, så de propper hunden i bleer. Det jeg mener er - at blod følger med når man har hun hund, og bleerne skal smides væk, det er ikke naturligt. Så må man dække med lagner, tæpper eller håndklæder.

Må jeg lige spørger om - hvad har dine indekatte og deres hår med sagen at gøre? Du må gerne synes hår i munden er ulækkert, men uanset hvor hunden sover i sengen eller ej - ja så får jeg i hvert fald hår i munden alligevel. Om det er mit eget eller hundens hår er lige meget, det er lige irriterende. Jeg får dog aldrig hår i øjnene, de er jo lukkede når man sover...?

ALLE de hunde jeg har haft, har ikke kunne håndtere barf i deres små maver, selvom de er blevet tilvænnet det hen af en længere periode. Det har alle gange ført til tyndskid. Jeg synes ikke min hund skal ligge og æde noget råt kød, se dét synes jeg er ulækkert. Det er fint med mig at andre giver deres hunde det, men MIN hund skal ikke have det.

Ja hun får tørfoder. Nu er det ikke alt tørfoder der er dårligt, hvilket du egentlig burde vide, for var det det, ja så var over halvdelen af DKs hunde nok syge, eller bare ikke sunde nok. En hund klarer sig fint på tørfoder, hvis man ellers formår at vælge det rigtige til ens hund. Det er desværre bare ikke alle der gør det.

• #84   3. feb 2012 - Til Anja J....

• #85   3. feb 2012 "Nå ja og løbetid tager vi ikke så tungt.

Det betyder lidt oftere skiftede lagner og et par mærkelige pletter her og der. Herre gud da:-)"

Sådan skal det lyde, tommel op til dig. :o)

• #86   3. feb 2012 Mor til Silje> Hmm.. Du læser vist ikke hvad jeg skriver.. Ellers også forstår du mig ikke.

1. Grunden til at jeg nævner mine katte er at katte ligesom hunde fælder. Og jeg vil ikke have pels i min seng. Hverken fra hunde eller katte. Derfor nævnte jeg mine katte..

2. At nogle giver deres hunde løbetidsbukser eller en ble på, er ikke mere ondt end at give en frakke eller dækken på.

3. Hvem i al verden har sagt at hunde skulle blive syge af tørfoder??? Nu ser du vist spøgelser. Jeg sammenligner tørfoder og BARF fordi at tørfoder er en "køddej" der formes i små bidder og bages. Det er da lige så ulækkert som BARf og andet kød. I mine øjne i hvert fald. Du må selvfølgelig mene hvad du vil, og vi behøver ikke at være enige.

Så du behøver ikke at bide af mig. Jeg ytrer mig bare om min mening, og du om din:o)

• #87   3. feb 2012 Og forresten.. Jeg sover også med lukkede øjne, hvis nogle skulle betvivle det. men de er altså ikke lukkede fra jeg lægger mig til jeg står op næste morgen:-P

Så jo, det er rent faktisk muligt at få hår i øjnene, hvis ens seng er fuld af pels:-/

• #88   3. feb 2012 Ej, Anja, man ligger altså ikke i sådan en pelsrede ;o)) Jeg får nogle underlige billeder i hovedet. Jeg får stort set aldrig hår i munden og aldrig i øjnene. I øjnene kun mit eget i hvert fald - og det hænger fast smiley

• #89   3. feb 2012 Da jeg havde schæfer, brugte jeg også tæpper - sværere er det såmænd ikke. Det var da synd, hvis hun skulle forvises de uger - det ville hun ikke kunne forstå. Jeg havde taget det valg, at hun måtte være i sofa og seng - og det var altså gældende hele tiden - løbetid eller ej.

• #90   3. feb 2012 Bente> Hvis mine tre katte, sover i min seng en dag, så kan jeg love dig for at jeg ligger i en "pelsrede":-) Nu er der nok forskel på hvad men kan tålerere, og jeg gider bare ikke at have hår i sengen.

Mht. løbetid, sofa og seng, så er det iukke så svært herhjemme. Hunden kommer hverken i sofa eller seng.

Det har vores hunde aldrig gjort. Ikke fordi at vi har lært dem ikke at gøre det, men de har bare aldrig hoppet op og så syntes jeg da at det ville være dumt at lære dem, da vi helst ville være fri for at have dem i sofaen:o)

• #91   3. feb 2012 Anja: Ha ha - jeg kan lige se det for mig ;o) Jeg er heldig, for min hund fælder ikke særlig meget - hvis det var en pelsrede, ville jeg også ha' det svært med det.

Nej, det ville da være dumt at lære en hund det, hvis den ikke selv prøver, og I helst er fri for den i møblerne smiley Heldigvis er det jo folks eget valg. (Lidt må vi dog stadig selv bestemme smiley )

• #94   3. feb 2012 Anja J:

1) Nu fælder hunden jo ikke året rundt, men i perioder. En kat fælder hele tiden, det har alle mine gamle katte gjort. Der er forskel på pelstyper og mængder. Du kommer jo ikke til at sove i en pelsrede bare fordi hunden sover i sengen, den må du længere ud på landet med..

2) Jo det er det. For en løbetidsble, har den funktion at det er god for ejeren, der nu undgår blod i huset, hunden kan ikke bruge den til noget. Når man giver hunden et dækken på, så er det ikke for ejerens fornøjelse, men for hundens, da den ellers ville fryse. Ganske indlysende, egentligt..

3) Det er ganske rigtigt. Men nu er tørfoder jo ikke RÅT eller VÅDT kød som hunden ligger og spiser. Tørfoder sviner ikke så meget, det er lige så godt hvis man vælger det rigtige, det fylder ikke lige så meget, og det rådner ikke på samme måde fordi det bliver for gammel. Efter min mening er det ulækkert at have komaver, kyllingehalse, grisetæer og hvad ved jeg til at ligge i fryseren, så hellere en pose tørfoder i bryggerset. Jeg er ikke imod dem der giver hunden det, det er deres valg. Jeg giver det bare ikke til mine hunde.

• #95   3. feb 2012 jeg tror ikke på den der med at hundene ikke må være i soveværelset for så får de alene hjemme problemer, hunden er jo et flokdyr og det at sove sammen med flokken er derfor naturligt.
    om man så vil have dem i sengen, det er en smagssag.

vores tæver sover også i sengen, selvom de er i løbetid. De er gode til at holde sig rene

Palle - samme farve hår som i vores mad, kan jeg høre :o)
    herhjemme bliver det først ulækkert, hvis det ikke er hvide hår....det er lige til at kaste op over, hvis det skulle komme fra slagteren eller bageren :o)

• #96   3. feb 2012 Jeg har indimellem to-farvede hår i kaffen og marmaladen *GG*

De er sorte i den ene ende og hvide i den anden smiley så kan man også se dem på ALT ens tøj *GG*

• #97   3. feb 2012 Hov typo... marmelade smiley

• #98   3. feb 2012 Mor til Silje>

Nej, jeg er klar over at hunde har fældeperioder, men jo, de taber da hår hele året rundt. Det har vores i hvert fald gjort.

Mht. hvad man gør for hundens skyld eller menneskers skyld, er fuldstændig irrellevant i mine øjne. Hunden ved jo ikke om det er for dens egen skyld eller for hundens ejer.
    Og, så er der jo også nogen der giver deres hunde tøj på, fordi at de syntes at det er sødt.

Nu gider jeg egentlig ikke at blive ved med at diskutere det med dig, for det fremgår vist rimelig tydeligt at vores grænser for hvad der er ok. er meget forskellige.

Jeg syntes at det er ulækkert at have en hund i sengen og jeg syntes det er endnu mere ulækkert at have en hund i løbetid i sengen. Basta!

• #99   3. feb 2012 Alfisten Natasja> Nææ, det syntes du så ikke at det er.

Nogle kan også leve med at der lugter af kattetis i hele huset og at hunden gøer døgnet rundt, og andre kan ikke.

Jeg støvsuger hver dag, og tit også to gange om dagen, da tre langhårskatte smider en del pels. Især på mine sorte lang luvede tæpper:o/

• #100   3. feb 2012 LOL Connie - finder jeg et hundehår i maden, så bliver det bare fisket ud - finder jeg et, der kunne stamme fra slagter, bager whatever, så er jeg også ved at kaste op ;o))

• #102   3. feb 2012 Under min dyne smiley

• #103   3. feb 2012 Anja J: Kan kun holde med dig... Det er klamt med hunden i sengen...Og en der tilmed er i løb, er da mere end ulækker...
    Jeg har glade tilfredse hunde, som har deres egne kurve, som de kan sove/gnaske/vaske osv i... De har overhovedet ingen behov for at skulle komme i mit soveværelse og seng..

Alle soverum er dyrefri, her i huset !!

• #105   3. feb 2012 Anja J: Ja, så er der jo ikke mere at diskutere. Tak for diskussionen. smiley

• #106   3. feb 2012 Hvad har været tæt på?? smiley

• #107   3. feb 2012 I sin kurv i soveværelset eller i gangen, hun flytter sig lidt i løbet af natten.

• #109   4. feb 2012 I sofaen eller fatboy'en nede i stuen. smiley Jeg har soveværelse på 1. sal, og der kommer de ikke op.

• #110   4. feb 2012 ''Anja ''
    Sådan er vi jo forskellige nogen syntes det ene andre noget andet, og ingen af tingene er forkert, man skal jo gøre som man har det godt med,
    Der er ingen grund til ikke at tro at hunden ikke har godt af at være sammen med sine mennesker, tværtimod, hunden er et flokdyr, og vi hører med til flokken.
    At du vælger noget andet end os der har dem i sengen, er jo lige så rigtigt, det er jo hvad hunden er vant til.
    Det med løbetiderne , der ligger jeg et ekstra tæppe hen over den modsatte side i sengen, og så ligger de der.,så bliver det skiftet efter behov.

• #111   4. feb 2012 Nu er mine steriliseret. Men ingen løbetidsbukser her før i tiden. Der skal mere til at slå mig ud af kurs. Og ja hår i maden og lidt grus i sengen høre med her hos mig, jeg ville ikke undvære mine hunde for noget i verden, så jeg tager hele pakken, med dertilhørende hundehår, savl osv.

Jeg er ikke sart.

• #112   4. feb 2012 Under eller over dynen som det passer ham

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225
    #113   4. feb 2012 Til jer der syntes det er ulækker og have hund i sengen.Har i det på samme måde med mennesker?Kan godt forstå at folk ikke vil have hund i sengen men er vil ikke bedre med et menneske,hvis man er lidt sart.

• #114   4. feb 2012 Nu går min mand i bad hver aften og så fælder han knap så meget som hunden. smiley

Jeg synes ikke det er ulækker med hund og kat i sengen, men det giver mindre plads, mere uro, mere varme, og så skal der skiftes sengetøj noget hyppigere. Så selvom det da er hyggeligt, så opvejer ulemperne fordelene for mig.

Dertil kommer at vi har det meget koldt i soveværelset og har døren lukket, så det vil ikke være særlig behageligt for dyrene at sove derinde. Det har altid været meningen at Lia ikke skulle sove i soveværelset når hun blev gammel nok til at sove selv, men vi har bestemt ikke presset hende og det var hendes eget valg at flytte ud i gangen.

• #115   4. feb 2012 Mikael, det er IKKE sjovt!! smiley

• #116   5. feb 2012 I deres kurv(e) i soveværelset :o)

http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=63523

• #117   5. feb 2012 Mine starter i sengen og så hopper Fluffy som regl ned under sengen når det bliver for varmt og Bazil han skifter lidt mellem sengen, kurven og gulvet foran havedøren alt efter hvor varmt han har det, da han var lidt mindre sov han på min hovedpude hele natten så jeg vågnede op med hans kæmpe øre i munden *LOL* Men han har nu for meget pels til at kunne holde ud at ligger der hele natten igennem.

Men de må faktisk ligge hvor de har lyst smiley

• #119   5. feb 2012 Palle: Jeg er sikker på hun hurtigt ville vænne sig til at sove i et koldt soveværelse, for hun klarer fint de minus grader vi har nu når vi er ude. Men jeg mener nu stadigvæk det vil kræve lidt tilvænning at skulle ligge stille i flere timer i en 10-11 graders varmt soveværelse, når hun er vant til den dobbelte temperatur.

Nu er det så ikke aktuel, for hun vil som regel ikke sove i soveværelset. Det sker måske et par gange om året at hun synes hun skal sove sammen med os, og der får hun også lov til det, hun har så sit eget hjørne derinde ved siden af sengen. smiley

• #120   6. feb 2012 Max H> ??? Jeg ved ikke lige om jeg forstår dit spørgsmål.. Men nu sover der ikke fremmede mennesker i min seng. Ja, egentlig så sover jeg der kun selv. Og nogle gange min nevø på 5 år. Og han hverken fælder, savler eller kommer i løbetid:-D

Evi N> Jeg har på intet tidspunkt, sagt at det var forkert at have sin hund i sengen. Jeg har bare sagt at det er ulækkert. Det er min mening og andre må meget gerne have en anden:o)

Der findes vist ikke noget rigtigt og forkert, mht. om hunden skal sove i sin ejers seng eller i sin egen.

• #121   6. feb 2012 Mikael H> Jeg har lidt svært ved at svare på dit spørgsmål, da det er lidt for spidsfindigt til mig:o/ Skal du have svar på det, så må du uddybe;-)

• #122   6. feb 2012 I sengen, i hovedenden, med dyne på og egen privat hovedpude.... iiih hvor vi hygger :o)

Kommentér på:
Hvor sover jere hund/ hunde om natten??

Annonce