{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Orijen til voksne hunde {{forumTopicSubject}}

Hej!
Nu går der ikke så mange måneder - 2- før min lille prins bliver et år. Når han gør det skal han jo skifte over på voksenfodder, ikke? Det bliver nok ikke lige når han bliver 1 år, da vi har noget foder herhjemme, så nok når han er 15 måneder eller sådan skifter vi. Vi bruger det gamle op først.
Lige nu får han Orijen hvalpefodder, og jeg vil gerne fortsætte med orijen.
Jeg har kigget på følgende:
- Orijen Adult 6 Fresh Fish
- Orijen Original Red
- Orijen Adult

er der nogle der kan sige noget om det foder? Kan man evt købe alle tre foder og blande? Eller er det forkert? SKal man vælge éen slags, også evt skifte når den pose er brugt op? Kunne det være en løsning?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Orijen til voksne hunde
  • #1   3. feb 2012 I overgangen ville jeg nok afprøve hver enkelte variant adskilt, fordi jeg tidligere har haft en allergi-hund, men kan ikke se noget problem i at blande dem senere hen, såfremt hunden kan tåle alle 3 varianter smiley



  • #2   3. feb 2012 okay smiley jeg tænker bare det må være mest lækkert/varierende for hunden at få noget forskelligt.. han har aldrig reageret på noget mad han har fået, så tror ikke jeg har allergi-hund, men man ved jo selvfølgelig aldrig.


  • #3   3. feb 2012 Som sagt ville JEG afprøve dem adskildt pga. mine tidligere erfaringer, men derudover ser jeg ingen grund til ikke at kunne blande varianterne, så hvis du føler for det så synes jeg da at du skulle gøre det....

    Variation betyder at noget skifter, så er det det, man ønsker for sin hund, ville jeg skifte mellem varianterne periodevis frem for at blande, for så ender hunden jo alligevel med at få det samme hver dag smiley


  • #4   3. feb 2012 hehe præcis min tanke, det var dumt skevet af mig. det var også der jeg ville hen, med perioder smiley tak for svar

  • #5   3. feb 2012 Så lidt !!

Kommentér på:
Orijen til voksne hunde

Annonce