{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

har lige brug for lidt hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej hg
Jeg har lige været ude at gå med timo på vej hjem går vi forbi et hus hvor de har en sibirien husky der er ikke hegnet ind ved indkørslen men kun resten af haven så den kan bare rende frit rundt ude på vejen og da vi så gik forbi for jeg et kæmpe shok da den kommer ud til os prøver at hive timo væk så vi kan komme videre da jeg ikke vil hilse på andre hunde hvis ejeren ikke er til stede, jeg tænker så nu om jeg skal tage hen til dem og informere dem om problemet jeg tænker bare hvad nu hvis der ikke kommer en rar hund forbi, eller den hund måske ikke blir rar ved en anden hund ? Syntes egentlig bare det vil være synd.. Men også hvis der går en hund forbi på det andet fortorv og den løber ud og bliver kørt ned, skal jeg så tage hen og sige det på en pæn måde eller ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har lige brug for lidt hjælp
  • #1   4. feb 2012 jeg mener at hunde slet ikke må rende løs på den måde, hverken under opsyn eller uden. så i princippet kan du melde dem smiley
    men jeg ville gå hen og banke på og fortælle dem problemet og hvis de så ikke gør noget ved det, så ville jeg melde dem! smiley


  • #2   4. feb 2012 Det er op til dig selv...
    jeg personligt gad ikke gøre det, ejerene af hunden er jo godt klar over hvis de ikke har hegnet havnen ordenlig ind, og så gider de nok ikke gøre noget alligevel, hvis du kommer smiley
    Men forstår udmærket godt din tankegang smiley


  • #3   4. feb 2012 jeg ville klart informere dem, vi mistede vores gamle gravhund på den måde, en husky kom farende ud og bed sig fast i ryggen på ham, og han stod desværre ikke til at rede - så jeg har en kæmpe angst for løse hunde der pludselig dukker op smiley

  • #4   4. feb 2012 Anette,det skal de bestemt heller ikke det kan jo være farligt, og så kan jeg ikke forstå at de tør lade deres have ikke være ordenligt indhegnet ville jeg hvertfald ikke smiley
    C k h, kan jeg faktisk godt følge dig i de ved det jo udemærket godt,men de kan vel også bare tænke vi har opdraget vores hund til den ikke må gå ud for haven og de evt. Ikke ved at det gør den faktisk når der kommer en med en hund ?


  • #5   4. feb 2012 Karin j. Forfærdelig historie smiley kan bestem heller ikke lide løse hunde og jeg var meget glad for at det var en hvalp

  • #6   4. feb 2012 Jeg ville klart tale med dem!! Stakkels hund. Menneskene er jeg ligeglad med.

  • #7   4. feb 2012 Balders moar, jeg tager hen til dem og fortæller dem det på en pæn måde for hunden og andre hundes skyld

  • #8   4. feb 2012 Så har jeg været der over og de havde egentlig godt hørt det før men var glade for at jeg kom og sagde det og de ville være mere opmærksomme på det men tror sku ærligt ikke de for hegnet ind til indkørslen smiley

  • #10   4. feb 2012 jeg syntes helt bestemt, at du skal henvende dig og fortælle, at du ikke er så glad for at gå forbi med din hund, desuden må den jo ikke løbe uden for deres matrikkel. bliver den kørt over, er det synd for bilisten, og hunden, men så må vi håbe de lærer af det.

Kommentér på:
har lige brug for lidt hjælp

Annonce