{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.335 visninger | Oprettet:

Det er fanme humor !! {{forumTopicSubject}}

Igår var jeg i kredsen for at træne lidt hund (schæferhundeklubben i Skovbo). Jeg havde haft den ene af mine hunde inde i C og står ved bilen og giver ham dækken på, da en dame kommer hen og spørger om hun må stille mig et par spørgsmål. - naturligvis da ..

Nå, men for at gøre en lang historie kort ville hun høre omkring træning osv - hun var modstander af C-træning for det gjorde nemlig hundene aggresive smiley

Jeg spurgte ind til hvad for en hund hun havde - og det var så en aussie fra Sverige. Jeg har også haft en aussie, og det fortalte jeg hende, også at jeg var gået af med den, for det var slet ikke en hund for mig.

"Nej, det er også en meget aktiv race, som tager pusten fra de fleste", sagde hun, "så jeg kan godt forstå at du måske kørte lidt træt i den"

Og dér stod jeg så - med en malinois i snor :DDD

Jeg skulle liiiige til at sige et eller andet i stil med at mallen nu egentlig også var bare en lille smule aktiv (læs; aussien er en søvngænger ved siden af) - men tænkte .. hvorfor ? Enhver skal have lov til at være glad i deres egen uldtrøje smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er fanme humor !!
Kommentér på:
Det er fanme humor !!

Annonce