{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Hvilken race? {{forumTopicSubject}}

Hej jer på HG

Jeg er lige nu 15 år, så der er jo ikke forfærdelig mange år til at jeg skal flytte hjemmefra. Og da jeg praktisk talt ikke kan leve uden en hund, så vil bare høre om der er nogen herinde der har forslag til en hunderace?

Har nogle "krav" til hunden, både for dens og min skyld smiley
-Den skal være forholdsvis lille 'mops str. til max cocker størrelse'
- den skal helst ikke gø for meget (regner med at skulle på kollegie i de første par år, og der er jo også andre mennesker der)
-Den skal helst være "social"-anlagt, så den kan komme med hvis jeg tager hjem til mine forældrer og sådan.

Dette er jo praktisk talt kun et "fiktivt" spørgsmål, da der jo er nogle år til endnu, ville bare have nogle gode forslag fra en masse hundemennesker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken race?
  • #1   7. feb 2012 inden du overhovedet køber hund, synes jeg du skal finde ud af hvad du vil læse, finde ud af om der er kollegier i den by hvor man må have hund, og finde ud af om du har tiden med studiejob, studie og fester og økonomien osv.:)

(taler af erfaring-flyttede hjemmefra som 16årig og tog hunden med.Det er hårdt)

• #2   7. feb 2012 Det er derfor jeg skriver at dette er et "fiktivt" spørgsmål, da det ikke er aktuelt nu, og er et stykke fra at have tingene ordenlig på plads smiley

Men regner med at skulle læse dyrlæge i KBH, og har fundet et kollegie hvor man må have hund med smiley

• #3   8. feb 2012 Fransk Bulldog smiley
    De er generelt skønne, sociale og gør ikke meget.

• #4   8. feb 2012 går du i folkeskolen nu? eller hvor går du ??:)

hvis jeg var dig ville jeg ikke tænke så meget over det nu- planerne kan ændre sig, tiden kan være knap, og penge kan være små smiley det er godt at forberede sig, men der er ingen grund til at starte SÅ tideligt .. og jeg ville ALDRIG have en hund på et lille kollegieværelse... du har mange mennesker omkring dig, og der er mange mennesker på gangene, så hold dig fra de alarmerende typer:) så drop først og fremmest en mops, de gør ved alt de hører.

• #5   8. feb 2012 Vil helt klart anbefale en Cavalier smiley
    har selv en lille tæve, og der findes ikke en hund så nem og dejlig som hende..
    Tilpas størrelse, sød og kærlig og ingen gøen når den er alene hjemme smiley aktivitetsniveu er hvad du gør det til..

Men ja husk en hund kræver noget, især hvis man er alene om den.. Man kan ikke være væk en hel dag og forlade den igen til aften, fordi man skal ses med en masse.. det kræver tit mere end forventet..

• #6   8. feb 2012 Rikke B: "det kræver tit mere end forventet.."

- Der ramte du helt plet. :-))

• #7   8. feb 2012 Hej Alle

Er glad for jeres svar, og er klar over at en hund kræver mere end man lige tror - især når man er helt alene om det.
    Men vil også gerne understrege at dette var et "fiktivt" spørgsmål. Da der er mange år til endnu, det er ikke sikkert tingene passer, det er ikke sikkert økonomien er til det og så utroligt meget andet!

Skrev udelukkende spørgsmålet for at høre noget mere om nogle mindre hunde, som man kunne have i fx en lejlighed smiley

Men tak for alle svar!

Kommentér på:
Hvilken race?

Annonce