{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv, hader det..
  • #1   11. feb 2012 en der spurgte om hun burde aflive hendes hund...

• #2   11. feb 2012 jamen tror du ikke hun havde fået de svar hun behøvede, det var jo en hård nyser for hende bare at skrive for at få råd.......

• #3   11. feb 2012 Var den ikke syg??

• #4   11. feb 2012 er ikke sikker.. men tror det ikke.. det var noget med at hendes hund tissede blod nogengange, og dyrlægerne ikke kunne finde årsagen..

• #5   11. feb 2012 den var til Carlos

• #6   11. feb 2012 ttalt forvirret.... jeg havde skrvet og spurgt om den var scannet.... men fik aldrig svar... ville gerne have fortalt hende at min havde noget ligenende og den endte med at dø da de ikke fandt ud at i tide at den havde blærekræft

• #7   11. feb 2012 jo, måske.. men så længe tonene ikke bliver træls, så synes jeg det er synd at slette.. personligt synes jeg det er rart med forskellige forslag til løsningere, for den der nu er trådstarter.. det lærer (jeg ihvertfald) også af, selvom at det ikke er et problem jeg selv har..

• #8   11. feb 2012 ja hanne M.. har selv haft en tæve med defekt blære, og selvom det nok ikke, er det sammen hendes hund fejler, så er det da rart at dele erfaringer og ideer :0)

• #9   11. feb 2012 Jeg søger tit i de gamle link, så det er da træls at sådan bliver slettet, hvis den indeholder nogle gode råd og erfaring...

• #10   11. feb 2012 ja bølgerne kan gå højt og vi kan blive meget uenige og måske endda lidt sure på hinanden, men for mit vedkommende er det glemt dagen efter, og sådan håber jeg også andre har det, så hvis man skal slette en tråd synes jeg det er en god ide at vente en dags tid og se om man føler det samme, for mange kan få glæde af ens tråd

• #11   11. feb 2012 ja det er rigtig men jeg gider ikke det der med at bære na til hinanden, det fylder alt for meget i hovedet

• #12   11. feb 2012 ps kan godt lide at være tom i hovedet he he

• #13   11. feb 2012 @ jan... fuldstændig enig.... og selvom man stadig er uenig dagen efter, så er det sådan det er... ting er jo sjældent sort hvide, men med mange nuancer, og der skal være plads til en rask, og evt hed diskusion, og man kan blive lidt små sur og irriteret, men man må lære at acceptere at der er flere måder at se samme ting på, og det ene ikke nødvendigvis er mere rigtigt end andet...

• #17   11. feb 2012 Kan det ikke være TS selv der har slettet tråden.

Jo jeg har da fået kastet adskillige gamle slettet tråde i hovedet:o)))

Ignorere det, gider ikke bruge min tid på sådanne ting.

• #19   12. feb 2012 enig og jeg synes tonen her inde bør bli mere venlig

• #21   12. feb 2012 jeg mener at når man ber om hjelp så er det jo ærlig ment så skal det jo ikke brukes mot en senere eller hva ?????

• #22   12. feb 2012 tja gæt selv Norhild M:o)))

• #24   12. feb 2012 nå ja ja ja forstår

• #25   12. feb 2012 Det kan undre nogen at folk sidder og gemmer gamle tråde uanset grunden, de kan ikke vide hvad der vil komme i fremtiden

• #27   12. feb 2012 Åh ja man kan have enormt mange undskyldninger for at gemme tråde:o))

• #32   12. feb 2012 fordi Maj-Britt, Du skal have en super hukommelse så du kan huske alt sådan noget i hoved - det er da klamt du ikke kan det ?

• #33   12. feb 2012 Sandheden er at de tråde der gemmes er dem der kan bruges imod folk senere, det ved jeg fra mig selv, man paster og paster og egentlig burde det slet ikke være tilladte herinde.

det er ikke i orden at paste og gemme tråde for at misbruge dem og det er desværre ofte det der kser her på HG, og May-britt jeg har skam ogås fået nogen fra dig du mente du kunne ramme mig med.

• #38   12. feb 2012 Hvorfor debattere en tråd der er lagt åben i en lukket gruppe, og tilmed tråde TS selv sletter.

May-britt den kan du gøre bedre.

Flindt, jeg har ikke gemt noget om dig, har du kommet med brugbare råd om DKK eller træning??

• #42   12. feb 2012 Man debaterer det vel i den gruppe der er relevant og hvis den gruppe er lukket, så er det vel bare sådan.. ?

Hvis jeg vil debatere en tråd om fototeknik, så smider jeg den i fotogruppen.. Som tilfældigvis er lukket.
    Hvad skulle pointen være i at smide den i gruppen for tricks og træning bare fordi den gruppe er åben ?

• #44   12. feb 2012 Ja disse endeløse debatter hvor nogen forsvare de ting de gør, næste gang der kser for mig, så tror jeg at jeg laver en tråd om det, så kan folk se hvad der foregår herinde, så bør den debat vel slutte!!

• #46   12. feb 2012 ikke for min skyld, jeg kan sagtens huske tråden her, dermed behøver jeg vel ikke sige mere end, sker det igen at jeg får kastet en gammel tråd efter mig, så ryger det i åbent forum, så kan vi tage debatten der.

• #48   12. feb 2012 Just: Nu er jeg så kun med i en fotogruppe... Som er lukket

Men hvis grupperne er lukkede, hvordan ved du så at det sker ? med mindre du selv er med til det altså....

• #49   12. feb 2012 Der var en tråd for en tid siden, her kom det jo frem at andre debatteres i lukket tråde, så det er jo blot almen viden, ikke noget nogen har opfundet.

At debattere andre mennesker der ikke selv er medvirkende er smagsløst.

• #51   12. feb 2012 "At debattere andre mennesker der ikke selv er medvirkende er smagsløst.!"

Smagsløst... svært at lave nyheder ellers *G*
    Ej come on... man kan jo godt snakke OM andre mennesker uden at det nødvendigvis er uuuuhh og åååh så farligt og forfærdeligt...
    Ikke alt er negativt smiley

• #52   12. feb 2012 May-britt tja det du skriver fortæller det langt bedre end jeg kunne sige med ord.
    Sladder er en grim ting og man ender med at blive afsløret, hvilket skete sidst en meldte sig ud af gruppen.

Vi ved det alle og derfor er det en god ting at huske, at har man en dårlig dag/oplevelse så del den ikke herinde, du får den blot i nakken når den kan bruges imod dig, sørgerligt men sandt.

• #53   12. feb 2012 I Maj-Britts eksempel synes jeg faktisk det er hensynsfuldt at tage debatten i en lukket gruppe.. Også selv om vedkommende ikke ved noget om det og ikke er til stede osv osv.

• #54   12. feb 2012 Flindt: Måske man også skal tage med et gran salt, hvad udgåede medlemmer fortæller ;o) Der KUNNE jo være et element af hævntørst eller bitterhed i det smiley

Jeg synes egentlig, det er tankevækkende, at man tror, man er så interessant, at man tror, der diskuteres tråde op og tråde ned om én selv. Det er faktisk de færreste, der er SÅ interessante ;o))

• #56   12. feb 2012 Men jeg er enig i, at HG har en god hukommelse - jeg husker næsten altid selv, hvad andre har skrevet i tidligere tråde. Trods min fremskredne alder ;o)

• #59   12. feb 2012 Jeg gad ikke engang rode ting igennem, folks forhold og tanker kan have forandret sig og det skal der være plads til, hvad de engang sagde og gjorde behøver ikke svare til den nuværede holdning.

Hvis der ikke her på HG kan være plads til forandring, så er der jo slet ingen grund til at svare på folks tråde, dem der spørger må jo ikke ændre holdning.

Tror næppe der var tale om hævntørst, snare en frustration over de ting dette private forum blev brugt til, og dette kom faktisk ud i en helt anden sammenhæng, altså var det ikke en hævntørstig tråd der blev lavet til formålet.

• #62   12. feb 2012 Ja man kan næppe lære nye ting uden det forandre noget i ens dagligdag.

• #64   12. feb 2012 May-britt ikke alle er i deres bedste dag når de svar, tag det hensyn at tænke folk måske er blevet klogere med tiden, lært mere, observeret mere, eller kasser de ting du ikke kan bruge.
    Det er så simpelt, har man ikke tillid til de ting folk siger, så springer man dem over.
    Man smider ikke gamle tråde i hovedet på dem, blot for selv at få ret, så har man nemlig ikke lært meget selv og nej den var ikke personlig myntet på dig, men generel

• #67   12. feb 2012 Flindt: Jeg taler også bare generelt ;o) Men jeg har faktisk engang oplevet et menneske i en lukket gruppe udtale sig meget negativt om andre mennesker - herefter gik vedkommende ud af gruppen og talte meget negativt om denne gruppe og dens formål - så tingene er ikke bare sort/hvide for mig smiley

Er der én ting, jeg har lært i mit liv, så er det, at nogle mennesker kan være endog meget svære at blive kloge på. At nogle hyler med de ulve, de er iblandt. Det har jeg ikke så frygtelig meget respekt for smiley

Og så er jeg i øvrigt enig i, at udvikling her i livet er noget af det aller-allervigtigste.

• #69   12. feb 2012 jeg ser desværre tit at der lige skal sparkes til en der ligger ned, eller når en kommer med et spørgsmål som afslører af vedkommene burde have vist noget mere info om hunde inden h*n fik hund, hvor man i stedet for at svare og hjælpe, straks begyndter at svinde til.
    og det er mærkeligt nok de samme der er kommer frem og klappe hinanden på ryggen og hjælper med at svine til

• #73   12. feb 2012 jeg synes her er både hyggeligt og rigtig rart :)))

• #75   12. feb 2012 Her er lige et eksempel på en, som spørger om råd. Vedkommende er lydhør og det "belønnes":

http://www.hundegalleri.dk/for_messagedetail.aspx?Msg_ID=501202

• #76   12. feb 2012 Hvad mener du??? Der kommer da masser af gode råd og meninger i den tråd??

• #78   12. feb 2012 TS i den tråd som jeg har linket til undrer sig over hvorfor nogle anbefaler kattebakke. Så ingen er modbydelige eller går imod hende. Tværtimod???

• #82   12. feb 2012 Der er vel flere ting i det: Den ene del er dem der skifter med vinden fra den ene tråd til den anden og som søger råd (og nogen gange bare opmærksomhed) om de mest utrolige ting - der må jeg indrømme at det kan være svært ikke at lade sine indtryk af personen farve af at indlægene kan være præget af - skal vi sige - meget forskellige synspunkter...

Den anden del er den med udvikling og ændrede meninger - og det er jo fint nok at ændre mening, men så må man jo også have en holdning til hvorfor man har ændret standpunkt! Det burde være mere end oplagt i et forum som det vi har her at det sker, men det skulle jo kun være endnu en god grund til debat...
    Der er sket meget med hundeopdragelse i de år jeg har haft hund og havde jeg, teoretisk set, været på HG i alle de år, så ville jeg også kunne mødt gamle citater som jeg ikke længere ville kunne stå inde for, men jeg ville så have kunne argumentere så meget desto bedre for mine nye indfaldsvinkler og nye metoder, fordi jeg netop havde set begge sider.

Jeg har svært ved at se det rimelige i at det skal være en skam at blive konfronteret med sine udtalelser fra en tidligere tråd - man må s.. stå ved det man har skrevet - og så benytte muligheden for at uddybe hvorfor man har skiftet mening.

• #83   12. feb 2012 Undskyld mig, det kan godt være, at jeg snorksover, men bliver der dagligt citeret fra gamle tråde herinde? Er det et så stort overskyggende problem, at debatterne ødelægges af gamle citater?

• #84   12. feb 2012 Whiskymama: Lige præcis - og har man ændret holdning, så er det vel ikke noget problem at redegøre for det? Der kan jo være så mange grunde til, at man har bevæget sig. Disse argumenter kan da også være interessante for os andre - det kunne jo være udviklende for andre også.

• #86   12. feb 2012 Jeg kan godt forstå at nogen for lyst til at kopiere gode tråde med lærerige indlæg - ikke kun fordi TS kunne finde på at slette dem, men også fordi hvis brugeren der opretter tråden vælger at stoppe på HG af en eller anden grund, så forsvinder den information der lå i tråden.

Jeg har tit siddet og bøvlet med at finde et eller andet godt link eller indlæg som jeg lige ville læse igen...det tager tid! Jeg er feks. mega fan af Nina og hendes uendelige tålmodighed med hundene og ikke mindst deres ejere - og jeg har forsøgt at være nummerpige på barndoms trådene fra Bertils mor for dem er der også mange der har fulgt med i smiley

Det virker en smule overgearet at der skulle sidde nogen og gemme tråde bare for at slå andre oven i hovedet med dem senere - det virker lidt som en UFO historie...

• #88   12. feb 2012 Just me: Jeg tror ikke, jeg forstår, hvad du skriver smiley Er der nogle, der har skullet stå til ansvar for sine holdninger i samtlige tråde gennem en årrække? Man skal selvfølgelig ikke forklare i årevis, men folk kan vel også selv sige fra?

Anita: Har den almindelige bruger et arkiv? Er det ikke lidt paranoidt at tro det? Jeg kan for mit eget vedkommende sige, at jeg intet arkiv har - ud over det, der findes i mit hoved. Og så er jeg ikke god til at huske at slette pb'ere, så dem har jeg også mange af, men det er nu ikke nogle, jeg sådan går og læser ;o)

• #91   12. feb 2012 Jeg elsker simpelthen, når folk bliver bedt om at konkretisere påstande, og man så får travlt med et liv eller en seng, der skal passes ;o)))) Svært at tage den slags seriøst.

• #93   12. feb 2012 Natasja - der er sikkert noget med nogen UFO'er smiley

Beklager JM, men nogen gange er det ( og her må jeg desværre gentage mig selv) som om der bliver svaret på navnet på den der skriver indlægget mere end på indeholdet. Det kan godt være at der er nogen der af og til har "noget kørende" med hinanden, men det giver ærligtalt nogen generaliseringer der måske ikke er hold i når det netop står som en generalisering.
    Jeg synes de fleste her er gode til at debattere på en sober måde og bliver lidt pikeret når det virker som om det er fy-skamme at holde andre op på de holdninger de tidligere har givet udtryk for.

• #94   13. feb 2012 Det her er intet forsøg på andet end at få folk til at forstå der sidder rigtig mennesker bag bogstaverne, og hvis de partu skal bankes i hovedet, stikkes i øjnene for en gammel holdning, deres tråde skal krydses med nye tråde om samme emne osv, ja så orker folk bare ikke lytte.

Personligt er jeg helt ligeglad med om folk mener min mening skifter, for ja det gør den, jeg lever og med livet følger der lære og ændret opfattelse.

Vores forsøg på ehh hvad?? Alfisten?? Det er blot fakta der er lagt ud fra en lukket gruppe, mere er der vist ikke at sige til det...

• #95   13. feb 2012 Charlorte, nej jeg var ikke vild med oplysningerne, men jeg var godt nok vild med det kom frem, der er stor forskel:o)))

• #96   13. feb 2012 Charlotte.
    Det var slet ikke pointen i den tråd, hvilket du udemærket godt ved....
    Og nej der var ikke oplysninger om hvad der blev skrevet, kun hvordan man gjorde, derfra ved vi alle at man paster, gemmer, sladdre og bruger det imod folk senere.

Thats my point!!

• #97   13. feb 2012 Nej det gør vi ikke:o)

Kimen i dette var nemlig at emnet var et helt andet, på sidelinjen kom dette så ud, så det var ikke en hyletråd om emnet på nogen måde.

Desuden så må du efterhånden vide at ting folk fortæller mig ikke kommer i forum, bliver delt eller andet, det holder jeg for mig selv...

• #99   13. feb 2012 Overhovedet ikke Charlotte.det er præcis det samme.

Pointen er jo heller ikke hvem man er i åbent forum, pointen er man bør tale til folk, ikke om det, det er så en holdning jeg er vokset op med, og som egentlig giver mening:o))

• #100   13. feb 2012 ikke om dem skulle der stå

• #102   13. feb 2012 Det er da en fin indrømmelse:o))

• #104   13. feb 2012 Tja måske, men det ville nu være at generalisere ik:o))

• #106   13. feb 2012 det ville jeg så mene.

Kommer til at tænke på Natholdet i tv, nyttig info eller ligegyldig oplysning:o)

• #109   13. feb 2012 mavesur ællings indeklemte galde det er lige hvem krumme??

Og igen var der ingen konkrete oplysninger, altså navne osv, så hvorfor gå i koma, det sjove er at dem der er i gruppen selv melder sig på banen:o))

• #110   13. feb 2012 nyttig info eller ligegyldig oplysning giver vist sig selv May-britt:o)

• #112   13. feb 2012 Det besvare ikke hvem du omtalte på den måde krumme, selvom vi alle ved det.

hvis det er mig der har ændret mig radikalt, så har jeg det virkelig fint med det:o))

Pointen er ikke lukket grupper, pointen er hvad man bruger dem til:o))

Ang gamle tråder så taler vi om gamle slettede tråde.

• #114   13. feb 2012 May-britt ja og det kan alle andre også, det er ikke problemet, problemet er det giver en hamrende dårlig stemning herinde hvis der sladres om andre, det kan ikke undgåes at det afspejles i div tråde.

• #116   13. feb 2012 Gad vide om det var selvsamme person som jeg ved slettede sig fra en gruppe, der hængte mig ud på sin FB profil? Iøvrigt en profil, som jeg ingen adgang har til? Så ingen mulighed for at "forsvare" mig? Hvis jeg havde haft behov for det.

• #118   13. feb 2012 May-britt jeg afgør hvornår jeg syntes jeg har fået forklaret det jeg søger efter, så er det sat på plads.

Og nej vi snakker stadig ikke om træningstråde eller andet, hvilket du er super bevist om.

Mette, jeg ved ikke helt hvor du vil hen med det sladder der, vedkommer det tråden her?

• #120   13. feb 2012 Flindt:

Du skriver at det giver en dårlig stemning at sladre om andre i lukkede rum. Giver det bedre stemning at hænge andre ud på FB...... Altså brugere som er på HG?

• #121   13. feb 2012 Mette.
    jeg vil slet ikke komme ind på FB her, kan slet ikke se hvorfor??

• #123   13. feb 2012 Mat-britt jeg bliver så glad når du skriver så ømt om mig:o)

Jeg er fatsvag, så er det på plads, og jeg spørger til jeg føler jeg har fået et brugbart svar.

Igen så taler vi ikke om træning, men hvis du syntes det ser bedre ud når du skriver det, så fred være med det:o)
    Nu vil jeg gå med mine hunde, så hvis jeg ikke svare er det ikke mangel på blæk, men på tilstedeværelse:o)

• #125   13. feb 2012 Balders.

At man skal stå ved det skrevne er en ting, at folk ikke må ændre mening er en anden, uanset hvad emnet er!!.

Det er dybt sørgerligt at der herinde ikke kan være en god tone og endnu mere sørgerligt at gamle tråde pastes.

Jeg vil ikke udlægge nogen som helst, men har gennem tiden modtaget slettede tråde, hvilket jo blot er et bevis for at det altså sker, det er ikke min opfindelse..

Det er disse tråde der ikke burde benyttes til at smide efter andre på et langt senere tidspunkt!!
    Og så var det hundetid.

• #127   13. feb 2012 Balders som sagt jeg vil ikke udlægge nogen som helst, men de ligger lige her, derfor kan jeg tillade mig at udtale mig om hvordan nogen gør ting herinde.

Om andre har oplevet det samme, det kan jeg ikke udtale mig om.

• #128   13. feb 2012 Sandheden er at jeg ligger inde med mange gamle slettede tråde som jeg har fået tilsendt uden at opfordre til at få dem, så det må nødvendigvis være en sandhed:o)))

• #131   13. feb 2012 Balders Moar: Sidder og klapper i mine små fede hænder over dine indlæg. Jeg kan ikke være mere enig!

Det er muligt, der gemmes tråde hist og pist, men at gøre det til, at den almindelige hg-bruger sidder inde med et arkiv blot for at kunne smide dem i hovedet på andre i rendyrket ondskab - det er simpelthen paranoidt. Og egentlig en trist måde at se sine medmennesker på smiley

• #132   13. feb 2012 Balder & Mor "synes godt om" - jeg tror faktisk hvis du leder længe nok kan du finde en tråd hvor jeg ændrer mening undervejs i tråden, fordi der kom argumenter på banen jeg ikke havde tænkt på. Det er vel det der kendetegner en god debat - at man har lov til at skifte standpunkt smiley

Majytxxxx-Britt - selv om du har meninger om mange ting hvor man både kan være enige og uenige, så er en af de ting jeg synes godt om faktisk, at du står ved at du kan sige et og så ombestemme dig uden at der er slinger i valsen af den grund - hatten af for det!

• #133   13. feb 2012 May-britt jeg bruger ikke min tid på de tråde, men jeg bruger gerne min tid så folk ikke bliver overfuset , derfor beskriver jeg den sandhed jeg kender, og hvis F.eks Balders Mor gerne vil tro det er et enkeltstående tilfælde jeg har fået så mange tilsendt, så fred være med det.
    For mig er det sandheden, som i selv skriver : det skrevne må man stå ved, så det må nogen også i disse ting ik?

• #134   13. feb 2012 Balders, hvordan ved du det???

• #135   13. feb 2012 Balders, det må være op til den enkelte om de ønsker at melde ud, jeg kan godt tage de verbale tæsk der følger med..no problem..

• #136   13. feb 2012 Jeg har også hørt om flere der har fået grimme pb´er, det er da også noget man jævnligt støder på i div. tråde..
    Om folk sidder og debaterer tråde i lukket grupper, skyldes da kun at man ikke vil udhænge folk offentligt, for hvis man havde noget positivt at sige, foregik det vist på forummet ;o)
    At man kan ændre holdning til ting, ja gudskelov, forhåbentlig lærer man gennem hele livet og måske ikke er lige 4 kantet som den gang da man var yngre..
    At andre så har brug for at " smide det retur " på " ofret", siger i min verden mere om personen end " ofret" ... Fatter ikke at man har sådan brug for at hævde sig, for sådan ser jeg det.. Dette er et forum af en masse forskellige mennesker, hvor vi alle har forskellige opfattelse af tingene og den måde " at forvalte" vores liv på, at man ikke bare kan acceptere dette og så lukke computeren ned, men i stedet må gå på FB og skælde og smælde, som vist er sket nogen gange efterhånden eller ty til grupper, eller endda sende en sviner til folk... Det ligger så fjernt fra mit menneskesyn..

• #138   13. feb 2012 Maj- Britt... Nu tror jeg ikke kun det er træningstråde der bliver kopieret !
    og ja jeg kan sagtens have en holdning til en ting i går og har måske ændret den i dag ( Taler faktisk af erfaring ) . Det samme med noget fra 3 mdr. siden ( taler igen af erfaring ) og ja for 2 år siden ...

• #141   13. feb 2012 Oh my...

lad os alle sætte os i en rundkreds og fortælle hvor højt vi elsker hinanden smiley

La vida es bella smiley

• #144   13. feb 2012 Marianne.
    jeg er fuldkommen enig med dig.

Balders : Altså, jeg siger jo intet om dig som person, men mere om validiteten i et subjektivt baseret udsagn der ophøjes til objektiv sandhed.

Kort og godt, hvis kun en siger tingene er det ikke den hele sandhed, hvis jeg ser det objektivt så er det sandheden, mit udsagn er baseret på sandheden, hverken mere eller mindre.

Det er hamrende sørgeligt at man næsten skal udlægge folk før end andre forstår at dette sker hele tiden, selv fra de lukkede grupper.

Når folk lægger noget til mig bliver det hos mig, men ofte fatter jeg slet ikke meningen i de ting jeg får, jeg er ikke en unik person, så jeg forbeholder mig ret til at tro andre også får disse ting...Desværre

• #154   13. feb 2012 Spekulationer om hvem der gemmer sig bag en profil, hold da helt op, er det ikke komplet ligegyldigt.

Balders trods alle dine fine ord , så er sandheden at brugere herinde fra, debatteres i private rum på facebook osv, faktum er også at tråde gemmes og bruges imod folk når det passer ind.
    Så kan du bruge alle de fine vendinger du vil, det ændre ikke sagen:o)

• #155   13. feb 2012 I min verden er det også høfligt ikke at slynge påstande ud, som man intet belæg har for, hvis vi endelig skal tale om pli..

• #156   13. feb 2012 God aften til dig Anita:o))

• #157   13. feb 2012 Bente, det er ikke en påstand, det er et faktum, men skulle jeg lægge det ud ville jeg udlægge folk og det er ikke lige min stil!!

• #159   13. feb 2012 Der er sandelig forskel på hvordan man behandler den/de bruger man taler om May-britt, men det behøver jeg nok ikke fortælle dig, det burde du vide.

Uanset hvad er det helt tydeligt man misbruger folks skrevne ord, og det er vel ikke det et hundegalleri skal bruges til, eller hvad syntes du?

• #160   13. feb 2012 Flindt: Det respekterer jeg naturligvis, men jeg har svært ved at forstå, at det skal fremstå, som om det er noget helt almindeligt hos hovedparten af HG's brugere.

Huskede din kilde at slette sine egne udgydelser??

• #161   13. feb 2012 Bente, det er såmænd ikke kilder, det er kopier af gamle tråde jeg får tilsendt, spørg mig ikke hvorfor.

Så man kan næppe kalde det kilder.... Så er alle kilder i alle tråde..

• #166   13. feb 2012 En admin kan vel se hvad der sker i de lukket grupper, så hvorfor ikke lade dem vurdere om der bliver snakket grimt? smiley

• #168   13. feb 2012 Men der er vel altid en eller anden som "sladder" til en admin hvis han/hun synes der bliver skrevet grimt smiley

• #171   13. feb 2012 Maj-britt at de kan læses af HG kan vel ikke komme bag på dig, og det bør de gøre i ny og næ, ikke fordi det er din gruppe, men fordi her kan ske andre ting man er nødt til at holde øje med.

Ja regler er her nok af, men gid de blev fulgt, så var vi fri for meget sladder og ping pong herinde

• #173   13. feb 2012 ahhh javel, så de tråde jeg får fra lukkede grupper som omhandler helt andre emner, dem skal jeg så sætte under sex eller hvordan??

For det er sandelig ikke det der står om i disse tråde.

• #180   13. feb 2012 Just me: Der er vel ikke nogle, der hænger folk ud med navns nævnelse på fb herindefra??

• #182   13. feb 2012 Ork jo, Bente......... Det er jeg da blevet?

• #183   13. feb 2012 Just me: Jeg spørger dig, fordi du lyder som om det er helt normalt at udhænge og fordreje på fb - der er ingen af mine fb-venner, som også er herinde, der gør det.

• #184   13. feb 2012 Mette: Føj for pokker smiley Jeg håber da så, at det ikke er én af moralens vogtere, der har gjort det, for så er dobbeltmoralen da komplet!

• #185   13. feb 2012 Bente:

Lad os sige det på den måde at det er en person herinde fra som ofte havde den løftede pegefinger fremme.

• #186   13. feb 2012 Og det synes jeg da er mere ubehageligt end at blive diskuteret i lukkede grupper (hvilket jeg ganske givet bliver).

• #187   13. feb 2012 Just me: Udhængning er forbudt - er det ikke sådan, argumentet altid er?? Men helt generelt kan jeg sige, at der findes nogle herinde, der er meget hurtige med pegefingeren og til at påpege dårlig tone, mobning osv. - uden overhovedet at skele til egen-andel.

• #189   13. feb 2012 just me: Det er muligt, men ikke desto mindre står jeg fuldt og helt ved min påstand - jeg kan bare ikke uddybe den herinde pga udhængningsreglerne.
    I nogle tilfælde kan der være noget om det - men i langt de fleste tilfælde, hvor pegefingrene har været i brug, har der været tale om DEBAT. Og selvfølgelig er mobning aldrig i orden. Tjah, der findes nu også voksenmobning - og så er der noget, der hedder mental levealder ;o)))))

• #191   13. feb 2012 *Det kan ikke være rart at blive hængt ud / svinet til eller diskuteret et sted du ikke kan forsvare dig :-(*

Nææææ, ikke så længe det er offentligt. Hvad der skrives om mig i lukkede grupper er jeg græsk/katolsk overfor.

• #192   13. feb 2012 Alfisten nu ved jeg ikke hvilken tråd du tænker på?? jeg får egentlig ret mange, både fra lukkede tråde og fra lukkede grupper, men det kan du skrive i privat, ikke her da jeg ikke vil hænge nogen ud.

Det er utroligt at man kan skrive der redigeres i div tråde, May-britt tror du virkelig folk gør det, tænk hvis jeg lagde dem ud, det ville da give panik,.

Det virkelig sjoe her er at dem jeg modtager fra, er faktisk dem jeg aldrig er enig med, det giver slet ingen mening..

• #194   13. feb 2012 Ja det ville være nemt ik?? men ved du hvad uagtet hvor meget du gerne vil se dem, hænger jeg ikke folk ud, og jeg ønsker også folk skal vide at jeg ikke gør den slags.... Så du må enten råbe til verden jeg lyver, eller tage mit ord for det.

• #195   13. feb 2012 velbekomme Balders mor:o))) det var hyggeligt.

• #196   13. feb 2012 Flindt: Har du aldrig spurgt dem, hvad deres motiver er for at sende de tråde? Det er da højst besynderligt, at folk gør sådan noget:/ Jeg får aldrig tilsendt nogle.

• #198   13. feb 2012 Bente, sommetider spørger jeg, andre gange svare jeg og atter andre gange lader jeg som ingenting, og nej jeg aner ikke hvorfor nogen mener jeg har det behov, men igen tror jeg heller ikke jeg er den eneste der får disse ting.

• #201   14. feb 2012 Man kan tro hvad man vil for at vinde tabt ansigt, den holder bare ikke.
    Ha en god dag:o)))

• #203   14. feb 2012 LOL ja det ses..

• #204   14. feb 2012 Alfisten.
    tror næppe du havde nogen aftale med mig, som jeg nu har skrevet mange gang så udlægger jeg ikke noget af det jeg får.
    Så det har du misforstået.

• #205   14. feb 2012 Det er da lidt underligt at man får tilsendt tråde i sin pb :S

Er det sådan et lusket sted HG er blevet til ?

• #206   14. feb 2012 Uha da da en lang tråd - har NÆSTEn læst det hele, men det er jo lidt det samme der kommer frem igen og igen.

MEN altså, jeg er med i nogle lukkede grupper, og det er de grupper jeg er mest glad for. Der er man sammen med ligesindede og kan diskutere problematikker uden at tråden bliver spammet.
    Jeg ser intet forkert i det, for nogle af grupperne er også meget fortrolige, og fortroligheden forsvinder, hvis alle kan læse med.

Og så er jeg en af "gemmerne".... ikek at jeg gemmer meget, men der har været tråde, hvor jeg er blevet så vred over de beskyldninger eller løgne der er komemt frem, at jeg har kopieret og gemt tråden.
    Almindelig uenighed og diskuteren frem og tilbage er jeg ligeglad med, der har vi hver vores holdninger, og ja jeg skifter også nogen gange selv holdning, og heldigvis er jeg blevet klogere af at være herinde, så det jeg skrev for år tilbage er ikek nødvendigvis det jeg mener i dag.

Men altså - når jeg ser der lyves og tilsvines, så gemmer jeg - jeg har blandt andet gemt noget fra en sag for et par år siden, hvor en bruger beskyldte mig for at lyv (hvilket jeg ikek havde gjort)t, denne bruger havde også brugt et af mine hundebilleder som reklame for sig selv, desuden han løj med hans hundes stamtavle og linier.
    Han ringede hjem til mig, skældte min søn ud, skældte mig ud, og ja jeg gik videre med sagen, havde jo beviserne - og pludselig skrev han at alt strid var bilagt - og jeg har ikke hørt mere til det sidenhen.

Lligeledes med en nyere sag, hvor jeg er beskyldt for noget jeg ikek har gjort - jamen der har jeg da gemt det jeg mener jeg kan få brug for, hvis beskyldningerne bliver ved med atflorere.

I går gemte jeg en tråd, hvor en bruger fortalte om sin ulovlige listehund - vupti var den i tråden blevet til en boxerblanding - jamen jeg tog en kopi - dumme, dumme mig.

... hvis nogen har ondt i bagen over det, jamen så herre gud - det er jeg ligeglad med, jeg er bare blevet klog af skade og vil ikek beskyldes for noget jeg ikek har gjort!!!

• #207   14. feb 2012 Jamen er der nogen der beskylder dig for noget da!

Hvis du udsættes for løgnagtigheder Just Me, så synes jeg da du også skal gemme de tråde, hvor folk beskylder dig for noget du ikke har gjort - hvad er der galt i at gemme sådanne tråde?

Og ligegyldig hvad du end mener, så har vi de lukkede grupper., og der snakker folk om det de vil - sådan er det. Holder man sin sti ren, så er man nok ikke værd at snakke om, og jeg må sige, at snakker folk om mig, ja så er jeg sådan set ligeglad med det.

• #208   14. feb 2012 Jeg ville med devuns prøve at bevise, at det folk beskylder mig for ikke passer.
    Jeg vil bruge de få tråde jeg har gemt til at bevise, at det jeg siger er rigtigt. Jeg har så kun en enkelt gang brugt en gemt tråd som bevis, den tråd blev ikek smidt i forum, den blev sendt til den persom derbeskyldte mig for at lyve - og det hjalp jo.

• #209   14. feb 2012 Jeg ved ikke hvordan du vil gribe det an, men for mig har det virket, at kunen bevise min uskyld ved at kopiere en tråd herinde. Jeg har ikke nogen idé om, hvad du mener folk beskylder dig for, hvor og hvordan de beskylder dig for det, så du må jo gøre det du synes er nødvendigt.

Og de lukkede grupper er her, og jeg er gald for flere af dem jeg er med i.

• #210   14. feb 2012 Så tænker jeg igen på det May-britt skrev, man kan jo lave om på disse tråde, så de beviser jo i bund og grund intet..

Alfisten jeg har fra starten skrevet jeg ikke udlægger andre, det holder jeg fast i, jeg har ingen grund til at ville skade disse mennesker, uanset hvem de er.

• #211   14. feb 2012 Charlotte nej, men det er en del af de ting jeg får, men lige præcis den var for at informere mig om debatten der var blevet slettet kort før ikke for at udlægge folk, nu skriver du det så selv, jeg ville ikke lægge dit navn ud, det var der ingen grund til.

• #212   14. feb 2012 Jeg har da også sendt link til tråde til folk, som jeg ved interesserer sig for emnet.

• #213   14. feb 2012 Flindt, jeg forstår slet ikke det med "at udlægge folk"?

Har folk glemt hvad de har sagt, så er det vel OK at gøre dem opmærksom på det?..... det kan vel aldrig være udhængning?

• #214   14. feb 2012 Kennelmor, de handler ikke om at folk mener man lyver, det handler for mig mere om at det er ok at skifte mening uden man partu skal have ting fra slettede tråde i hovedet, det var såmænd hele pointen.

• #215   14. feb 2012 Selvfølgelig kan man skifte mening - det kan vi alle - men der er stor forskel på at lyve og skifte mening.

Som jeg har skrevet tidligere, så har jeg selv skiftet meninger igennem årene omkring forskellige emner, og bliver jeg konfronteret med det, jamen så herre gud da - så vil jeg da bare sige, at det mener jeg altså ikke mere - jeg er blevet klogere smiley

Og jeg må da så også sige, at jeg aldrig har set en kopieret tråd blive brugt mod nogen i forum?

• #216   15. feb 2012 Al fisten.
    Nu må du drømme dig til hvad du mener er sandt, desværre gemmer jeg ikke tråde, men har personligt fået smidt sådanne ting i hovedet, jeg kan ikke udtale mig om andre har, jeg kan kun tro på hvad folk skriver.

Kennelmor ja det er stor forskel, og vi er helt enige i man kan blive klogere og skifte mening, det syntes jeg er helt fint.

Charlotte
    Nu var den ikke møntet på dig, og i det tilfælde havde sagen lige kørt, det var ikke noget gammelt slettet noget.

Men igen havde du ikke selv meldt ud om dette, havde jeg heller ikke, for hvis jeg udlægger folk er jeg jo ikke bedre end dem der har gjort disse ting.

Kommentér på:
Øv, hader det..

Annonce