{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

josefine s
josefine s
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Hej og er hurtigt spørgsmål:) {{forumTopicSubject}}

Hej alle herinden:) er ny og håber at få meget ud af denne side:)

Jeg har et hurtigt ? Som jeg håber i kan hjælpe med;)

Jeg har en datter på snart 2 som jeg bor sammen med alene ìg
Vi ønsker os brøndene en hund jeg har bestemt at så snart
Mit knæ (er opereret) er blevet bedre skal vi have en skøn hvalp At have i hverdagen:) men jeg har læst en masse på nettet og endnu ikk kommet frem til hvilken racer der er
God til vores lille familie:) vi er meget
Hjemme da jeg går i skole 20 timer om ugen ca vi har
Go mulighed for den kan komme
Ud i have og vi bor tæt ved sø og skov så den kan få gode gå og løbe ture:) men hvilken hund
"lever op" til vores kræv
Den skal kunne med katte og andre hunde (min mor har en cocker spaniel)
Den skal kunne med små børn
Skal ikk være kæmpe stor
Og pelsplejen skal ikk være flere timer om dagen:)
Nogen der har en god ide?
Når ja den skal heller ikk være alt for doven men heller ikk alt for aktiv smiley

Knus fra Josefine og mynthe:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej og er hurtigt spørgsmål:)
  • josefine s
    josefine s Tilmeldt:
    feb 2012

#1   16. feb 2012 Er der ikk noget med mops er ret
    Inaktive og kan have problemer med næsen?:) har jeg hørt
    Folk sige men ved det ikk smiley

Fransk bulldog har også været på tale

• #2   16. feb 2012 Jeg har lige fundet en skøn shih tzu til min kollega. Hun har 3 børn. Der er meget pelspleje, men hun vil klippe den kort, så den er til at holde. Den skulle være rolig og omgængelig men altid med på en god gåtur.

• #3   16. feb 2012 du skal også vide havd du har råd til at sætte af af penge pr måned, have en sikkerhed til dyrlægeregninger osv...

og så ville jeg se udover de hunde der lige pt er modehunde, eller se mig rigtig rigtig godt for, ja det ville jeg uanset hvad du køber,,,, der er mange tråde herinde iøjeblikket synes jeg med folk der køber hunde og hvor hundene er syge, enten jævnligt mde småting, eller med ting der gør de ender deres liv i en ung alder...

når det er fx er de hunde der pt er modehunde, ja så avles sælges/købes der selvfølgelig flere end normalt, og så er der flere sygehistorier....

Vil sige at netop bulldogs og mops er meget oppe i tiden, og de figurerer så igen herinde med en del sygdomsspørgsmål....

Nåt du ved lidt om hvilket race, så google, find raceklubberne, læs, der står ofte hvilke specifikke sygdomme man skal sørge for at avler har styr på de IKKE bærer videre i deres avl...

• josefine s
    josefine s Tilmeldt:
    feb 2012

#4   16. feb 2012 Prøver li at kigge på racen:)

• #5   16. feb 2012 Jeg ville sige en cavalier king charles. Det er en dejlig race som ofte bliver anbefalet til første gangs hundeejere…

• josefine s
    josefine s Tilmeldt:
    feb 2012

#6   16. feb 2012 Har helt styr på alt med økonomi;) nok er jeg ung men har
    Godt med overskud hver eneste
    Måned;) ville aldrig købe en hund hvis jeg ikk havde penge til det også derfor jeg læser op på det hele og snakker med dyrelæger folk med hunde
    Osv har selv havde en Jack russel (staves) men det
    Fx en race jeg aldrig vil have da den kommer ti St
    Minde mig km vores hund der endte sit liv på den værreste måde og den dag Idag selv om det er 5 år siden ca kan jeg få tårer i øjnene hvis
    Vi kommer til at snakke om ham<3
    også boede jeg hjemme da vi fik Carlos som er en cocker spaniel den har alt for meget energi til min familie;) så kender en del til at have hund kost osv men sys ikkjeg har kunne finde noget brugbart på nettet
    Om racer :S

• #8   16. feb 2012 en god klassisk Dansk/Svensk gårdhund smiley den er lille, nem at holde, en fabelagtig familie hund, meget få sygdomme(de er faktisk hårdføre) lever generelt længe, man skal bare huske at motionere dem. ang opdragelse skal man være lidt over dem da de ellers gerne vil ta "magten" i en familie, men sådan er det med mange hunde synes jeg....

men kort sagt en Dansk/Svensk gårdhund er min anbefaling

• #9   16. feb 2012 Islandsk Fårehund smiley er en skøn familie hund , ikke for aktiv , heller ikke for doven og elbiler ik så stor smiley , den kræver ik meget motion men er bare glad for at komme ud og lege i naturen . Det er min første hund og jeg har ik fortrudt smiley

• #10   16. feb 2012 kim s hun skriver en cocker har alt for megen energi til familien.... så tror jeg udfra de DanskSvenske jeg har kendt ikke det er den rigtige hund, for de har da en dejlig masse energi...

• #11   16. feb 2012 Jeg har en Griffon, en skøn race som er meget rolig inde men elsker en god gåtur, tilpassede sig ret hurtig til vores familie rytme.
    Men overvej da at få en voksen hund som er renlig osv når du har en bette på 2... smiley
    Bare husk på den SKAL være vant til børn...

• #13   16. feb 2012 Hanne M <<<< Altså nu er jeg af den mening at det er forskelligt fra hund til hund på tværs af racerne hvor meget energi de har... så lige det vil jeg ikke lægge så meget i..... F.eks vores den store (Nigi) er en hund som godt kan lide at "flade" ud herhjemme men hvis man er ude eller andre steder henne så er hun sprængfyldt med energi..... så hende vil jeg kalde en mellemting.. derimod kender jeg en som har en labrador og en engelsk setter de er ved at eksplodere af energi hele tiden og de bliver motioneret meget ( i form af mark prøve/træning til samme).. ud fra det synes jeg godt man kan foreslå en D/S

Kommentér på:
Hej og er hurtigt spørgsmål:)

Annonce