{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

mere end 1 hund {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en lille chihauhua han på knap 4 mdr. Da jeg er blevet skudt i racen, vil jeg gerne have en mere. Ville derfor hører ad om det ville være bedst med en tæve eller en han ? Da jeg nødig vil stå i en situation senere, hvor jeg bliver nødt til at skille mig af med en af dem smiley

Håber i kan hjælpe smiley
kh Amalie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mere end 1 hund
  • #1   20. feb 2012 synes du skal vente, til din hund er 2-3 år, før du skaffer dig en ny.
    Egentlig mest fordi du vil stå med 2 ungehunde lige pludselig, og tro mig.. unghunde kan være SÅ irriterende, at du får lyst til at smide dem ud af vinduet nogen gange, *G*

- Så synes faktisk, du skal vente o.o

• #2   20. feb 2012 Det vil være en fordel at vente til din hvalp er 2 år gammel før du får en mere.
    Kønnet tror jeg såmænd er ligemeget, du skal bare være opmærksom på at det kan være lidt bøvlet med en han og en tæve i løbetid

• #3   20. feb 2012 Amalie katrine J: Det bedste er at vente til din nuværende hund er omkring 2 år gammel. Hvis hundene ligger for tæt på hinanden aldersmæssigt kan der opstå nogle magtkampe og så kan du være tvunget til at skille dig af med den ene.

• #4   20. feb 2012 Vil foreslå en han til så du undgår alle de gener der kan opstå med to køn smiley

MEN...hvis du kastrerer din han, kan du sagtens få en tæve(det er virkelig hårdt at høre på en hylende hanhund, som VIL til tæven, når hun er i løbetid.....og avl er en mega stor mundfuld !!

Jeg vil dog anbefale dig at vente et par år, så din han bliver voksen !!
    - 2 hvalpe på en gang, tør jeg ikke anbefale nogen *rødmer*

• #5   20. feb 2012 Som de andre siger. Vent til din hund er 2, med at få en ny. På den måde får du ikke to hidsige teenage-hunde der kæmper om hvem der bestemmer. smiley
    Jeg har selv fire - tre tæver, og så den nyeste "addition" til familien - min papmors lille yorkshireterrier han.
    Man kan have alle køn sammen, men den "sikre" løsning er han/hun, hvis den ene af dem er neutraliserede (sterillisation/kastration), så der ikke sker ups'ere, og fordi det ellers er synd.

Kommentér på:
mere end 1 hund

Annonce