{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor det altid?
  • #1   22. feb 2012 Det ligger ikke til racen. Men chien er gennem (snart) mange år blev skamavlet på det groveste, og det har altså skadet dem gevaldigt. Men der findes stadig chier med et racetypisk temperament.

    Og så har ejerne naturligvis også en vis indflydelse.


  • #2   22. feb 2012 Jeg TROR (men måske er det bare min fordom om små hunde og deres ejere) at det er fordi at ejerne er SÅ bange for at deres lille pus skal komme galt afsted hvis den møder en hund der er større end den selv. Hiver den væk eller op på armen lige så snart der sker noget.
    Undskylder på forhånd over for alle jer der har små hunde.


  • #4   22. feb 2012 Af personlig erfaring, synes jeg faktisk at de små hunde er de mest frembrusende og selvsikre, men som Anne Julie siger er de bare avlet fuldstændigt håbløst. Jeg har selv været så heldig at købe mig en lille super nervøs tæve, men af de samme racer har jeg mine 2 hjemme avlet tøser som er Rottweilere i forklædning (I følge dem selv) de er ikke aggressive overhovedet, de ELSKER at møde nye hunde og er næsten altid først til at hilse på, så min mening er at det er de avlere der bare blander alt godt fra hundegården sammen, der er skyld i dette. Selvfølgelig har ejeren også noget at sige, men har ikke ændret det mindste i min opdragelse at mine 3 tæver, men den yngste er MEGET forskellig fra de andre.

Kommentér på:
hvorfor det altid?

Annonce