{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Åhh de kære børn.. {{forumTopicSubject}}

Jeg var i går en tur nede og gå ved Damhussøen med Inca, og jeg nærmer mig på et tidspunkt 2 drenge på omkring 11 år, der står og fisker. Jeg ved det er ulovligt, og går og overvejer om jeg skal sige noget til dem.

Da jeg så står henne ved dem, skulle Inca lige snuse til deres fiskestænger og deres madding, og den ene dreng kommer glad hen og kæler og aer Inca og spørger hvad hun hedder, hvor gammel hun er osv.. Og så siger han: "Er din hund ikke en 100% fuldblods boxer-hund?" Og jeg kunne ikke lade være med at smile, og forklare ham hvilken race hun var, men at han havde ret i at hun ligner en boxer lidt :o)

Og så gik jeg videre og lod dem fiske i fred ^^

Søde drenge (o;


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhh de kære børn..
  • #1   29. feb 2012 Der har da tidligere været lov til at fiske i damhussøen, hvis er medlem af SU

  • #2   29. feb 2012 hahaha.. Børn er simpelthen noget af det mest fantastiske ! smiley

    Jeg fik nogle rigtig gode kommentarer med på vejen i praktikken igår.. Jeg er gravid i 35. uge så der er lidt dunk at se.. Vi snakkede så om hvorfor at jeg var så tyk.. En pige mente at jeg bare var rigtig glad for mad, en dreng mente at mit køleskab var tomt så jeg havde spist en fodbold.. smiley Da jeg så fortæller at jeg har en baby i maven siger en pige "ej helt ærligt.. Jeg tror du er fuld af løgn!!" haha.. smiley


  • #3   29. feb 2012 René:
    Der står at det er ulovligt, medmindre man har særlig tilladelse.. Kan selvfølgelig godt være de har fiskekort, men jeg tvivler (;

    Molly*Kiki:
    Haha hvor skønt smiley Børn har bare den sjoveste logik nogle gange :o) Men det lød jo nærmest som om det var en hel hest jeg gik rundt med, når nu det var en "100% fuldblods" hund :b


  • #4   29. feb 2012 Hehe Molly hende den sidste kigger da nok noget hvis du møder op med den lille når du har født ;o)

    Claudia, skøn fortælling :o)


  • #5   29. feb 2012 René: Desuden skal det gøres fra 5 bestemte fiskepladser, hvis det er.. Og der stod de bestemt ikke smiley

    Hah jaa smiley Men der er desværre utroligt mange børn der er bange for hende smiley


  • #6   29. feb 2012 Pladserne er makeret med hvide pæle og SU har mange juniorer der fisker i damhus-søen og f.eks utterslevmose.

    Dermed ikke sagt de har fisket lovligt...


  • #7   29. feb 2012 haha.. Det bedste er næsten måden de siger det på samt deres ansigtsudtryk.. De virker bare så overbevisende smiley

    Aino - haha.. ja så er jeg nok ikke så fuld af løgn mere xD


  • #9   29. feb 2012 Molly, Nej så kan det være det hedder sig at du har stjålet den i stedet ;oP

  • #10   29. feb 2012 Hahaha Mikael sønnikes navn passer ham vist godt, sådan fuld af spilopper ;oP

  • #11   29. feb 2012 Aino - hahaha.. Garanteret.. xD

  • #12   29. feb 2012 Jeg har oplevet et barn spørge sin mor, da barnet så Fenris komme gående: "mor er det en hund?" moren griner lidt og siger "ja da, hvad synes du ellers den ligner?"
    Barnet: "en isbjørn"...
    Og her bør det indskydes at barnet lignede det var tættere på ti år end fem år...


  • #13   29. feb 2012 Min venindes opdrætter fik et opkald af en lille piger som spørg om hun har hvalpe til salg, opdrætter forklare at det har hun da. Så falder bomben "koster de penge???' hæhæhæ børn :o)

  • #14   29. feb 2012 Min lillesøster sagde engang til min lillebror at vores far kun var hendes far, og at han bare kunne købe en ny far nede i brugsen.

    Ifølge min lillebror er hunde bedre til at svømme end fisk, fordi de ikke synker så langt ned i vandet som fisk gør. smiley


  • #15   29. feb 2012 Hehehe Helena, det var 2 rigtig gode ;o)

    Den bette fortalte engang til sin far at han ikke var hans far, da han blev spurgt hvem der så var hans far svarede han det var bambis far (havde lige set bambi), senere samme dag spørger den bette farmanden om han måtte få et eller andet, faderen svarede "det må du spørge din far om" ;o)


Kommentér på:
Åhh de kære børn..

Annonce