{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  piver når den hopper op i sofaen
  • #1   1. mar 2012 Har han kun klynket i dag eller er det over længere tid?

    Kan se i din profil at du har sprunget med ham - ved du om han har gode hofter? Er de blevet checket? Ellers kan han måske have ondt... Her tænker jeg på hofteledsdysplasi (HD).

    Men hvis det kun er i dag, er det sikkert bare fordi han har moslet for meget smiley I så fald ville jeg lige se tiden an i 1-2 dage smiley


  • #2   1. mar 2012 jo den har godtnok sprunget lidt, men kun 1-2 min, men den kunne self. ha landt forkert, eller måske bare overbelastede, vi legede i eftermiddags, og den har været lidt stille efter vi kom ind, og gav et højt piv hver gang den hopper op i sofaen, men den går helt normalt.
    Har godtnok aldrig fået checket hofterne som sådanne


  • #4   1. mar 2012 ja det jo osse det, håber ik det er noget farligt smiley

  • #6   1. mar 2012 Men det behøver da ik ha noget med den kan være syg? for det jo kommet efter den været der ude og lege.

  • #7   1. mar 2012 Ja det er jo en race der døjer med HD, og den har alderen hvor det begynder at vise sig.
    Så du kan nok godt sætte næsen efter at tempoet skal ned.


  • #8   1. mar 2012 Han kan også godt bare have en forstuvning eller ømhed efter leg. Men hvis det er noget der varer ved synes jeg at i skal tage en snak med en dyrlæge.

  • #10   2. mar 2012 Det er ikke en race der døjer med HD... Den er diponibel, men sjælent at den døjer, grundet dens gode muskulatur.. Så er det en hund i god form, er det sjælent de døjer..

    Er den ude dagligt og springer og leger, eller forgår det mest i snor, og engang imellem får den så lov at slå sig løs?

    Det tyde på en overbelasning/forstuvning...

    Ellers er det svært at sidde på en netside og komme med mere, for mit eget vedkommen, ville jeg få det tjekket ved dr. dyr, så kan din hund også få smertestillende og du kan få ro i sindet, når du ved hvad det er, og det forhåbentlig bare er noget banalt..


Kommentér på:
piver når den hopper op i sofaen

Annonce