{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.837 visninger | Oprettet:

Robert .
Robert .
Tilmeldt:
6. mar 2009
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 14

piver når den ser andre hunde?? {{forumTopicSubject}}

godaften folkens

har et lille problem med kærestens hund en han hund på næsten 1 år når vi er ude og gå med ham, når vi så ser andre hunde begynder han at pive og trække for at komme til at over og hilse på dem.
Måske var det noget i havde prøvet før


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  piver når den ser andre hunde??
  • Robert .
    Robert . Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 14
    #2   2. jan 2012 nej han har ikk været til træning,
    men han har jo ikk noget problem med andre hunde han kan med alt og alle, han piver hvis jeg ikk giver ham lov til at komme over og hilse på andre hunde som vi møder smiley


  • #4   2. jan 2012 Når hunden piver, hvad gør i så?
    - Få den lov at hilse?

    Har den tidligere fået lov at hilse på alle hunde i mødte?


  • Robert .
    Robert . Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 14
    #5   2. jan 2012 ærligt. når jeg går med ham så hvis han piver giver jeg ham ikk lov. men ja kæresten giver ham lov en gang i mellem

  • #6   2. jan 2012 Silje gør det samme, og henten trækker jeg videre afsted med hende, eller får hende til at lave tricks som jeg ved hun kan. Det kommer an på hvordan menneskerne er placeret, og om de er i bevægelse, hvad de laver, osv. smiley

  • #7   2. jan 2012 Enten*

  • #8   2. jan 2012 Vores har haft samme opførsel, og har det stadig lidt. Vi startede med at 'øve' på et vennepar og deres hund, ved at de stoppede op når han begyndte, og så vendte vi om og gik den anden vej. Når han blev rolig igen, vendte vi tilbage imod den anden hund og prøvede igen.

    Det er et forslag som ikke indebærer nogen fysisk afstraffelse for hunden, og det har virket for os smiley


  • #9   2. jan 2012 Vores Alma har også haft en periode hvor hun gjorde det meget, men hun holdt op med det efter et stykke tid, andre hundeejere ville nemlig meget sjældent lade deres hunde hilse på vores pige... Desværre.... Heldigvis har hun et par faste legekammerater her i byen hvor vi bor som hun ser engang imellem.

    Hun kan godt finde på at trække lidt en gang imellem når vi møder en anden hund, men får hun et nej så dropper hun det og går videre lige så pænt.


Kommentér på:
piver når den ser andre hunde??

Annonce