{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.337 visninger | Oprettet:

Afvist min hund (herinde) MAYA {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Nu er jeg lidt irriteret efterhånden. Jeg er nu begyndt at fatte at det skulle være brugerne herinde på HG der kan godkende eller afvise ens hund for at denne kan blive "optaget" jeg har så ihærdigt gjort mit aller aller bedste for at kunne få en god tekst ligeledes gode billeder ind på min egen hund MAYA for at få hende herind også.. MEN jeg blev afvist.. jeg læste og læste de her beskeder som der kommer om hvorfor den kan være afvist, gik ind og ændrede det så jeg prøvede igen.. samme skete, denne gang nåede jeg dog at læse nogle kommentar der kom inden hun blev afvist igen, der var et ord, listehund.. Øh ja okay det sagde sku ikke lige mig noget men der var en sød bruger herinde som så kunne fortælle mig hvad dette ord betød.. Oprettede min hund igen, skrev i noget af teksten om der ikke var nogen der kunne hjælpe mig med at sige hvad fejl der var siden hun blev ved med at blive afvist.. OG fedt nok der kom sku svar, hvilket gik stærkt og det er jeg TAKNEMMELIG for at have fået.. Jeg bliver bare lidt irriteret for bliver lidt ramt.. Maya er blanding af bokser og lab. (der kan se at hun er mere men ved ikke hvad) anyway jeg læste de her kommentar igennem og så så at der var en der skrev at min hund ikke havde set en bokser (går udfra at det så er fordi at denne ikke mener der er bokser i min hund) der var en der skrev hvorfor man skulle bruge bokser og lab som "dækning" for sin hund (dette er ikke skrevet ordret sådan men det var sådan jeg læste det) og der blev os skrevet at det var fordi at der var tvivl om lovligheden i min hund..
Jeg vil gerne lige sig at jeg bliver lidt irriteret over at føle mig skyldig fordi at der bliver skrevet at der ikke er bokser i min hund, at jeg dækker over noget man mener hun ikke er.. Jeg hentede/købte min hund som bokser lab blandning.. Jeg har aldrig set hendes forældre histriorien dertil vil jeg gerne give hvis man ønsker dette..
Jeg er ikke ude på at skabe noget negativt herinde tvært imod jeg bliver bare støt for nu er jeg endelig begyndt at bruge denne her side så meget og så kan jeg ikke få lov til at "udnytte" mine "penge" for at kunne blive "bruger" nok til at kunne skrive og oprette...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afvist min hund (herinde) MAYA
  • #1   6. mar 2012 Sabrina.. din hund ser skøn ud... men ja tror desværre du er blevet snydt. Den ligner noget Amstaffblanding og ja det er en af de 13 forbudte racer og efter d. 1. juli 2010 må de ikke oprettes herinde.

Jeg så ikke hvor gammel din hund er, men hvis hun er født efter d. 17. marts 2010, så er det dig som over for politiet skal kunne dokumentere race... og kan du ikke det, så kan de tage din hund og aflive den, hvis de mener den indeholder en eller flere af de 13 racer.

• #2   6. mar 2012 mama con Caa k9
    Ja det ved jeg.. smiley men det var os mere fordi at jeg gerne vil have min hund oprettet herinde..

• #3   6. mar 2012 jeg var hende der skrev at det lignede en listehund blanding ! for ja det gør det - boxer er det bestemt ikke, hvis du kigger på hvordan en noxer ser ud og så kigger på en amstaff kan du se hvor der er flest ligheder- og det er ikke ved boxeren ...

• #4   6. mar 2012 Sabrina H

Er altså ked af at sige det. Men tror altså du er blevet taget ved næsen.
    Boxer/lab blanding, er et meget kendt dække for listehund, muskelhund. Det er noget folk siger deres hende er i håb om at snyde politiet.
    Så chancen for at din hund er listehund, den er ret så stor.
    Du er bare en af mange uvidende mennesker, der har købt sådan en hund i god tro.

• #5   6. mar 2012 Louise & Elmo
    tak for svaret.. Snydt kan du nok roligt bilde mig ind at jeg er.. men hun er nu stadig god som dagen er lang, så forstå mig ret jeg er nærmest ligeglad med hvad race hun er.. men igen jeg kender ikke og har aldrig set hendes forældre så ja du har nok mere end bare ret i at jeg er blevet snydt.. men som jeg ofte har regnet ud så er hun fra januar 2010.. det der med politiet og det, har jeg fulgt en del med i.. så det er jeg klar over. men jeg har jo bare det problem at jeg på ingen måder kan bevise at hun er født i starten af januar 2010

• #6   6. mar 2012 Det gør mig ondt, men hg er det eneste sted hvor de er eksperter i at kunne se race udfra et billede. Det bliver nemt når man kan skippe udstillinger og så bare sende et billede ind.

• #7   6. mar 2012 En hund, som ligner en amstaffkrydsning, som ejer ikke ved, hvad der er i, ikke kender ophavet på og som er købt som labrador/boxer, ja den kommer ikke ind. Netop den blanding er det, som alle de ulovlige hunde og hvalpe bliver kaldt, for at slippe uden om hundeloven. Jeg håber, at du smider en mundkurv og kort line på din hund, så du ikke risiskerer et tjek af politiet- det kan meget vel koste din hund livet

• #8   6. mar 2012 Jeg ser listehund når jeg ser din dejlige hund. Og som reglerne er pt. mod den desværre så ikke oprettes.

Er ellers vild med billedet af hende med katten på sofaen. Men sådan er HG's regler og du har skrevet under på at have læst og forstået dem ved oprettelsen ...

• #9   6. mar 2012 dette kan komme negativt ud, men mener det ikke hårdt ..

Du burde have gjort dit hjemme arbejde inden du købte hende, for folk der har kigge lidt på de racer hunden efter signe skulle være blandet af- vil du hurtigt se at den ikke ville falde sådan ud smiley
    og som louise skriver så er det DIG der skal dokumenterer hvad hunden er- ellers kan politiet nappe den, da den ligner en listehund smiley

• #10   6. mar 2012 mod = må

• #11   6. mar 2012 Lene
    Anne
    dette er nemmere at skrive det til jer begge på en gang.. smiley
    Lene det "eneste" vi kan se/mener der er boxer over hende er hendes ben.. Men kan godt se at der er noget andet over hende (dog fået gæt på pitt istedet)
    anne ja det har du ret i,.. den dag jeg var ude og se på hvalpene så jeg en hvalp der med det samme kom ind i mit hjerte og som manglede mig osv.. og ja selvf. så "dum" som jeg nu kan være tror jeg da på de såkaldte ejer men har da os siden hen tænkt lidt over det..

• #12   6. mar 2012 Sabrina.. der er ingen som vil sige din hund ikke er sød.. god som dagen er lang... osv osv... men det har intet med sagen at gøre.

Jeg mener faktisk at HG er ret gode til at bedømme racer.... og sådan som det er nu med at man skal stemmes ind, så er det jo den måde man gør det på.

• #13   6. mar 2012 Julie P..
    Min hund er hvad jeg har regnet ud fra januar 2010 og derved er hun ikke under de "samme" regler.. Min hund har ikke mundkurv på og hun går i line snor
    ja jeg ved godt at man ikke skal stole på en hund mere end til et vis punkt, men jeg kender min hund og hun har aldrig bidt andre hunde..

• #14   6. mar 2012 Sabrina H

Hvis jeg var dig, så ville jeg nok købe en god mundkurv og og vænne hende til. Så overholder du i hvert fald den regel og så der mindre chance for at politiet reagere på dig.

Og desuden vil jeg give dig et skulder klap. Synes du håndtere og reagere super fornuftigt smiley

• #15   6. mar 2012 Sanne M
    mange tak jeg havde bare ikke lige husket reglerne og ikke lige kendskab til ordet listehund.. men det gør jeg nu.. men jeg er glad for at vide hvordan jeg skal forholde mig og tak for din søde kommentar til min hund.. smiley hun elskede den kat. det var hendes lille baby..

• #16   6. mar 2012 Sabrina.Det er ikke hundens fødselsdag der har betydning for om en hund er lovlig, men den dato du har fået/købt den

• #17   6. mar 2012 Mama skal jeg skriv svaret herinde eller på pb??

• #18   6. mar 2012 ja undskyld jeg spørger men hvad mener du med at du faktisk ikke er klar over hvornår den er født??

den er vel i DHR???? og du har vel en ansvarsforsikring på den?? og den er vel chippet??

• #19   6. mar 2012 jesper okay det var jeg ikke klar over.. jeg havde hele tiden forstået at det "gjaldt" fra hvornår hunden var fra.. :S
    Så blev jeg det klogere..

• #20   6. mar 2012 lene jo det er hun men jeg kan ikke sige et mere præcis dato end hvad jeg har regnet frem til da hun blev reg.

• #21   6. mar 2012 Sabrina H

Jeg ved godt din hund er god som dagen den er lang. Men tag mundkurv på hende, for hendes og din egen skyld.
    Hvis politiet kommer og ser jer uden, så får du en stor bøde. Måske mener de at hun er yngre end du mener, hvilket du ikke kan bevise, i væreste tilfælde, så tager de hende og afliver hende.

• #22   6. mar 2012 Sabrina: hvis jeg var dig ville jeg putte en mundkurv på hende sammen med den korte snor som listehunde skal holdes i, hvis politiet en dag stopper dig uden så er det dig og hunden der bliver ramt, da du ikke kan bevise hendes herkomst. Så det er bedre "too be save than sorry" smiley

• #23   6. mar 2012 altså i parpierne skal da stå en fødselsdato? også i sundhedsbogen ... hvornår blev den chippet ?:)

• #24   6. mar 2012 anne og sabina det er hermed taget til mig.. jeg takker.. smiley

• #25   6. mar 2012 lyder godt sabrina smiley

• #27   6. mar 2012 MAMA ville du ikke mene det samme hvis:

Vi finder en annonce på en af nettets mange hjemme sider hvor i der er tæver til salg. vi køre ud og kigger og ser at de har 2 tævehvalpe gående udenfor i et større "hjemmebygget" hundehus hvor de har adgang til lidt mad vand og legetøj.. de kommer ud hundene og leger og virker meget meget glade.. Der bliver fortalt at "ejerne" har været ved en bekendt for at hente hundene.. Der hvor de boede før var mor og hvalpene adskilt fra hinanden og de gik i sit eget afføring.. Derfor havde de taget dem med sig hjem, hvalpene for kun 14 dage siden. Der blev ligeledes sagt at det var et UPS kuld og at ejeren ikke vidste at moderen var med hvalpe før det var for sent..
    De havde fået afsat en hvalp, de havde en tæve indenfor som kom ud kort (denne der gik inden for var noget pænere end de andre den havde sul på kroppen og så i det hele taget noget pænere ud) De to tæver der gik udenfor der var den ene fyldt af betændelse i øjene (ved ikke om hun fik behandling) og denne var utrolig reseveret... Maya (min egen) var glad og ville rigtig gerne snakke.. MEN begge tøser var noget så tynde lige på grænsen til det virkelig kriminelle..
    Vi aftalte at jeg tog maya for hun var den der kom og ville snakke og var noget mere kontaktsøgende og var ikke bange.. Grunden til at jeg synes at hun så ud til at trænge til mig var : Boede udenfor mens 1 søster boede indenfor, var ikke meget værd (kropsmæssigt) og så i det hele taget bare ud til at trænge til hjælp..
    Dengang gjorde jeg ikke mere ud af det, jeg hentede min hund ugen efter og hun var den eneste tilbage.. jeg overvejede grueligt at melde dem der havde hundene, men hvad skulle jeg sige ?? De har mad og vand men bor udenfor og så har de boet der i 14??
    Dette er min forklaring til dig..

• #28   6. mar 2012 Lene jeg sidder ikke lige med papirne i hånden men hun kom til dyrelægen nogle dage efter vi havde hentet hende og hvad ang det der med fødselsdag dato jeg gav dyrelægen den dato jeg kunne regne tilbage til det vil sige hun var 14-15 uger da jeg så hende første gang og så ja gik jeg bag ud i min kalender og det godkendte dyrelægen..

• #29   6. mar 2012 Maria.
    Jeg har læst din besked fik bare ikke lige svaret tilbage der sker pludselig så meget herinde som jeg os lige vil følge med i for vil ikke være uvenner med nogen herinde.. MEN for lige at svare på din besked.. Tak som det første for det.. Jeg har læst dit og alle andres svar og er glad for at have fået svarene.. jeg er klar over hvordan tingene hænger sammen og er dog lidt ked af ikke at kunne påvise hvad race min hund er.. MEN som en anden bruger har skrevet så har jeg jo været så godtroende og troet på hvad der er sagt fra sælger

• #30   6. mar 2012 Sabrina: åhhh... forstår godt hvorfor hun ramte dit blødende hjerte med din historie om i hvilken forfatning hundene var i... men når det så er sagt, så er det desværre sådan nogle steder hvor man skal vende om og køre fra uden at købe en hvalp med, da de jo så bare laver hvalpe igen - den slags steder lever nemlig af at sælge hvalpe til folk som får ondt af dem. Du vil blive overrasket over hvor mange af den slags steder der er og alle er lige kyniske og tænker kun på kontanter, så eneste måde at stoppe dem er simpelhen at stoppe med at købe deres hunde.

Men nu har du købt hende og sød ser hun da ud smiley

Forresten, hvis du har en anden hund eller en i din familie har en hund som du må oprette herinde, så gør det. På denne måde kan du bagefter oprette et album hvor du kan ligge billeder ind af din egen hund.

• #31   6. mar 2012 Synes ikke, du skulle have købt hende fra sådan et sted..
    Medmindre du self ikke betalte. For det lyder virkelig som en eller anden form for hvalpefabrik, i hvert fald meget suspekt sted.
    Og det ville bare støtte deres pengepung og mulighed for flere hvalpe, hvis du gav dem penge..

- Og ja, jeg blander mig meget pludseligt, lol.

Men når folk herinde snakker om racer, så ved de som regel, hvad de taler om ^^

• #32   6. mar 2012 Sabrina :
    Det er ved lov sælgers pligt at chippe hvalpen inden den er 8 uger. Derudover skal den også vacc.. og gives ormekur inden....

Men kan forstå på det du skriver at hun ingen af delene var?

hvis jeg forstår det ret så fik du faktisk kun hunden med og den første gang den var ved dyrlæge var med dig?

• #33   6. mar 2012 sabina ja det du skriver med at jeg egenltig bare burde være vendt om ja det giver jeg dig fuld ud ret i.. men dengang tænkte jeg bare ikke sådan og havde på da værende tidspunkt ikke hørt såå meget om de her "hvalpefabrikker" men siden hen hørt mere og tænkt mere over det..
    den eneste hund jeg lige kan oprette er vores himmelhund men det ved jeg ikke om man må når denne ike lever mere..

• #34   6. mar 2012 havde aldrig købt fra sådan et sted ! når man giver penge til sådanne folk , støtter man bare deres avl !!

Anyways - kan forstå på det hele at din hund så ikke var chippet eller dyrlægetjekket da du købte den ??

• #35   6. mar 2012 sandra du skal da bare blande dig gør intet.. smiley men som skrevet til sabina så ja bagklog kan jeg sku altid blive og tænkte ikke over det den gang men er siden hen kommet

• #36   6. mar 2012 sabina ja sandt nok.. hun var INTET.. jeg klarede det hele selv da det ikke var gjort

• #37   6. mar 2012 Jeg kender selv følelsen; Vaks er næsten 5 år, og jeg vidste intet om hunde, da jeg gik ham ^^ Han er nu det, som mange ville kalde en ''problemhund'', fordi jeg ikke har trænet ham til at være en lydig, selvsikker vovse ^^

- Og jo, du må gerne oprette himmelhunde, så længe de ikke er listehunde smiley

• #38   6. mar 2012 lene nej det samme som jeg skriver til sabina hun var INTET derfor kender jeg ikke den præcise dato. på fødselsdagen altså

• #39   6. mar 2012 Min hund havde forresten heller ikke chip eller fuld ormevaccine ^^'

• #40   6. mar 2012 Nu har jeg ikke set din hund, men virker til at du kan nikke genkendende til at hun nok er en form for amstaffblanding.

Anyways: Uanset hvad synes jeg, at det er rigtig flot, at du tager rådene til dig, og lytter til folk herinde og at du indrømmer, at du har taget fejl.. Eller i hvert fald tænker over det, der er blevet skrevet.

De fleste ville nok straks gå i forsvar (som det er set utallige gange før) og ikke være til at hugge og stikke i..

• #41   6. mar 2012 Sandra vores himmelhund er dansk svensk gårdhund så ingen liste hund der.. smiley
    Maya har vi godt nok os haft vores "problemer" med hende med de forskellige ting men det er hun dog kommet utrolig meget godt efter her inde for den sidste 1½ års tid... så hun er efterhånden en mere rolig og næsten "problemfri" hund

• #42   6. mar 2012 Sabrina; Så tror jeg godt, du kan oprette den ^^
    - Og så oprette et fotoalbum med din anden vovse ^^

Jeg var så 13, da jeg fik min hund, og havde aldrig haft hund før, så.. ^^ Indenfor er han helt lydig, men udenfor... *suuuuk* xD
    Men det er vel bare noget, der skal trænes - Det tager bare lang tid ^^

• #43   6. mar 2012 Maria A
    Jeg kan da efterhånden godt se at jeg har gjort ting (som at købe hende) forkert og det hermed at lytte istedet for at hugge.. det er ihvertfald bedre at lytte og prøve at følge nogle af rådene fordi der mener jeg bare at man viser at det er helt ok at i kommer med tingene og hvis jeg derimod havde noget at skjule ville jeg nok heller have hugget og stikket..

• #44   6. mar 2012 puha sikke en omgang - du er blevet godt og grundig snydt ved det køb.

som sagt, sikker på at hun er en skøn hund og siger det ikke for at spille bagklog, men for at informere så du ikke begår samme fejl igen.
    Vi andre var heller ikke de største experter i alle aspekter af hundeverdenen da vi fik hund men vi lærer alle hen af vejen smiley

Opret du bare en himmelhund, så kan vi nyde begge skønheder herinde smiley

• #45   6. mar 2012 Kathrine N det er bare helt ok at du afviste jeg har vidst fået af vide en del gange nu hvad årsagen har været men jeg vil derfor i stedet oprette min himmelhund han ligger dog os på nogle af billederne med maya hvilket jeg håber er ok at jeg så os ligger dem herind..

• #46   6. mar 2012 sabina jeg har ihvertfald lært af mine fejl det kan jeg da roligt sige jeg vil lig oprette min lille himmel hund i stedet og tak

• #47   6. mar 2012 super smiley Glæder mig til at kunne byde den velkommen og se billeder af dem begge.

• #48   6. mar 2012 Kathrine tak det prøver jeg

• #50   6. mar 2012 Det er godt nok modigt at købe en amstafflignende blandingshund uden nogen papirer. Politiet har ret til at indfange og aflive din hund nu. Det er da direkte dumt.

• #51   6. mar 2012 Nicolai og Malene: Det var da noget af en konstruktiv kommentar at smide på banen, mon ikke du skulle tage at læse hele tråden først før du begynder at angribe?

- så vil du også komme frem til at hunden er født før hundeloven trådte i kraft.
    Samt at TS rent faktisk tager gode råd og info til sig, din kommentar kan jeg slet ikke se hvad hun kan bruge til?

• #52   6. mar 2012 Nicolaj fint du kommer med din mening men tror du selv at jeg var klar over tingene pa samme made son jeg er idag

• #53   6. mar 2012 Maiken kig de Andre tekster igennem tak!

• #55   6. mar 2012 Maiken . min fejl mig der læste forkert.
    Men har haft hund før maya allerede dengang jeg boede hjemme havde vi 2 hunde. inden maya kom havde vi speedy.. jeg har haft træner til at hjælpe mig med maya..
    og hun med andre dyr.. en af mine tidligere katte var hendes mindre sagt barn.. hun er glad nok for andre hunde ligeledes.. det eneste jeg kan sætte en finger på er fremmede, mest mænd dem er hun ikk tryg ved i starten men jeg ved ikke hvad der er hændt hende.

• #56   6. mar 2012 Sabrina H. Du kan oprette et album med din afviste hund herinde, det må/kan du nemlig godt, når du har en anden hund oprettet smiley

• #57   6. mar 2012 Sabrina H:
    Selvom din hund er født før hundeloven, skal den stadig bære mundkurv og max 2 m. line (hvis der er listehund i).

Dvs at 5 år gamle amstaffs, ambulls, osv skal også have det på.

• #58   6. mar 2012 Kan TS (spørger lige de kloge hundelovs eksperter smiley ) henvende sig til sælgerne og få dem til at skrive under på hvornår hunden er født? Vil dette hjælpe?
    Derudover nu hvor dyrlægen så har godkendt fødselsdatoen som jeg kan forstå er FØR loven trådte i kraft så er det vel "bare" på med mundkurv og kort line og så er der intet at komme efter?.... Eller??

• #59   6. mar 2012 stephanie: når hunden står registreret i DHR med den dato som dyrlægen har godkendt, så er det den gældende dato og så vil hunden gå under de regler som gælder hunde født før loven dvs:

- altid mundkurv og 2 m. snor på udenfor hjemmet.
    - må ikke sælges videre.
    - må ikke avles på.

Og så er der ikke noget at komme efter smiley

• #60   6. mar 2012 Stephanie: Det er ikke nok. Og hvis hunden er solgt til TS efter loven trådte i kraft kunne hunden være med tavle og 12 år og ville stadig blive aflivet fordi listehunde ikke må overdrages efter lovens indtræden ...

Dyrlægens ord ang. alder og race har desværre ikke meget at sige ...

• #61   6. mar 2012 Sabina: Ikke rigtigt. Jeg kunne registere min 5 år gamle schæfer som en 10 år gammel chihuahua i DHR hvis jeg ville ...

• #63   6. mar 2012 Sanne M: Hunden er købt før hundeloven, sådan som jeg forstår det.

- men hvad beviser har man så for hvornår ens hund er født? Altså hvad godtager politiet så?

Ved godt at raceregistreringen ved DHR ikke ses som gyldig bevis, men troede da at alder gjorde? Man har da ikke andre muligheder for at kunne dokumentere en blandingshund´s alder.

• #64   6. mar 2012 Stamtavle ... Ellers ved jeg ikke hvad de kan godtage ...

• #65   6. mar 2012 Sabrina(Norddjurs). Det har intet med hundens alder at gøre. Det der betyder noget er hvornår man har erhvervet sig hunden. Du kan evt. læse det link fra politiet et par linier oppe.

• #66   6. mar 2012 Hvad med hvis man tager kontakt til sin dyrlæge og får ham til at printe hans registreringer ud på hunden? Der har man jo hele forløbet inde, havde min tidligere dyrlæge da....

Tænker jo bare at der er utrolig mange blandingshunde der kan komme i klemme her, ikke kun listehunde men også hunde der bare har en svag lighed samt blandingshunde som er 7 år og ikke 1,5 år, hvis de ikke godtager deres eneste mulighed for dokumention og forlanger tavle.

• #67   6. mar 2012 Jesper : Har læst linket men hvis nu hunden er både født og købt inden men politiet en dag kommer og banker på døren og forlanger beviser, hvad er så gyldigt? Det står nemlig ikke i link og har heller ikke fundet andre steder hvor man kan få konkrete svar på hvad der er gyldigt.

Pånær tavle, men det kommer jo også an på hvilken tavle vel, da man i teorien kan gå ind og printe sin hel egen tavle.

• #68   6. mar 2012 En dyrlæge regning vil være et godt bevis. Har man overholdt loven og registreret nunden i DHR, kan den dato også ses.

• #69   6. mar 2012 når en hund indeholder de racer som din gør, bør du sætte dig ind i hundeloven. Hvem ved dog det? når folk herinde snakker om racer, så ved de som regel, hvad de taler om, gør de det?
    hg er det eneste sted hvor de er eksperter i at kunne se race udfra et billede! hvor ville det dog være dejligt for politiet, hvis flere herinde fra ville hjælpe polliti og dyrlæger med at racebestemme blandingshunde,når de ikke kan det selv.Mit indlæg er såmænd ikke på grund af afvisningen,men på grund af at det som sædvanlig er de samme bedrevidende personer der ytrer sig om raceblandinger som de mener de har forstand på.

• #70   6. mar 2012 John; Der står SOM REGEL.
    - Ejeren af hunden er mistænker det selv, så mon ikke der er noget om det?

• #71   7. mar 2012 John hvor er det lig du vil hen med det du skriver??

Kommentér på:
Afvist min hund (herinde) MAYA

Annonce