570 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
16 Svar
at ønske en hund at ønske en hund
årh hvor er jeg træt af at vente !
Jeg har længe ønsket mig en hund igen, og for ca 1 år siden faldt jeg for den islandske fårehund og har været ude og møde nogle af disse skønne hunde..
men øøøøøøøøøøøøøøv har slet ikke plads til en hund pt.
da vi sidder i denne lille bitte lejlighed øv øv
glæææder mig så meget til den dag vi flytter, så kæresten kan få hans kat, jeg skal ha fundet mig en fin islænder og sønnen vil ha sit eget akvarie hehe
Hvad gør i andre dog, når der ikke er mulighed for at få hund det næste lange stykke tid... den ventetid er da såå forfærdelig ?
0 synes godt om
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.483
Så jeg forstår godt at du glæder dig helt vildt
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.993
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.483
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.982
sep 2009
Så jeg venter med længesl på at vi en dag kan flytte og jeg kan få mig den hund jeg har ønsket længe og undersøgt en masse om.. og aldrig aldrig vil jeg lade den blive en kastebold..!!!!
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.000
Jeg elsker at have hund, men der er også fordele, så jeg vil sige nyd friheden indtil du kan få hund. Ud at rejse, tag lange ture osv. Gør alle de ting nu, som bliver mere besværlige når først du får hund.
Og ja...hundelufter er en god ide. Jeg kunne godt bruge en voksen og ansvarlig hundelufter et par gange om ugen, så mon ikke der er nogen i nærheden af dig, som har samme behov?
sep 2009
Min kærste er ikke rigtig et hundemenneske og gider ik at man bliver så afhængig af en hund...Men han har accepteret at der kommer en, en dag og har godkendt racen også hehe
Jeg ville nyde at have en hund ved mig igen. elsker at være ude og gå, og heldigivs er hele familien på begge sider mere eller mindre dyreglade og flere har hunde, så ved den vil være velkommen, når man skal på besøg.
og vi har et barn på 4 år, så afhængighed er vi vant til haha
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.202
jan 2012
aug 2008
Lia er f.eks. en højaktiv hund, og med et temperament hvor hun ikke vil trives med at komme på pension, så her er pasningsmulighederne begrænset, mine forældre passer hende gerne, men de er ved at være oppe i årene, så selvom hun ikke har noget imod at tage nogle afslapningsdage, så går det ikke i længere tid ad gangen - og selvom Lia må komme med mange steder, så er det ikke al venner og familie der er vilde med at have en stor hund på besøg.
Men jeg er sikker på at det er nemmere med en lille hund. Min kusine har f.eks. altid måtte have hendes små hunde med ud til al familie, hvor der er nogle af samme familie der har meldt ud at min store hund ikke måtte komme fordi "den er jo stor". Jeg ser det samme blandt vores venner, de med små hunde har meget nemmere ved at finde pasning og tage dem med, end os med store store.
Det samme med rejser. Hvis Lia kunne sidde inde i kabinen sammen med os på flyet, så ville det være meget nemmere, men jeg ville aldrig kunne få mig selv til at få hende transporteret i lastrummet af et fly med mindre det var en nødssituation.
Men selv dengang vi kun havde katte var det mere besværligt bare lige at springe på en flyver og tage afsted end det var hvis vi ingen dyr havde haft.
aug 2008
jan 2012
aug 2008
Dertil kommer at det er dyrt. Det løber jo hurtigt op i et par tusinde kr. eller mere hvis man skal have sin hund passet i 14 dage.
jan 2012
Sidst ja at have dyr er omstændigt men ikke nødvendigvis umuligt at kunne tage på ferie el lign. :-))
aug 2008
maj 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 82 Svar: 488
Og da jeg så blev 18 var jeg så gal p mine forældre fordi jeg ikke forstod at jeg ikke måtte købe mig en hund, bare en lille en
I dag er jeg 21 - snart 22 og jeg har endelig fået min længe ønskede hund!
Det er uden tvivl helt vildt åndssvagt svært at vente, men det er hele ventetiden værd når man endelig får den lille ny
at ønske en hund