{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syndt eller............
  • #1   10. feb 2005 Ja jeg prøver igen.............LOL...........
    Roxy vil helst være ude hele tiden, er det syndt for hende at bygge en hundegård med hus så hun kan være mere ude???????

• #2   10. feb 2005 Lone, nej det syns jeg bestemt ikke, det er da mere synd at tvinge hende til at være inde,når hun vil være ude...

• #3   10. feb 2005 hun vil garanteret knus-elske dig for det!!!

• #4   10. feb 2005 Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være synd, bare der er nok plads, hun kan lide at være der og at hun ikke står isoleret hele dagen.
    Cosmo har en hundegård (med hus) på ca. 30 m2, med stor græs høj, så han kan holde øje med det hele og buske (til skygge). Og han elsker det :0)

• #5   10. feb 2005 min mors hund HADER at være inde, han pruster og stønner når han er inde, så han får lov at være ude hele tiden, han bliver i haven og hygger sig der, han er faktisk kun inde om natten (når han gider)

• #6   10. feb 2005 Vi har godt nok en stor have som er hegnet ind. Men ville gerne afgrænse et stykke til hende som hun kunne grave i osv. Og sætte et hus/læskærm. Hun ville kun skulle bruge det om dagen. Da jeg også vil have hende omkring mig.

• #7   10. feb 2005 Rikke S.
    Nemlig... Når hun har været inde en time begynder hun at rende rundt og skubbe til os få så vil hun ud igen.

Hun er lige kommet ind og hun ligner ....................

Tak for dit indslag til MetteG .Hun har ikke ændret min karakter igen siden................LOL..........

• #8   10. feb 2005 Ja hun må ikke grave i haven men det gør hun........
    Skal prøve at tage et billed af vores "flotte" have en dag, Hun kan heller ikke lide mine havelamper så dem har hun kvast..............LOL..............
    Haven er hendes og Emmas og kun deres, mener de....

• #9   10. feb 2005 Sådan har vores drenge det også. Så jeg har opgivet alt om prydhave :o)
    Vores drenge elsker også at være ude. Vi har løst problemet ved at hegne haven ind og sætte en lem i bagdøren. Nu kan de gå ud og ind som det passer dem uanset om vi er hjemme eller ej. Det er dejligt ! Når vi tager hjemmefra får de et søg med godbidder i haven når vi kører - dejlig nem stimulering og hundene elsker det :o)

• #10   10. feb 2005 Jeg tror hun gik ind i bedst bedømte og gav alle der lå øverst lave point (Roxy lå højt) .

Jantelov ja.........

• #11   10. feb 2005 Det med om Gitte M ikke kan lide den ene race frem for en anden - hun har da rask væk givet en anden ellers lækker Westi et 1 tal med på vejen, så..................:o(

• #12   10. feb 2005 Ja jeg ved det ikke.......................
    Gider hende bare ikke mere.
    Kunne bare ikke forstå at hun gav Roxy men ikke Emma

• #13   10. feb 2005 Rikke: Jo tak - vi synes også de har det som blommen i et æg :o) Vi gør ihvertilfald vores bedste for, at de har det sådan.
    Vi har også haft gravhund - en lille langhåret rød djævel af slagsen. Han har lært vores gamle Lab, Jason at grave - han er totalt miljø skadet. Men det er praktisk når man skal ordne have. Så henter man Jason - peger på det sted der skal graves og siger "find musen" .. hi hi hi .. Vi er jo så også selv ude om, at han godt kan finde på at gøre det umotiveret :o) Men værst er det nu om foråret - har I andre ikke også lagt mærke til, at hundene så meget gerne graver efter rødder for at spise dem ?? Jeg kan næsten ikke nænne at skælde ud - de har jo åbentbart behovet for det.

• #14   10. feb 2005 Ja, jeg ved ikke noget mere smiley

Hun gør bare det hele surt, ved at komme med de oplæg, og så prøvede jeg at være flink for at se om det virkede.

• #15   10. feb 2005 Marlene:
    Roxy graver alle påskeliljerne op og spreder dem over det hele ...........GGG.........

• #16   10. feb 2005 Hi hi hi hi hi hi hi ... Da Hugin var hvalp gravede han alle mine rosenbuske op og åd rødderne. BANDIT !!

• #17   10. feb 2005 Rikke: Det er utilgiveligt at opføre sig sådan!
    Efter min mening. Den anden Gitte har 3 lækre Westier - en har fået 7 en hanhund - de andre 3.
    Og "hun" har skrevet at "hun" godt kunne tænke sig at få hvalp så det kunne måske være en bestikkelses karakter måske? *LooooooooooooooL*

• #18   10. feb 2005 Hej med jer
    Jingo er også vild med at grave han er så lidt nyttig for han graver ukrutsrødder op og så får de en rystetur så alt jorden kommer af og så gnaver han i dem bag efter han spiser vist også lidt, og så er han den perfekte gren kvern laver udmærket gren / barkflis .Dusty derimod kunne aldrig drømme om at grave og har aldrig gjort det hun har altid været en meget stille og rolig hund .

• #19   10. feb 2005 Karin
    Det med hvalpen må "hun" have slettet igen, kan ikke finde det der står noget om at hun ikke forstår en HAT

• #20   10. feb 2005 Lone jeg mener at hvis hun helst vil være ude er det jo det bedste for hende og så ved du jo også at hun har det godt med det og det er jo ikke for at hun ikke får sine ture sammen med dig

• #21   10. feb 2005 Anette
    Hun kan være inde i en time og så vil hun ud igen.
    Og det er næsten den tid det tager at tørre.

• #22   10. feb 2005 Hej Lone,
    Jeg synes da at det ville være kanon, hvis I byggede en hundegård til Roxy, når nu hun selv vælger at være ude.

• #23   10. feb 2005 En fra min mands arbejde har nogen hundegårdselementer skulle måske se om jeg ikke kunne købe dem.

Ja og jeg tror at hun vil blive lykkelig.

• #24   10. feb 2005 Lone: det er i hendes hunds profil - men har hun slettet det nu er dert jo bare lige som med alt andet ik? :o))

• #25   10. feb 2005 Karin, vil du låne en staveplade?

• #26   10. feb 2005 Eller nogle nye lakridser?

• #27   10. feb 2005 Karin jeg håber ikke du er sur på mig??

fordi jeg skrev til "hende"

• #28   10. feb 2005 Karin blir da ikke sur altså ;o)

• #29   10. feb 2005 Det tror jeg heller ikke men det kunne da være. Måske fordi jeg skrev "pænt" til Mette.

Gad bare ikke være nervæs for at lukke sine beskeder op og der så stod en "hade" besked, så er hele ens dag ødelagt *SS*

• #30   10. feb 2005 Kan jeg godt forstå, jeg holder lav profil indtil hun evt. skulle dukke op hos mig...

• #31   10. feb 2005 Ja hun har jo lidt pels der tager lidt tid at få tør .Dusty kunne ikke finde sig i at være ude hun er en hygge tøs og vil helst have hun kan høre at alt er ok.

• #32   10. feb 2005 Ja, Zita gad da heller ikke være ude sådan, men min onkel havde en langhåret schæfer, der lå ude altid. Af fri vilje. Man kunne om vinteren finde ham som en lille snedrive midt på græsplænen, I ved ligesom slædehundene...
    Han var sgu skøn, og grunden til at jeg selv fik en langhåret schæfer..

• #33   10. feb 2005 Ja Roxy har lige ligget ude i en time i regnvejr og hun synes det er pragtfuldt. Alle de dufte Uhmmmmmmmmm

Hun er bare møgbeskidt når hun kommer ind.

Emma går helst ikke ud i regnen.

• #34   10. feb 2005 Dusty har ikke noget imod regnvejr og slet ikke vandpytter så skal hun helst igennem alle dem hun kan finde på sin vej med små bitte skridt så det rigtig sjaskr op på hende og hun bliver også møgbeskidt . og Jingo han maser bare gennem alt hindbærkrat grene i et rod og mudder selv vores stikkelsbørbuske maser han bare i gennem .

Jingo kalder og solen skinner så må vi hellere komme ud

• #35   10. feb 2005 Jeg synes helt klart godt at du kunne lege en fin hundegård til vuffen *S* Det ka nogså være jeres trning bliver bedre på den måde. Min træner, træner IPO med sin schæfer og den går i hundegård dag og nat. Tilgengæld lufter han den så også meget og træner meget *S* Og ved du hvad? Hans hund er lidt over 1 år og sk... dygtig ;o)

Held og lykke med det *S*

• #36   10. feb 2005 Jeg tror nu ikke, at hunden bliver mere dygtig af at gå i hundegård. Det kræver utroligt meget af ejeren hvis en hund skal gå i hundegård dag og nat. Husk på, at hunden er et flok dyr. Vores gamle hund, Jason har også været hundegårdshund og på en måde kan man sige, at han den dag idag har "taget skade". Ikke at han er adfærdsvanskelig på nogen måde men selv om han gik sammen med hans storebror blev han "socialt underernæret" og det påvirker ham stadig den dag idag. Men at hunden går i hundegård nogle timer dagligt kan aldrig gøre skade hvis hunden befinder sig vel i hundegården. Vi har selv brugt det og kørte det inde på den måde, at de altid blev fodret når de skulle derop. Derved sprang de altid afsted og smuttede selv ind og sad og ventede pænt på, at maden blev serveret. Kombineret med lidt tyggeben og andet godt kunne de sagtens hygge sig der et par timer. Men siden hen valgte vi den anden løsning og det fungerer bedst for både hundene og os.

Kommentér på:
Syndt eller............

Annonce