{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Klipning af negle!!! {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg prøvet at klippe charlies negle og det lykkes mig simpelthen ikke , har ellers klippet dem hveranden uge uden nogen problemer.! Men nu gider han ikke mere, han vrider og drejer sig og knurrer:( har i nogen råd, ved godt man kan få det gjordt hos dyrlægen, men vil jo gerne gøre det selv. Troede ellers han var vandt til det nu:(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klipning af negle!!!
  • #1   9. apr 2012 Tålmoooooodighed og massere af det.

    Min tæve var meget bange for at blive holdt og især få klippet negle, efter hun blev steriliseret. Vi er en der sidder med de lækreste guffer, og afleder, mens den anden forsigtigt klipper.
    Vi har trænet meget at holde i poter uden at der sker noget, og røre neglene med saksen uden at klippe. Men det har krævet en del tålmodighed og først to år senere var hun rigtig god igen...


  • #2   9. apr 2012 Jeg ved ikke hvor gammel han er, kan se han er fra 2011, kan han ikke været nået den alder at det er trods.?? Vi har også lige en periode hvor de laver lidt numre, men hvis de ikke får lov til at vinde den "kamp" så aftager det igen og vi kan forsætte hvor vi slap inden trodsalder slog i gennem.

    En masse godbider, ros og så tålmodighed


  • #3   9. apr 2012 Jamen han er snart 5 måneder:) så det kan da gosdt være det er den trodsalder:( føler bare lidt han vandt kampen da det endu ikke har lykkes mig at klippe neglene, det er da os bare underligt at han lige pludselig ikke vil mere, når han altid har været så dygtig til det, okay så prøver jeg igen senere når min kæreste kommer hjem. Så kan det være det hjælper når man er 2.. Han bliver bare fuldstændig ligeglad med godbidderne når negleklipperen kommer frem

  • #4   9. apr 2012 Skal nok lige også finde lidt mere tålmodighed frem hehe:)

  • #6   9. apr 2012 Har fået klippet en pote indtil videre, lige så snart han ser negle klipperen bliver han helt vild:( tak for svarerne prøver det hele:)

  • #7   9. apr 2012 Jeg har prøvet med guffer, ros osv i noget der minder om evigheder og lige lidt hjalp det. Gangsta har set sig gal på negleklipperen og han knurre og snapper ud efter alle der måtte prøve at klippe hans negle.
    Løsningen for os var at vi tager op i vores lokale dyrehandel og så klipper de negle på ham. Han får mundkurv på og han er RASENDE ( hmm og ja man kan faktisk godt få mundkurve der er så små smiley ). Jeg kan næsten ikke holde ham, men 5-10 min efter er det ovre og alt er glemt når han får en godbid smiley
    Prøv da og spørg i jeres dyrehandel om de gør det samme smiley
    Vi giver 50 kr pr gang og det giver jeg gerne smiley


  • #8   10. apr 2012 Vi har præcis det samme problem, godt man lige kan få nogle råd her;) Vi får det godt nok gjort hos dyrlægen, men det er bare irriterende, for det er jo ikke helt billigt og vi vil godt selv lære at gøre det, da han kæmper helt vildt meget imod, når vi er hos dyrlægen. I det hele taget kan vi bare ikke have en saks/negleklipper i nærheden af hans poter og det er altså lidt frustrerende!

  • #9   22. dec 2013 Jeg har ingen problemer med negle hos mine jeg startede tidligt ved kun at tag så lidt det ikke kunne ses . Så jeg kan tage dem hver gang uden problem rør MEGET ved deres poter så vender de sig til det hurtigt Kæl for poterne mange gange uden at klippe så skal i se det kommerciel at gå,

Kommentér på:
Klipning af negle!!!

Annonce