Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbelsamling 1.000 kr.
  • Spartlet en ny åbning i væg 1.500 kr.
  • Elektriker 1.620 kr.
  • Stubfræsning 2.500 kr.
  • Havearbejde 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund og sofa valg?
  • #1   14. apr 2012 Jeg synes det er en smagssag. Læder er lettest at gøre rent. Til gengæld kommer der lyn hurtigt grimme neglemærker i, hvis hunden er i sofaen.

• #2   14. apr 2012 Læder sofa.Hårene sidder ikke "fast" mellem trådene og hvis der skulle ske et uheld er en læder sofa nemmere at tøre af smiley

• #3   14. apr 2012 "Danielle" Vores hunde må ikke være i sofaen...

"Anne s" Det var også det jeg tænkte, at det må være nemmere med en læder sofa..!!

• #5   14. apr 2012 Vi har altid haft lædersofaer. Vil slet ikke have andet.
    Da vi flyttede ind her, stod der en fin stof chaiselong sovesofa som vi havde stående til når vi fik overnattene gæste, men vi måtte sætte den ud i udestuen for selvom hundene ikke var i den, var den fyldt med hundehår altid og de var ikke til at få af :o(

• #6   14. apr 2012 læder helt klart

• #7   14. apr 2012 Vi har en schæfer som fælder helt vildt!!!! så der er bare hunde hår alle vegne og især i sofaen også selvom han ikke kommer op i den..!!!

• #8   14. apr 2012 Jeg har en sofa, der er betrukket med et dejligt blåt betræk, der af en eller anden grund er mega nemt at gøre rent :o) Det tager under et halvt minut at gøre den fri for hundehår - Og jeg har en storfældende malamute der GERNE må være i sofaen ;o)
    Den sofa er jeg rigtig glad for!!!

Jeg ville så aldrig vælge en lædersofa, jeg ville have det virkelig weird med at skulle sidde på en død ko... Lig hører til på kirkegårde, ikke i mit hjem :b

• #10   14. apr 2012 Vi havde den lækreste røde stofsofa før. Men Lua skulle bare gå forbi den, så var den fyldt med hvid underuld. Vi købte derfor hvid lædersofa i stedet. Det er skide praktisk. Den bliver kun beskidt, fordi vi har en lille dreng med evigt beskidte fingre også.

• #11   14. apr 2012 Læder.

Her må hundene gerne være i sofaen.

• #12   14. apr 2012 Stof, stof og stof. Altid.

Ja, læder er mest praktisk, men personligt synes jeg stof er pænere og mere behageligt og ikke så koldt at sidde på.

• #13   14. apr 2012 Stor hund - stof sofa.
    Lille hund - vælg selv smiley

Har set sådan en fin ny lædersofa blive splittet af fuldstændig pga en Golden Retriever ville hoppe op og sove i den.

• #14   15. apr 2012 Jeg har lædersofaer p.t., men overvejer faktisk at købe sådan nogle af de der "mikrofiber" stofmøbler næste gang, som er lette at vaske. Og så kommer der et tæppe op at ligge i sofaen der, hvor Basil plejer at ligge. smiley

• #16   15. apr 2012 Jeg har en sofa i sådan noget microfiber (wannabe-ruskind) og den var utroligt pæn da vi fik den. Sælger sagde at den var så nem at holde ren - den skulle bare have med en fugtig klud med lidt sulfo så blev den som ny igen. Det var da den vildeste løgn!!! Nu er den efterhånden SÅ grim, at vi bliver nødt til at få en ny. Og det er ikke hundens skyld. Den suger alt skidt til sig - nye jeans og den får mærker, datterens fedtede chokoladefingre er ikke til at få af igen osv osv. Vi venter dog lige et års tid til hvalpen er blevet voksen. Han gider ikke ligge i sofaen, men han hopper jo op af den når han er rigtig glad. Jeg tror nok det bliver noget stof igen, men evt. en af dem fra IKEA hvor det er let at skifte betræk. Lædersofaer kan være smukke - jeg synes især dem i mørkebrunt læder kan være virkelig lækre, men jeg hader at sidde i læder. Det er koldt om vinteren, og om sommeren klistrer man nærmest fast.

• #18   15. apr 2012 Læder
    Har to hunde og tre børn stof ville være håbløst at holde

Kommentér på:
Hund og sofa valg?

Annonce