{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.727 visninger | Oprettet:

Når hunden tygger i poterne? {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger er min chihuahua Mickey begyndt at tygge/gnave i sine poter.
Det har ikke været slemt som sådan, men her den sidste uges tid synes jeg at jeg hele tiden tager ham i, at gnave i dem.

Vi er meget hos mine forældre, der har to ældre shih tzu'er.
Den ene har næsten konstant svamp, og når han og Mickey lige kommer op og 'slås', tænker jeg, at hvis svamp smitter, kan det så være det?

Jeg ville lige høre herinde, om der er nogen der har erfaringer med det?
- Jeg føler lidt jeg spilder dr. dyrs tid hvis jeg kommer op med ham og det viser sig at han bare keder sig (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når hunden tygger i poterne?
  • #1   15. apr 2012 Jeg tænker svamp eller allergi ?

• #2   15. apr 2012 Det tænkte jeg også, at det kunne være noget ala det, siden hans ven Hugo har så meget svamp som han har?

• #3   15. apr 2012 Normalt er svamp da i hvert fald temmelig smitsomt, så det kunne lyde som en sandsynlig forklaring

• #4   15. apr 2012 Jamen det kan være jeg skal ringe til dr. dyr first thing in the morning og få en tid til ham.

• #5   15. apr 2012 God ide smiley

• #6   15. apr 2012 Han er slet ikke rød mellem poterne overhovedet, men tak for rådet!
    Jeg plejer at klappe i hænderne og fortælle ham bestemt at det må han ikke når jeg tager ham i det. Jeg må begynde at kaste en bamse eller en bold over til ham i stedet (:

• #7   15. apr 2012 det kan være optakt til allergi hvis der ikke er andre symptomer... Basco havde det samme for en måneds tid siden, jeg havde mistanke til nogle godbidder og stoppede med at fodre med dem. Jeg tog alligevel til dyrelægen selvom han så småt var stoppet med bideriet og slikkeriet, hun sagde at det højest sandsynligt var godbidderne. Jeg følte mig en smule dum, at jeg havde slæbt ham til dyrelægen, når det nu var løst så nemt, men better safe than sorry!

• #8   15. apr 2012 Har lige snakket med min mor om det, for jeg var ikke sikker på om Hugo havde svamp lige pt.
    Men!
    Deres hunde får BARF, og det gør Mickey så også når han er der, og hos os får han sit eget helt almindelige tørfoder, uden jeg har tænkt videre over det. Så nu tænkte jeg om det kan være det. Men må jo lige give ham udelukkende hans eget mad i en uge eller to (også når han er der self.), og så lige se ham an derfra.

Men ja, better safe than sorry.

Kommentér på:
Når hunden tygger i poterne?

Annonce