kun en hund i sengen i nat : ( + lidt af hvert kun en hund i sengen i nat : ( + lidt af hvert
Så er det sket i dag, Nova er blevet steriliseret i dag og overnatter på dyrehospitalet så den første dag er i helt ro...
Det var lidt slemt at sidde med hende i armen da hun havde fået en beroligende sprøjte, sidst jeg gjorde det fik jeg ikke min hund hjem igen, det kom lige op igen, men det er gået godt og jeg står der på pletten i morgen og henter hende hjem.... slut med 3 måneders dårligt humør ved hver løbetid...
Ipsen virker slet ikke til at savne/mangle hende, hun hverken piver eller søger.... gik fuldstændig so hun plejer på turen i skoven og ligger nu bare og sover.... synes egentligt det er lidt mærkeligt da hun aldrig tidligere har været alene hund....
Ipsen var lige med oppe og vende, jeg nussede godmorgen med tøserne lørdag morgen, fandt flåter på dem begge, og en lille knude under armhulen på Ipsen, om det er en flåt der har bidt og er faldet af, eller det er en rift ved vi ikke, der er en lille pril og så var det ganske lidt rødt omkring, så hun fik en antibiotika sprøjte og piller med hjem... forsvinder det ikke skal den skæres væk... håber ved gud ikke det er flåt bid HADER de små møg dyr..min kollegas dejlige store 3 årige Berner Sennen blev aflivet 3. april efter 5 måneders kamp mod sygdomme overført fra sådan et lille unyttigt møg dyr...
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.005
Håber hun er frisk i dag og du snart kan hente hende
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.777
aug 2008
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 94 Hunde: 4 Emner: 956 Svar: 17.845
Fik steriiseret gl tæve ved ham i 2007 eller 08, det gik ihvertfald super godt, så selvom det er med sug i maven så valgte jeg at gøre so han sagde....
Har igen til morgen fundet en MEGA tæge på ipsen ; (((( hun fik endda pipette i nakken lørdag, denne sad på snuden næsten oppe ved øjet så det er helt sikkert ikke en jeg har overset i weekenden...
aug 2008
Jeg har det bedst med selv at passe mine hunde, os når de er syge og sårbare.
Håber du har fået hende hjem
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 94 Hunde: 4 Emner: 956 Svar: 17.845
kun en hund i sengen i nat : ( + lidt af hvert