926 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

kun en hund i sengen i nat : ( + lidt af hvert kun en hund i sengen i nat : ( + lidt af hvert

Så er det sket i dag, Nova er blevet steriliseret i dag og overnatter på dyrehospitalet så den første dag er i helt ro...
Det var lidt slemt at sidde med hende i armen da hun havde fået en beroligende sprøjte, sidst jeg gjorde det fik jeg ikke min hund hjem igen, det kom lige op igen, men det er gået godt og jeg står der på pletten i morgen og henter hende hjem.... slut med 3 måneders dårligt humør ved hver løbetid...

Ipsen virker slet ikke til at savne/mangle hende, hun hverken piver eller søger.... gik fuldstændig so hun plejer på turen i skoven og ligger nu bare og sover.... synes egentligt det er lidt mærkeligt da hun aldrig tidligere har været alene hund....

Ipsen var lige med oppe og vende, jeg nussede godmorgen med tøserne lørdag morgen, fandt flåter på dem begge, og en lille knude under armhulen på Ipsen, om det er en flåt der har bidt og er faldet af, eller det er en rift ved vi ikke, der er en lille pril og så var det ganske lidt rødt omkring, så hun fik en antibiotika sprøjte og piller med hjem... forsvinder det ikke skal den skæres væk... håber ved gud ikke det er flåt bid HADER de små møg dyr..min kollegas dejlige store 3 årige Berner Sennen blev aflivet 3. april efter 5 måneders kamp mod sygdomme overført fra sådan et lille unyttigt møg dyr...

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kun en hund i sengen i nat : ( + lidt af hvert
  • #2   17. apr 2012 Hvorfor overnatter hun ?? Ingen kritik, men det forstår jeg ikke du har sagt ja til.

Håber hun er frisk i dag og du snart kan hente hende smiley

• #3   17. apr 2012 Jeg tænker at der er fordi der er anden hund i hjemmet, som vil ahve svært ved at lade tæven være i ro.

• #4   17. apr 2012 Men stadig plejer man da og få sin hund med hjem.

• #5   17. apr 2012 Hej alle, ja jeg havde også svært ved at sige ja til det, men hos den dyrlæge er det hans "politik" for sikkerhed for at tæven kan holdes helt i ro 1 døgn, specielt når der er en hvalp i hjemmet.... jeg ved ikke om det har noget at gøre med at han syr indvendigt, hedder det, men han siger ihverfald at det er hans erfaring at de har godt af det døgn hvor de bare ligger.....

Fik steriiseret gl tæve ved ham i 2007 eller 08, det gik ihvertfald super godt, så selvom det er med sug i maven så valgte jeg at gøre so han sagde....

Har igen til morgen fundet en MEGA tæge på ipsen ; (((( hun fik endda pipette i nakken lørdag, denne sad på snuden næsten oppe ved øjet så det er helt sikkert ikke en jeg har overset i weekenden...

• #6   17. apr 2012 Okay har bare ikke hørt om det før.

Jeg har det bedst med selv at passe mine hunde, os når de er syge og sårbare.

Håber du har fået hende hjem smiley

• #7   17. apr 2012 ja har lige hentet hende... hun havde ikke spist noget, som de sagde de kan have lidt kvalme.... her slugte hun så i rekord fart en rugbrød med leverpostej.... hun virker lidt trykket synes jeg, og hun sætter sig meget.... men nu har jeg puttet hende i hendes yndlingsstol, tror hun sover nogle timer nu og så går vi lige så stille ud i haven....

Kommentér på:
kun en hund i sengen i nat : ( + lidt af hvert

Annonce