1.670 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Olivers hundemad Olivers hundemad

Hej
Jeg vil høre om der er andre der fodre med olivers hundefoder som har oplevet en forskel efter de har ændret på sammensætningen i foderet?
Dette er ikke en kritik... Men en forspørgelse!

Jeg syntes jeg har oplevet at min hund har tabt sig utrolig meget og der kommer vildt meget prut ud i den anden enden. Hvis i forstår.?

Andre der har oplevet dette?

Amalie

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olivers hundemad
  • #1   19. apr 2012 Ja min hund havde ekstremt meget afføring da han var på det, og drak utrolig meget, i forhold til nu hvor han er kommet på et Hills foder.

• #2   19. apr 2012 Jeg har prøvet det på en FB, den sk.. konstant, og det var meget tyndt, samt hun pruttede enormt meget og de lugtede virkelig fælt, nu er den race god til at prutte men det var meget slemt.
    jeg overgik til Royal Canin og hurtigt blev afføringen fast, hun sk.. ikke ualmindeligt meget og hun pruttede ikke så slemt efter det smiley

• #3   19. apr 2012 Min hvalp er på deres hvalpe foder, vi skiftede fra eukanuba, som hun fik ved opdrætteren. Jeg synes det er super godt til min FB, blander dog med lakseolie og hvidløgsflager. Men helt almindelig prutter og afføring smiley

• #4   19. apr 2012 Nadia og Thomas.. Jep det er det samme her, min er også en fransk.. Jeg skifter ogfså til hills nu, de har noget foder med 19% protein og det skulle være godt til den race da de ikke må få for meget.
    Min veninde har en fransk og en engelsk og hun gav eukanuba før men der var for meget protein i, så hun skiftede også over til olivers, de skider også helt vildt nu begge to.
    Det er nok bare ikke det bedste til de racer.

Men godt at høre jeg ikkeq er den eneste.

• #5   19. apr 2012 Hvis jeg ikke husker helt galt, så har der været en del indlæg på deres facebook side omkring ændringer, efter de har lavet om på foderet

• #6   19. apr 2012 Jeg har ikke mærket en forandring på Bella smiley heldigvis, hun trives nemlig perfekt på det foder (hun har allergi) så jeg ville nødig skifte.

Kommentér på:
Olivers hundemad

Annonce