Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor blev tråden af ...
  • #1   21. apr 2012 sad lige med samme spørgsmål.... havde skrevet i den, så skulle vi spise og nu er den væk...

nogen der ved hvorfor ??? da jeg sidst var der var der da intet galt med hverken indlæg eller tone ??

• #3   21. apr 2012 Brand-ærgerligt, for det var en ret interessant tråd.

Gu ved om det er Lise selv der slettede den ? Men det ville da godt nok ligne hende dårligt ...

• #4   21. apr 2012 enig, det var en spændende tråd....

kender ikke lise.... så ved ikke om hun sletter tråde.... men den må da godt være gået helt skæv på kort tid....

• #5   21. apr 2012 Men hvis det ikke er Lise kan det jo kun være admin eller HA , og hvorfor mon det ?

• #6   21. apr 2012 Det var da så langt jeg fik læst med inden spisetid, en god tråd der var holdt i god tone, så det er da ærgeligt den er væk...

• #7   21. apr 2012 Natasja - vi gik spor idag .. 97 points smiley

• #8   21. apr 2012 Lise havde linket til en video hvor en hest bliver angrebet af en hund og hesten derefter slår hunden ihjel. Hun havde advaret om stærke billeder - men havde sat videoen ind som et eksempel på at der ER forskel på racer og opførsel .. sådan meeeeget kort fortalt.

• #10   21. apr 2012 tillykke Martine og pøj pøj i morgen.....

ja også talte folk frem og tilbage o egenskaber, gener osv, selv en der måske ko lidt skævt ind, ko på banen igen med god tone osv... så forstår det slet ikke

• #11   21. apr 2012 Alfisten- som jeg har forstået, så trækker det lidt ned

• #12   21. apr 2012 ALT trækker i IPO smiley

Ja, det var en god tråd, så møg-ærgerligt at den er væk - forstår det heller ikke rigtigt, for der var da ikke noget ævl eller uvenskab ???

Tak Hanne smiley

• #14   21. apr 2012 nogen der kender lise og kan spørge o det er hende selv.... det er mør irriterende med slettede tråde, men det er også træls når ikke man ved af hvem og hvorfor.....

• #15   21. apr 2012 Så den heller ikke.

• #16   21. apr 2012 Maj Brit - måske Lise kommer på igen ?

Men hvis det er HA så er chancen for en ny sletning jo tilstede, og det er pænt træls at skulle se alt det man har skrevet bare bliver skrottet.

• #17   21. apr 2012 woop woop Martine. du har ikke været C og B endnu?

• #18   21. apr 2012 kunne nu være rart hvis det var sådan at er det ha der sletter, skulle tråd overskriften blive stående og når man så trykker sig ind, skulle der stå, er slettet pge : og så en kort begrundelse (reklame, dårlig sprog, udhængning).... blot så man ved hvorfor....

• #19   21. apr 2012 Først i morgen Sarah.

Hanne - smadder god ide .. den burde du sende til HA eller hvem der skal have forslag smiley

• #20   21. apr 2012 jeg sad også for en times tid siden og søgte i forum efter den...

som jeg skrev i tråden: utrolig interessant vinkel der blev fremlagt med opbakning af videoer der viser kernen af det der var debatten.

Øv den er væk.

Jeg ville havde skrevet til TS og spurgt om det var hende der havde slettet, men kunne sgi da ikke huske hvad ts hed. XD

• #21   21. apr 2012 Hanne M

God idé!

• #22   21. apr 2012 Admin har slette tråden, fordi linket jeg brugte var for skræmmende for børn.

Det er den begrundelse, jeg har fået.

Men jeg har kopieret tråden og vil begynde forfra uden linket til dét, som børn ikke kan tåle at se, så hvis der er nogen, som vil oplyses om det link, så må de bede om den over en PB.

• #23   21. apr 2012 Og tråden kommer til at hedde det samme: Fordom eller Fakta ( tror jeg nok jeg kaldte den)

• #24   21. apr 2012 ok... ja det jeg gøre.... kunne det lade sig gøre var der da den frustration mindre ved at konstatere at tråde man har deltager i er pist borte.... eller det er stadig øv, men ved man af hvem og evt hvorfor så sidder man da ikke og spørger, trods alt...

• #25   21. apr 2012 Endnu en god grund til at have et "voksen" hg og et "børne" hg....

Super godt emne, fik desværre ikke fulgt med sidst på eftermiddagen smiley

• #26   21. apr 2012 OK. Ja så går jeg ind for vi lukker for børn herinde.

• #27   21. apr 2012 Pletpølsen enig, og børn kan finde rundt på nettet bedre end vi kan så de ser nok meget som de ikke burde se, men der er forældrenes ansvar.
    Men regler er jo regler:-)

• #28   21. apr 2012 Nu kan I hoppe over i tråden igen ;-o

• #29   21. apr 2012 Brug hjermem ening, og hvis man skriver en højere alder på er det faktisk på eget ansvar ( forældrenes)

• #30   21. apr 2012 Alfisten

Done

• #32   21. apr 2012 har sendt en mail til en ha med forslaget.... i dette tilfælde skulle der jo så stå : slettet for stærke billeder for børn...

sorry jeg har altid ment der burde være alders deling herinde.... det er træls at voksne ikke kan have en god debat med de dertil hørende eksempler...

og ja er sikker på børn kan finde ting på nettet på sites jeg end ikke aner findes

• #33   21. apr 2012 måske man bare skulle have en eller anden funktion, der gjorde, at man som TS kunne vælge, om den tråd man oprettede, skulle være tilgængelig for folk under 18.....

for mener da bestemt, at der er mange ting herinde, der ikke egner sig til børn....
    Jeg ville bestemt ikke sætte pris på, at se en af m's unger i en af de mange sex-tråde der dukker op....

• #34   21. apr 2012 jeg synes bare HG generelt er for sippet og alt, alt for dræbende med alle deres regler.

"lad være med at bruge sms sprog"
    "vær ikke nedladende"
    "brug ikke ironi"
    "irættesæt ikke andre"
    "link ikke til noget som helst uden for hg"
    "vær altid positiv"

og nu

"vis ikke billeder som mindre børn kan finde selv andre steder på nettet"

ammen jeg er så træt af det.

Sorry... skulle simpelt hen lige ud med det.
    Jeg er ved at kvæles i regler.

• #35   21. apr 2012 Hanne

Og hvorfor kunne man så ikke bare bede mig om at slette linket?

Hvorfor skal hele tråden slettes?

• #36   21. apr 2012 Karina

Ja, - og dem som emsigt skal hjælpe til med at håndhæve dem.

• #37   21. apr 2012 Alfisten

Jeg mistænker skam også alternative årsagen.

• #38   21. apr 2012 @ lise, ja det var jo også klart en mulighed, at man blev bedt om at slette linket.... så havde man dog stadig muligheden for at se tilbage i indlæggene når man ville kommentere.... eller igen ha kunne slette linkene og lige skrive et indlæg at det blev gjort og af hvilken grund, uden at tråden gik tabt...

• #39   21. apr 2012 Jeg synes i hvert fald at HG er meget usmidigt.

• #40   21. apr 2012 link til den nye tråd om emnet, hvor den gamle tråd er kopieret ind (uden link til videoen)

http://hundegalleri.dk/for_messagedetail.aspx?Msg_ID=509805

• #41   21. apr 2012 vil også sige at det ikke er hele den gmle tråd der er med.... nogle af mine indlæg er væk bl.a

• #42   21. apr 2012 Stinne

Done

• #43   22. apr 2012 Mener at når der advares mog grimme billeder, så må det være op til den enkelte og man åbner linket. Og ja, så er der mange tråde der burde slettes.
    Den selv samme vidio kan børnene se på nettet, uden og være i HG.

• #44   22. apr 2012 Har lige fået at vide af admin, at ALLE - dvs. også små børn på hvad.......6 år? skal kunne se den.

Men som sagt, - det kan de også....på you tube.

• #45   22. apr 2012 Men er det HG ansvar at børn på eks 6 år kigger på videoer eller er det mon forældrenes ??

• #46   22. apr 2012 ja, den med pitten og ejer i en indhegning hvor pitten nærmest flåede mandens arm af, var noget værre, det var skarpere billeder, og man kunne se skaden, man kunne ikke se nogen sår på muldyr/æslet, det "værste" var næsten muldyrets "mishandling" af hunden til sidst - men man forstår dens reaktion

• #47   22. apr 2012 Suzy

Jeg har skam også en diskussion kørende "bag kulisserne" med den admin, som bare mente, at hun skulle slette tråden.

Om hun tager kritikken til sig, aner jeg ikke, men man kan jo altid håbe.

Men nu var det jo Hanne, som syntes, at den var så forfærdelig ( trods det at jeg havde advaret tydeligt), at hun mente hun måtte rette henvendelse til admin, - og admin sletter så nærmest pr. refleks.

Ærgerligt - for det var et held, at jeg var gået en tur med hundene og havde ladet computeren stå på siden. Og mens jeg så var ude at gå, blev jeg ringet op og spurgt, hvor "min" tråd var henne, - for den var slettet og om jeg havde gjort det.

Derfor var jeg i stand til at re-etablere tråden. Men man kunne jo have været en smule mere smidig og bedt mig om at fjerne linket ( som jeg så efterfølgende har gjort)

Egentlig kunne jeg godt lide at vide, hvad man evt. bør gøre en anden gang. For jeg har da ikke lyst til at starte noget sådant igen og så bare få tråden slettet. Det er enormt respektløst overfor dem, som har engageret sig i tråden, men det tænker man jo ikke på.

Skal man så en anden gang skrive, at hvis man slår de og de ord op på you tube og tager video nr. XX, - så ............?

Eller vil det også blive slettet?

• #48   22. apr 2012 Lise, Ja det er ved at blive svært at have en debat herinde. jeg mener ikke at HG skal agere forældre, hvis nogle børn er herinde og bliver skræmt så er det deres forældres ansvar ikke mit , dit eller HGs , forøvrigt kan man finde rundt i HG så kan man også google you tupe og andre sider der kan indeholde noget grimt. Desuden tror jeg ikke der en mange mindre børn herinde.

• #49   22. apr 2012 @ Lise ..... bare sådan for god ordens skyld.... du kan jo nok ikke skrive hvem Hanne..... men vil gerne at det gøres klart at det IKKE er mig Hanne

• #50   22. apr 2012 Hanne

Så skylder jeg dig en UFORBEHOLDEN UNDSKYLDNING!

UNDSKYLD!

Jeg troede helt og fuldt og fast på, at det var dig, som havde skrevet, idet du skriver dette her:

<b> har sendt en mail til en ha med forslaget.... i dette tilfælde skulle der jo så stå : slettet for stærke billeder for børn...

sorry jeg har altid ment der burde være alders deling herinde.... det er træls at voksne ikke kan have en god debat med de dertil hørende eksempler...

og ja er sikker på børn kan finde ting på nettet på sites jeg end ikke aner findes </b>

• #51   22. apr 2012 @ Lise ... nåe nej det var fordi vi var flere der forvirrede ledte efter indlægget da det blev slettet.... så skrev jeg at jeg synes det var en ide at hvis HA slettede indlæg så skulle overskriften blive stående og så når man trykkede ind så kunne der stå, slettet af HA, og så en kort begrundelse.... så bladrede man ikke rundt for at lede, og man var ikke i tvivl om det var TS selv eller HA der havde slettet, det kunen vi jo heller ikke lige finde ud af inden du igen kom på banen og opklarede det.... denne ide var der nogen der skrev de synes var god, og det var den jeg nu har sendt til admin.....

Nej jeg så ikke linket, da det nok ville gå ud over min mentale tilstand, men jeg har bestemt ikke bedt nogen slette noget som helst....

• #52   22. apr 2012 de to sidste linier i det du fremhæver er netop en støtte til at man skal kunne underbygge sine indlæg med eksempler og unden an hele tiden skal tænke over at der er så stor alders spredning herinde...

• #53   22. apr 2012 Habbe

Godt at vi fik opklaret den misforståelse *s*

• #54   22. apr 2012 Habbe = Hanne

• #55   22. apr 2012 men har du fået af vide at det er anden bruger der har bedt om sletning så, eller er det en HA der helt og aldeles så tog beslutningen ??

• #56   22. apr 2012 U ha - ved ikke om jeg må svare for D. damer admins. "Man må ikke diskutere admins bedømmelser".

Det vidste jeg så ikke, men sender dig lige en PB.

• #57   22. apr 2012 Mamma men man må jo undersøge hvad HG er inden man låser op og hvis jeg havde et barn på 6-8 år så ville jeg nok sige nej til sider som denne, ikke bare pga linkene men de skal ikke tage stilling til kamphunde, aflivninger , sygdom m.m

• #58   22. apr 2012 hmm.... endnu en grund til at jeg er tilhænger af en form for styring af alderen herinde.... enten aldersgrænse, eller en form hvor forældre tilkendegiver at børnene må være her, og så er det ders ansvar... synes det er iorden at voksne af og til vil illustrere deres tråd oplæg via links, og denne var der advaret mod, jeg valgte bl.a at deltage i tråden, men ikke se videoen... det kan man også....

• #59   22. apr 2012 Enig Hanne og der skrives også ting, f.eks om sygdomme, overfald , AB og ikke mindst historier fra ulykkelige ejere der har aflivet deres bedste ven, de historier får jo selv en voksen til at græde og blive ked, selvom man forstår beslutningen, det gør børn ikke og derfor burde der være en aldersgrænse eller samtykke fra forældre til børn under eks 16 år.

Kommentér på:
Hvor blev tråden af ...

Annonce