Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor blev tråden af? (.....)
  • #2   21. aug 2013 Den var her igår om en hund der ikke måtte komme ind, overskriften var .....

• #5   21. aug 2013 Ulla - Ja okay, den kunne man jo have set komme. Synes bare det er en underlig tilgang, fordi man ikke får ret. :s

Krumme - Tror det er den jeg mener, han snakkede overhovedet ikke særlig pænt. Men at dømme ud fra profil billedet, tror jeg ikke det er en Troll. Men et profil billede kan selvfølgelig også være ''fake''

• #8   21. aug 2013 Krumme - Okay, ja det har han nok med den mund smiley

Ulla - Ja også min tanke desværre smiley Det er bare så ærgerligt, at der kommer sådan en og bekræfter folk fordomme smiley For det hjælper da på ingen måde på den race han har.

• #11   21. aug 2013 Ulla - Ja, synes også det er træls at de ikke engang bare vil lytte. Men hvis ikke man snakker dem efter munden, kan intet trænge ind smiley Næ, det er den nok ikke.

• #12   21. aug 2013 sidst jeg læste i den var den endt lidt ud i en diskussion om forbuddet mod oprettelse af listehunde på HG uanset om de var før eller efter hundeloven .....

• Louise H
    Louise H Online Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 569
    #13   21. aug 2013 Slette slette slette smiley
    Han var da absolut ikke en fyr, jeg kunne se tilføre hg noget positivt med det sprogbrug.

• #15   21. aug 2013 Det lyder da som en underholdene tråd smiley

• #16   21. aug 2013 Hanne - Okay :s Jaja, som de kan jo udvikle sig de tråde! smiley

Louise - Næ heller ikke her, og hvis folk synes tonen er skrap herinde til tider vil sådan en gut der slet ikke hjælpe på stemningen smiley

Ulla - Sikkert, men jeg fik aldrig svar på hvad det var foren hund, hvornår den var fra osv? :s

Tine - Ja, det tror jeg også den var smiley

Kommentér på:
Hvor blev tråden af? (.....)

Annonce