{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundevask
  • #1   25. apr 2012 Han bliver skyllet hvis han har været ude og lege i mudret, med tilpas varmt vand i brusenichen, det sker vel ca et par gange om måneden. Rigtig vask med shampoo og balsam, har han kun fået 2 gange i sit 8 mdr liv, den ene herhjemme og den anden hos hundefrisøren.

  • #2   25. apr 2012 Jeg gør det i bruseren:) Ikke koldt vand ikke alt for varmt vand;) Og godt med shampoo;)

  • #3   25. apr 2012 Lunkten vand med vores bruser og nogen gange bruger jeg også lidt HUNDEshampoo smiley

  • #4   25. apr 2012 Vores hunde blover kun vasket hvis de har rullet sig i lort. Vask ødelægger pelsens isolerende evne.
    Hvis man vasker hunden, skal det gøres med lunkent vand, og en sjælden gang i mellem hundeshampoo.


  • #5   25. apr 2012 Aldrig. De kommer i søen hvis de er beskidte også lufttørrer de bagefter.

    Har kun vasket Meegò en gang fordi han havde rullet sig i død fisk.


  • #6   25. apr 2012 nu har jeg for eksempel en berner sennen... han kan godt lide at bade i havet... så ville det gøre en forskel om han hoppede i havet, eller blev vasket med vandslangen??

    Han har en gang blevet vasket med vandslange, men det var også glo varmt... ellers er han blevet vasket i bruseren...


  • #7   25. apr 2012 Forstår ikke dem som ALDRIG har deres hunde i bad, og slet ikke hvis de er oppe i møblerne, det er da ulækkert smiley Ikke fordi at de ikke er bakterie og skidt befængte hvis de kommer i bad i ny og næ.. men aldrig et bad? eeew smiley

  • #8   25. apr 2012 her kommer Hunden i bad når hun har rullet sig i div klamme ting smiley så det skifter hvor tit det er..
    hun bliver vasket med sæbespåner og skyllet efter med kaffe.. så vi kører spa-stilen her smiley

    det foregår i bruseren, da hun er en vandrer når hun bader smiley


  • #9   25. apr 2012 Glemte lige at skrive hvor tit hun kom i bad;) Når hun har rullet sig i lort , hvilket der sker MEGET tit! (; hehe.

  • #10   25. apr 2012 Vores er en Finsk Lapphund der har en selvrensende pels - det er vigtigt ikke at vaske dem med shampoo. Han kan have rullet sig i den største mudderpøl - en time efter er han tør og lækker igen. Har vasket hans numse to gange da han havde diarre, og det kunne jeg ikke lige overskue at lade rense sig selv. Det var alligevel for klamt, så han røg i bruseren med lunt vand og fik vasket bagdel, men kun bagdel.

  • #13   25. apr 2012 Min korthårs race uden underuld kommer i bad hver måned ca. Han er så også i seng og andre møbler. Op i badet, huse shampoo og lidt baby olie i pelsen til sidst for at indgå skæl

  • #14   25. apr 2012 Hunde hører ikke til i møblerne, efter min mening.
    Vores races pels renser sig selv. Når de tørrer, drysser alt skidt af. Vask ødelægger pelsens evner.

    En hund skal altid skylles med rent vand efter bad i sø og hav, da salt og bakterier ødelægger hud og pels.


  • #15   25. apr 2012 Charlie kommer i bad med shampoo og lunkent vand under bruseren når han trængr til det. Det vil sige når jeg synes at jeg får "nussede" fingre at at ae ham. Eller han har svinet sig til. Hvis det bare er mudder så bliver han skyllet med vandslangen. Men så kommer vandet jo heller ikke ind på huden som ved et rigtigt bad.

  • #16   25. apr 2012 Ude ved kennel Amazing Cavallier i Aalborg findes et hundebad, hvor man mod betaling kan vaske sin hund - så sørger de for shampoo osv. og tager sig af rengøringen bagefter - så der bliver Odin vasket smiley

  • #18   25. apr 2012 Thomsen kommer aldrig i bad, hvis han har rullet sig i mudder eller noget klamt ryger han under bruseren og bliver skyllet men ellers klarer hans pels resten smiley Det er også meget skidt der kan tages med en børste tur.

  • #21   25. apr 2012 pomserne ca en gang om måneden kate winters minkolieshampoo og collien papillionen ca en gang om året, labradorbl. været her fra juni sidste år har ikke været i bad her endnu.......

  • #23   25. apr 2012 Her kommer Joy bare i bad efter behov, det kan være meget forskelligt hvor tit det sker.
    Hun får tit skyllet futter og mave i brugsekabinen, det foregår ved at når vi kommer hjem for en tur, hvor hun er pæn beskidt, siger jeg bare ud og have skyllet futter, og straks smutter hun der ud og står klar : ) Ikke fordi hun synes det er fedt, men fordi at det har hun bare lært.
    Når hun bliver vasket rigtig bruger jeg lunken vand og shampo der er blandet vand i. Der kan man bare se hun tænker skynd dig nu moar !


  • #24   25. apr 2012 Sofus kommer i bad et par gange om året... Som regel gerne fordi han er blevet mudret helt ind... Kan ikke huske hvad den hundeshampoo jeg bruger hedder (ikke noget specielt)
    Og han bryder sig absolut ikke om det. Han bliver forresten vasket under bruseren.

    Jeg tror aldrig jeg har oplevet ham sådan særiøst beskidt, han hader mudder, og han leger absolut kun hvis det er en helt tør og kortklippet græsmark eller græsplæne uden nogle synlige tegn på jord el. lign. Ellers går han meget forsigtigt, og i en masse sik sak for at undgå at blive beskidt, eller også går det så hurtigt så han knap nok rør græsset...


  • #25   25. apr 2012 Det skal måske lige siges at mudret helt ind hvis han har fundet en bille eller et dødt dyr at rulle sig i. Det skal lige siges at Sofus elsker at rulle sig i levende biller...

  • #26   25. apr 2012 Hvis de er total mudderet til, så bliver de skyllet udenfor med haveslangen og har de rullet sig i noget får de lige en slat shampoo med. Tror nok at de syntes det er ret koldt, specielt om vinteren, men hvis de kan bade i vand om vinteren kan de også blive skyllet i det.

  • #27   25. apr 2012 Carlo kommer i bruseren en gang i måneden til hvert anden. Det foregår med hundeshampoo og føntøring bagefter.

    Dog har vi aldrig vores labrador i bad da mine forældre ikke vil have ham ind i bruseren da han fæller så meget. Men gør de det lige så meget når de kommer under vand som hvis de ikke er? De eneste gange han bliver vasket er om sommeren under en vandslange når det i forvejen er meget varmt udenfor smiley


  • #32   25. apr 2012 Bazil bliver vasket min 1 gang om måneden, op til udstillinger 1 gang om ugen og fast under maven 1 gang om ugen da han tisser på sig selv *LOL* Jeg bruger Plus Puppy Henna shampoo og den hvide shampoo under maven og på de hvide ben smiley Efter bad bliver han fønnet tør med en Blower og får en Dry-coat på i min nogen timer men er det op til en udstilling så natten over.

    Når han har været i sø eller mudder bliver han bare skyllet under bruseren.

    Fluffy bliver vasket efter behov hun er både smuds og vandafvisende i pelsen så hun er nem at holde, men de perioder hvor hendes allergi driller kommer hun i bad 1 gang om ugen med special shampoo der lindre huden og er kløe stillende, hun bliver ikke fønnet men lufttørre, dvs det tager under 10 min så er hun tør igen :-))


  • #33   25. apr 2012 Altid skylle hunden efter baden i havet..pga salt vandet. Det kan genere huden..

Kommentér på:
hundevask

Annonce