{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer der fodre med TOTW
  • #1   29. apr 2012 Nu fodre jeg med WB, så undskylder lige på forhånd.

    Vil blot sige at en af mine hunde er kræsen og derfor skifter jeg mellem smagsvarianterne, på den måde køre hun ikke død i det smiley


  • #2   29. apr 2012 nu har jeg en race der prutter mere end normalt, og vil absolut ikke anbefale den med bison...føj en stank ud over det normale:-)

    Jeg er meget tilfreds med den med fisk, for mig er den, den bedste, nummer 2 er den lyserøde, kan ikke lige huske hvad der er i den.


  • #3   29. apr 2012 den lyserøde er wetlands med and, kylling og stegt vagtel

  • #5   29. apr 2012 Mange tak for jeres svar, det er virkelig dejligt =)

    Vores er ikke kræsne, men tænkte bare det ville være rart for dem at få lidt forskelligt. Jeg kan jo self altid prøve de andre, og så se hvad der sker =)

    Men det kunne være rart hvis der er nogle herinde, som skifter mellem dem, som lige kunne komme med lidt erfaring =)


  • #6   29. apr 2012 Jamen jeg skifter smiley

    Førhen skiftede jeg mellem dem alle, der er vist 8-10 smags varianter. Men har nu skåret det ned til 3-4 stykker, dem med mindst fedt i da Zenta gerne må tabe et par kg.

    Men der er ingen problemer i det.


  • #7   29. apr 2012 Okay dejligt så vil jeg prøve en anden variant næste gang, der skal købes foder =)

  • Rollo
    Rollo Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 9 Følgere: 13 Svar: 925
    #8   29. apr 2012 Vi har brugt TOTW i, bumbum... 2 år nu vist. Vi skifter fra gang til gang i mellem smagsvarianterne for at hundene ikke kører død i det, har ikke oplevet nogen forskel på hundene, afføring eller dunsten fra prutterne - sidstnævnte er ligeså afskyelig som alt smiley

    Nu har vi så Wolfsblut i foderspanden fordi jeg bestilte i Tyskland fremfor England sidste gang og det var billigt og vi ville gerne prøve det, - det fungerer de også super på.

    Vores er heller ikke kræsne, så er ikke derfor - jeg tænker bare det må være lidt sundt for dem også at skifte og også for at de ikke skal blive kræsne. Om der er noget hold i det mht. om det er sundt aner jeg ikke, - men kan ikke se hvad det skulle skade at skifte smiley


  • #9   29. apr 2012 Fantastisk Rollo, tusind tak for dit svar, nu er jeg helt sikker på jeg vil prøve de andre varianter =)

  • Rollo
    Rollo Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 9 Følgere: 13 Svar: 925
    #10   30. apr 2012 God fornøjelse med det smiley Håber vuffen bliver tilfreds med lidt variation i maden, hehe.

    Her i huset er både TOTW og WB ihvertfald populært - selv kattene spiser med af hundenes mad smiley
    (Så det godt begge mærker laver kattemad også, så kattene kan få deres eget!)


  • #11   30. apr 2012 Sylfiderne skifter også mellem de forskellige varianter til morgenmad (de får råt om aftenen) Det fungerer perfekt her....men ja, gi'r Lykke ret, de franske fiiiiiser altså meget af bison...og and...og lam...og fisk, men de elsker det og hvad gør man ikke for sine basser. De passer nu meget godt ind i familien:DD

  • #12   30. apr 2012 Sølve fik den først blandet op med hendes tidligere foder, men da den potion løb tør så fik hun TotW rent, og der røg mængden af det hun spiser lidt op.. hun kan bedre lide det end det meste tilsyneladende..

  • #13   30. apr 2012 Jeg skifter uden problemer mellem varianterne. Og Charlie elsker alle tre. Og fungerer lige godt på dem alle. Jeg ville dog ønske at zooplus også fik den nye variant med lam. Men det ser det ikke ud til at de gør smiley

  • #14   30. apr 2012 Hvor er det dejligt med alle de gode svar, tusind tak skal i have =)

    Jeg er sikker på det bliver et hit herhjemme. Vores hunde er ikke kræsne, men man kan se på Zippo at han tit tænker "øv er det nu det igen?" så han vil helt sikkert nyde lidt variation =)


Kommentér på:
Jer der fodre med TOTW

Annonce