{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

Kristina  o
Kristina o
Tilmeldt:
4. maj 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15

Rottweiler aggresiv? {{forumTopicSubject}}

Hej derude smiley
jeg håber lidt i kan hjælpe mig med nogen spørgsmål smiley

Jeg har den dejligste Rottweiler tæve på 2 1/2 år, købte hende da hun var 1/2 år hvor hun var overladt til sig selv i en hundegård uden opdragelse eller noget (det finder jeg først ud af efter købet) Rika havde oplevet rigtig meget svigt, men var en sød og kærlig hund så hun fortjenet en chance..

Rika er nu blevet den dejligste hund ever, hun er utrolig lydig og kærlig og elsker alt og alle..
da hun var mindre var hun ikke glad for at være alene men der er ingen problemer nu smiley

jeg har så et lille problem, Når rika leger med andre hunhunde knurre hun meget og virker meget dominant. hun bider ikke men knurre acceptere ikke hvis andre hunde leger voldsomt så stopper hun det.
der er ikke så mange der gider lege med hende pga hendes voldsommen brummen og hun tager altid legetøjet og så får de det ikke fra hende..( mennesker kan sagtens tage det) udover det kan man tage med og alt fra hende og er ikke farlig på nogen måde.. men er det med leg normalt ? og hvorfor gør hun det?

mvh Kristina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rottweiler aggresiv?
  • #1   4. maj 2012 Jeg synes hun lyder som en meget normal rottweiler smiley
    De larmer/brummer ekstremt meget når de leger - der er også folk som tror at vores slås nogen gange når de er ude i haven - men nææ - de leger bare :-))


  • Kristina  o
    Kristina o Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #2   4. maj 2012 Oki jamen det er jeg så glad for at høre smiley ved nemlig godt rottweilere snakker meget og leger meget med lyd.. hun gør det også når hun er alene og f.eks leger med sig selv (slæber stammer i skoven , leger med legetøj osv ) smiley
    men synes bare det lyder meget voldsomt ..
    men hun rejser sjællent børstaer og sådan, men hun er bare slem hvad angår alt skal dreje sig om hende.. men ved ikke om det er svigtet for fortiden hun frygter igen? smiley
    men hun har aldrig bidt nogen.. kun makeret hvis de ikke lader hende være når hun ikke gider leje mere. men i har nok ret i hun bedre kan lidt hanhunde smiley


  • Kristina  o
    Kristina o Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #4   4. maj 2012 jamen hun gør det også når hun selv leger ? og der er ikke andre til stedet..
    men ja må så stoppe med at lege med andre tæver så.. men tror nu heller ikke hun er ondskabsfuld, det mener de hunde ejere heller ikke som hun leger med, de siger bare hun leger meget med lyd da hun normalt også snakker meget. som sagt rejser hun jo ikke børster eller noget. og med reb og sådan vil hun gerne ha de andre tager fat så de kan trække, men hun brummer dog uden at vise nogen form for aggressivitet. Hun brummer godt til en gang i mellem, men hendes kropssprog viser heller ikke aggressivitet..


  • #5   4. maj 2012 Legetøj mellem fremmede hunde er ikke en god ide og slet ikke en rotte

  • Kristina  o
    Kristina o Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #6   5. maj 2012 Det har du nok ret i Stine.. men hun kan nu godt li at trække tov med min mors retriwer.. smiley hun løbet selv og skubber den op til munden af den når de leger..men ved Rotter leger meget med lyd.. men ville nu nærmere høre om man ikke ku gøre noget gennem træning så ikke det var så voldsomt. smiley

Kommentér på:
Rottweiler aggresiv?

Annonce