1.271 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Sgu allivel utroligt Sgu allivel utroligt

Var i hundeskoven i dag sammen med en veninde. Havde 6 hunde med i det hele hvor af min nabo s hund også kom med..... I alt 19 hunde i hunde skoven!!!
Men gik fint og ingen kom op at slås... Synes det et vidunderligt når alle kan sammen både tæver og hanhunde..
Lige fra chihuahua,grand danois,skt bernhard,schæfer,gravhunde,labradorer og en masse andre
Og ikke nok med det,er der tradition for at hvis ens hund har fødselsdag,har man kage med. Til hunde ejerne. Hundene får hunde kiks smiley
I dag have Karina fødselsdag (fransk bulldog) Så vi fik drømme kage hehe

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sgu allivel utroligt
  • #1   12. maj 2012 Dejligt at høre om en hundeskov hvor det fungere for alle

• #2   12. maj 2012 faktisk aldrig ballade derude

• #3   12. maj 2012 var det ved skt. jørgens? jeg går altid glip af kage smiley

• #4   12. maj 2012 Fantastisk smiley jeg vil også snart ud i skoven tror jeg... Hi hi

• #5   12. maj 2012 Der er sjældent problemer i de hundeskove jeg går i, og der kan let være op til 20 hunde på de forskellige "hold".
    Det er super dejligt, alle respektere hinanden og hundene er velopdragene (de fleste, hehe).

• #8   12. maj 2012 Sådan er vores ture i hundeskovene også altid. Hvis der altså er nogen hunde. Men aldrig ballade på trods af at hundene ikke alle har mødt hinanden før og at det er en blanding af hanner, tæver og kastrater og alle mulige racer. Det er SÅ skønt :-))

• #9   12. maj 2012 I vores moseområde har vi også en stor, indhegnet tumleplads for hunde.
    Det er bare ikke særligt smart, at nethullerne er så store, at små hunde kan smutte igennem smiley

• #10   12. maj 2012 fantastisk at høre smiley !!

• #11   12. maj 2012 Hvor ER det dejligt at der kommer nogle gode historier om hundeskovene og hunde"områderne" for jeg syntes at der har været en tendens til at folk her på hg har brokket sig over div.hundeskove pga.en dårlig oplevelse.

Jeg selv har aldrig oplevet noget dårligt hvor jeg kommer med mine pt.3 hunde...Alle de hunde der kommer kan med andre eller også holder de sig bare for sig selv, som mine 2 ældre piger gør.

Jeg vil lige sige at jeg er kommet de steder i mindst 8år "så gamle er pigerne nu ;o)" så jeg syntes at det er fantastisk at der aldrig har været optakt til en slåskamp når der netop er omkring 15-25 mere el.mindre konstant, når een går kommer der en ny til osv. :o)

Så lad os Endeligt få flere steder hvor vi kan slippe hunden løst.

PS.ENIG med NATRAVNEN, det er surt at hullerne i hegnene er så store at vores små hunde kan smutte igennem, da visse af stederne ligger ud til trafikerede veje.

SUPER TRÅD Lizette.;o))

• #13   12. maj 2012 Tak til TS for en positiv tråd om hundeskove, jeg synes også mange tråde er gennemsyret af en negativ holdning til dem, så jeg har tit følt mig lidt alene npr jeg også kan fortælle om en lille velfungerende af slagsen.... der er i løbet af dagen god plads, men det er bredt kent at mellem 16 og 17 kommer der mange der gerne vil at deres hunde møder andre hunde.... der kan være dage med 4-5 hunde og der kan være dage med op til 20 stykker, og det er godt nok sjældent der er kontroverser, og er der optræk til noget så reagerer folk.... Alle der har lyst følges så rundt om en sø, gennem skoven og så takker man farvel....

Det er virkelig som TS skriver en ren fornøejelse at se mange hunde rende rundt og have det rart.... Nogen løber bare, nogen tumler, nogen snuser rundt for sig selv og andre, specielt en anden vil løbe efter pind hele tiden, alle kaster og nej der er ingen "jeg ejer pinden" aggression, andre hunde kan såmænd godt få lov at nappe i den....

Det kommer nok meget an på holdningerne hos de der bruger skoven,holdnger til deres hunde men også til et fællesskab...

• #14   12. maj 2012 Det var hundeskoven WILLERUPLUND ude ved Eddavej i Odense vi brugte

• #15   12. maj 2012 Årh , kunne dælme godt bruge en indhegnet hundeskov her i sorø , hvor de måtte løbe løs smiley mon det nogensinde sker ......

• #16   12. maj 2012 Vi tager også tit i hundeskov, og vi har ikke stødt på noget ballade. Nu har vi schæfer som jo er i den store racer klassificering, men han er super til at hilse på de små racer og lege med dem også.

Vi værdsætter meget hundeskovene, og håber de bliver ved med at være der!

Håber vi fortsat ikke støder på de dårlige oplevelser, som nogle desværre har med hundeskovene.

• #17   12. maj 2012 Nando M du kan evt. prøve at kontakte skov- og naturstyrelsen i dit område og spørge om det er muligt.

• #19   12. maj 2012 Jeg er også rigtig glad for den hundeskov jeg kommer i. Det er så dejligt at se hundene løbe og lege med hinanden. De opfører sig helt anderledes end hvis de er i snor.

• #20   12. maj 2012 Man kan jo tydeligt se hvor vellidte disse indhegnede skov områder er, på alle de hunde/ejere som kommer der hver eneste dag uanset vejret. F.eks. er Oxbjerget v/Glostrup et skønt sted selv om man går i mudder til knæene når det har regnet, men det holder ikke folk og hundene væk, man klæ`r sig bare efter omstændighederne med "vaders" ;o)) eii ok nok lige i overkanten, men jeg tror at alle ved hvad jeg mener. ;o))

• #21   12. maj 2012 Vores hundeskov er nu også rigtig dejlig smiley
    Park og vej har også gjort rigtig meget ud af den, da det gik op for dem hvor mange der kom der smiley
    Har prøvet en enkelt gang, hvor der var en hunde ejer der synes at hans to tæver i løb, skulle derud. Det ødelagde så min tur derude, men ellers er der super skønt smiley

• #22   12. maj 2012 Nej hvor hyggeligt smiley Både Emmi og jeg er ret glade for at komme i vores hunde skov. Masser af sjov leg for Emmi, og man møder mange hyggelige mennesker i alle aldre, som man ellers ikke ville falde i snak med smiley

• #23   13. maj 2012 G.S .

Ok , lyder jo dejligt .. Hvor har du informationer fra ? kan nemlig ikke finde noget om det nogen steder ..

• #25   13. maj 2012 G.S. Kunne du så ikke være sød at bede dit firma om at sætte en bane mere finmasket net nederst, da små hunde nemt at smutte gennem de stormaskede net, der som regel bruges.
    På forhånd tak smiley

• #26   13. maj 2012 giver natravnen ret
    Har selv en chihuahua der både kan kommer under lågerne og igennem maskerne i hegnet

• #28   14. maj 2012 Har selv skrevet til odense kommune ang hundeskov herude hvor jeg bor... Under park og vej. Over en måned siden men har ikke fået svar. Var sgu da det mindste de kunne gøre,synes jeg

• #30   14. maj 2012 det må jeg sgu lige undersøge... for ret mange hunde her hvor jeg bor.
    Bor ned til Odense å og der går jo en cykel sti hele vejen ind til centrum men ved siden af er der en del store græs arealer som godt kunne hegnes ind da de ikke bliver brugt til anden end hunde luftning alligevel.
    Så kan cyklister,folk der bar vil gå søndags ture og hunde/ejere der ikke vil snakke med andre blive på stien og vi andre kan hygge inden for indhegningen... Har nemlig været nogle tilfælde hvor det er gået galt med cyklister med en hund ud foran,eller hunde som er overfaldet af andre hunde

• #31   14. maj 2012 G.S .

Tak for svaret smiley

Kommentér på:
Sgu allivel utroligt

Annonce