777 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Jeg tror det kaldes... Tillid :) Jeg tror det kaldes... Tillid :)

Årh, vil altså bare lige dele en fantastisk oplevelse med jer!
Jeg er lige kommet hjem fra skole, og vi har bestilt nye godbidder fra Oliver's, så selvfølgelig får begge vapserne et okseøre hver.. De ligger så og gnaver i hver deres øre, men Ollie har lidt svært ved at holde fat i det, og kommer så hen til mig; Hun kigger meget bestemt på mig, med øret i munden, indtil jeg tager fat i det, så hun kan gnave i det, uden selv at holde fast!
Det er sådan noget der gør mig glad! At min hund stoler nok på mig, til at hun vil lade mig holde sit "bytte" men hun spiser det smiley

Hvad med Jer? Hvad kan få Jer til at tænke "gud hvor har jeg egentlig en tillidsfuld hund!" eller noget lignende? smiley Jeg vil elske at høre hvad der gør Jer ekstra glad for Jeres hund :o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg tror det kaldes... Tillid :)
  • #1   16. maj 2012 Emmi kommer også med ben mm. og vil have os til at holde, så vi agerer tit benholdere smiley

• #2   16. maj 2012 Hvis Louie træder på et eller andet- en sten der sætter sig i poten, en klistret dims fra kastanjetræet eller salt, så kommer han humpende hen og lader mig børste poterne af. Og når jeg så siger "så", så løber han af sted igen. Han skal ikke lige teste om det nu også er væk. Nej hvis mor siger "så", så er det væk smiley

• #3   16. maj 2012 Det er så dejligt når man virkelig kan mærke, at de stoler på os! smiley

• #4   16. maj 2012 Det er så skønt smiley
    Saga kommer også altid med ben/tyggepinde, som vi skal holde mens hun gnaver. Hun og min mand har et fast ritual hver aften inden "sovetid", hvor hun lægger sig op på hans ben og spiser en tyggepind... Hun har ikke helt opdaget, at hun er vokset ret siden ritualet startede da hun var 9 uger smiley

• #5   16. maj 2012 *ret meget - skulle der stå smiley

• #6   16. maj 2012 Haha Betina.. Emmi tror også hun er skøde hund smiley Godt nok er hun ikke fuldt udvokset, og bliver ikke verdens største boxer. Meeeen alligevel smiley

• #8   16. maj 2012 Det har vi altid gjort med Vaks, når han får ben ^^

• #9   16. maj 2012 Det gør pølsen her også - ALTID !!! Det er det ultimative for hende hvis vi vil hjælpe lidt *G* og hun logre så sagte imens hun gumler og river i det smiley

Hun kommer også gerne med store kødben men der har vi kommandoen "over på tæppet" for det er lidt for ulækkert *GGG*

• #10   16. maj 2012 Det gør Joy også det skæggeste er hvis jeg sidder på gulvet og hun så prøver at stikke det helt op i hoved på mig som om jeg har lyst til at spise med !!! jeg gider ikke rigtig holde det men så ligger hun sig ofte oven på mine fødder og tykker løs dog er der ting hun kun må spise i kurven eller uden for !

• #11   16. maj 2012 Glemte helt her for ikke så længe siden havde Joy leget med pind og så blev hun ved med at prøve at få noget ud af munden så måtte jeg jo kigge først kunne jeg intet se men så puttede hun næsen sådan ind i min hånd ligesom for at sige jeg skulle hjælpe hende, efter at have rodet rigtig godt rundt i hendes mund fandt jeg så et lille stykke træ der havde sat sig fast som vi så fik ud og hun blev glad igen smiley normalt må jeg godt kigge i hendes mund men hun vil da helst være fri men der rodet jeg bare rundt for hun vidste at jeg ville hjælpe

• #12   16. maj 2012 Det varmer sådan at høre om jeres forskellige hunde smiley Jeg elsker virkelig når man kan mærke at hunden stoler fuldt og fast på én; der er ikke noget bedre i min verden! smiley

• #14   16. maj 2012 Lia gør det samme, hvor vi helst skal holde hendes store guffer mens hun spiser eller helst skal gnave guffer mens hun sidder på skødet af mig, min første tæve gjorde det også, men ved Lia er det noget ganske særligt fordi hun have voldsom foderaggression da vi fik hende, så ja...tillid.

En anden måde hun viser tillid på er at hun altid kommer hen til mig hvis hun er usikker eller føler sig utryg. F.eks. hvis børn bliver for voldsomme eller for højrøstede, så står hun ved siden af mig helt afslappet fordi hun stoler på at jeg nok skal passe på hende. smiley

• #15   16. maj 2012 Hihi det gør Chico også rigtig tit :o)) Har også før oplevet han har fundet et eller andet lækkert og han så kommer hen og giver det til mig og går lidt væk også kigger på mig :o)) Det er ret sødt selv om jeg altså ikke gider at spise hans ben og hvad han nu ellers finder på at jeg skal have smiley Så jeg aer ham bare og giver ham det tilbage igen :o)

• #16   16. maj 2012 Og jo så er han bare sååå søød!!! når han kommer og smider sit gennemsavlede legetøj i hovedt på mig smiley Klamt ja men synes bare det er så fantastisk at han har fundet en smart teknik til at kaste med og at han faktisk kaster derhen hvor han vil smiley

Kommentér på:
Jeg tror det kaldes... Tillid :)

Annonce