{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.656 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til efter sterilisation {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogle med erfaringen som kan svare på mine spørgsmål..
Min tæve blev steriliseret i onsdags, så vi er jo på 4. dag i dag, og hun får smertestillende..

Hun slapper meget af, både sovende og vågen, holder hendes sår ren og virker umiddelbart frisk når hun er "oppe"..

Hvor længe har i erfaring med, at jeres hund var træt.. hvornår begyndte i at lufte hende igen og i hvilke mængder.. Vi har gået en lille tur i dag..

I dag har hun trukket vejret meget i hurtige træk ala hvis vi mennesker er forpustede og hiver efter vejret, det er ikke som en stønnede "jeg har lige løbet uafbrudt i 30 min." men bare hurtigt ind og ud.. Tænker lidt at det er fordi hun er ondt, og jeg burde give hende endnu en halv smertestillende pille.. Hvad vil i vurdere?

på forhånd tak smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål til efter sterilisation
Kommentér på:
Spørgsmål til efter sterilisation

Annonce