{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Øv altså - nogle mennesker burde ik ha dyr!!! {{forumTopicSubject}}

Var en tur ude ved vandet i dag til noget familie halløj.. Vi havde Emmi med, og mens de andre købte is sad Emmi og jeg på en bænk. Der kommer rigtig mange mennesker forbi, og faktisk også en del med hunde. Emmi sidder lige så pænt ved mine fødder, da der kommer et ældre tysk par med en stor sort hund. Både Emmi og parrets hund logrer og vil naturligvis gerne snakke. Ud af det blå klapper manden hans egen hund sådan en på siden af hovedet, hvorefter den får et spark i siden. Den stakkels hund hyler selvfølgelig op, og bliver faktisk ved et stykke tid mens de går. Der var sort af mennesker, og rigtig mange stoppede op og kommenterede det. Jeg råber op, men manden ser bare helt uforstående på mig.. Tænke bagefter, at det vist er sådan han plejer at gøre, når hunden ikke "makker ret"..
Ved godt der har været flere tråde herinde, hvor folk fortæller hvad de har været vidner til af dyrmishandling eller "overfald på dyr", men har aldrig selv set noget lignende før..
Så øv altså hvor blev jeg da ked af det, og ville bare lige lufte min frustration lidt.. smiley
En ubetydelig tråd vil nogen nok sige, men jeg fik da raset ud ;-/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv altså - nogle mennesker burde ik ha dyr!!!
  • #1   27. maj 2012 Ej ):
    Ville godt nok også være noget så ked af at se på det stakkels dyr blive behandlet sådan ):


  • #2   27. maj 2012 ja øv bøv sådan et fjols smiley

  • #3   27. maj 2012 ja den samme situation har jeg så set med en yngre dreng 12-13 år og en sort labrador på landevejen ved frederiksværk. I lang tid op til kan jeg se ham og hunden trækker , men thats it. ca.50-40 m. inden jeg passere ham begynder drengen umotiveret at tampe løs på hunden med snoren. Hun værger sig og prøver at komme væk. Jeg når at bremse ned da han taber snoren og hunden krydser kørebanen - jeg ryger ud og skælder knægten ud samtidigt med jeg forsøger at få den skræmte hund hen. ud af huset vi står ud for kommer så en dame farende. Hun får kaldt hunden ind da det viser sig det er hendes. Knægten er en hun betaler for at lufte sin hund. Og hans undskyldning var at den "var dum når den trak sådan". Han var overhovedet ikke flov over sin opførsel. Kvinden var tydeligt rystet. Tvivler på han fik lov at lufte den igen.

  • #4   27. maj 2012 Ved du hvad sådan en møg unge, han skulle selv ha samme tur.. Bliver sgu så gal !!!!

  • #5   27. maj 2012 enig! den stakkels dame blev bare ved med at ae hunden og tårene stod op i øjnene på hende og hun blev ved med at spørge om han havde gjort det før, at hun jo stolede på ham osv. smiley det var skide synd for hende og hunden.

  • #6   27. maj 2012 :((

  • #7   27. maj 2012 Jeg har oplevet det med en pige på vel 10-12 år der stod foran en butik med en lab hvalp på vel ca 4 mdr - hun sparkede den gentagne gange inden jeg kom ud af min bil og råbte hende an og bad hende stoppe sparkeriet... Ud af butikken kom en kvinde - hun var i den grad ophidset og jeg fik læst og påskrevet at jeg kunne få et par håndflade hvis ikke jeg lukkede røven - for det var nu engang sådan de opdragede hund, så det skulle jeg slet slet ikke blande mig i!!

    Jeg fik sagt en del retur til kvinden om den sociale arv og lig og mor og datter gik længere op af gaden... jeg låste min bil og gik ind og handlede... Havde ondt i maven på den lille vaps vegne... og da jeg kom ud igen, var min bil ridste med en mønt, nøgle eller anden lign skarp genstand hele vejen hen af siden!!
    Jeg var slet slet ikke i tvivl om at det var denne mors sidste hilsen til mig!!


  • #8   27. maj 2012 TheOne, hvilken mor og sikken dog et flot forebilled hun er for sin datter, ( læs med ironi) nogle skulle ikke have lov til at have hverken børn eller dyr.

    Jeg får sådan lyst til at give sådanne mennesker som ham tyskeren og de andre et pighalsbånd på og så skal de f... lærer at gå på plads ellers skal jeg trække dem derhen.


  • #9   27. maj 2012 Charlotte..
    Gad vide om pigen også får samme tur, når hun skal "opdrages"??
    Hun må sgu da ha haft en skrue løs, sådan en k......, tænk at udøve hærværk som tak for din kommentar!!
    Kan ikke lade være med at tænke på, om sådan nogle mennesker mon ikke have rigtig mange personlige problemer??


  • #10   27. maj 2012 Mamma..
    Nemlig de skulle ha samme tur..


  • #11   27. maj 2012 Jeg har gjort mig præcis samme tanker som i to her gør jer...

    Nu var min bil gammel og havde da skrammer i forvejen, men tænker nu alligevel at det er så lamt at lave den slags, og det er jo med sikekrhed gjort det mens tøsen har kigget på...

    Og ja, man undrer sig også over om der så er så stor forskel på børne og hunde opdragelse i det hjem.. Jeg var rasende og ked af det på en og samme tid, ikke pga min bil, fuck det... men pga den opførsel og måden at behandle den arme hund på :O/


  • #12   27. maj 2012 Tror nogle mennesker føler det er nedværdigende hvis andre kommenterer deres opførsel, og bliver så indædte at de ikke kan styre sig selv.. Men ja stakkels hund smiley

  • #13   27. maj 2012 Jeg tænker også... At det pigebarn jo netop pga sin mor får en totalt fordrejet opfattelse af hvordan man opdrager dyr... :O/

  • #14   27. maj 2012 Tror desværre at den sociale arv er svær at bryde, og ja ofte ser man at sådan nogle børn bliver en tro kopi af deres forældre. Og det er nok i virkeligheden ikke så mærkeligt..

  • #15   27. maj 2012 Tina...

    Nej de har jo svært ved at blive meget andet... sørgeligt er det ihvertfald


  • #16   27. maj 2012 Ja det er...

  • #17   27. maj 2012 Hold da op med mange mærkelige historier! Folk er jo gale.
    Jeg har også prøvet noget ligende en gang.
    Jeg var ude og gå med min mors hund, og vi gik op igennem byen. Det skal siges at han overhoved ikke kan med andre hanhunde, og gør tit et udfald imod dem..
    Vi gik forbi en Netto, og krydser et par med en meget stor schæfer foran dørene. Det er manden der holder hunden, og kæresten går ved siden af. Trold og schæferen når kun lige at se på hinanden, og schæferen hive lidt i snoren, da kvinden går ind foran sin kæreste og sparker med fuld smadder, den stakkels hund i hovedet! Og hun gør det præcis når dørene til netto er helt åbne. Alle hele vejen ned igennem Netto stopper op og glor forskrækket. Og hende og kæresten går bare videre. Jeg var så rystet, at jeg tog mig selv i at stå og glo længe efter dem, og jeg nåede sket ikke at sige noget.
    Det skal lige siges til slut, af ingen af hundene gøede af hinanden. Den kom helt ukontrolleret.


  • #18   27. maj 2012 Jeg har heldigvis aldrig selv oplevet det. Men min søster var barnepige for to børn der har boet på vores vej, de fik en hund. En dag hun passer dem går drengen (dengang omkring 7 år gammel måske) helt umotiveret hen og sparker til hunden. Min søster farer op i det røde felt og spørger ham hvad fanden han har gang i, hvortil drengen svarer "sådan gør min far" og så sagde hun "Det gør du bare ikke når jeg er her!"
    Utroligt hvad folk tillader sig smiley


  • #19   27. maj 2012 Det er chokerende at nogle kan behandle dyr på den måde, for bagefter at virke helt upåvirkede.. Så kan vi andre så stå helt lamslåede tilbage.
    Du har helt ret de må være gale.....


Kommentér på:
Øv altså - nogle mennesker burde ik ha dyr!!!

Annonce