826 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvad ville i gøre?? Hvad ville i gøre??

Jeg kæmer en som gal for at få min bernerdreng til at spise.
Han nægter fuldstædig at spise noget som helst, han spise i de første dage han var syg, men kastede op, onsdag eftermiddag er sidste gang han kastede op, og han fik nogle piller mod kvalme onsdag, aften, om vi startede på torsdag morgen, siden der er det meget lidt han har spist, og og i dag overhovdet ingen ting. Jeg har prøvede alt. Jeg har kogt noget mere kylling til ham, da han gerne ville have det fredag, men i dag dur det ikke. jeg har stadig kylling vandet, men det vil han heller ikke drikke, men overvejer om jeg skal tage en engangsspøgte, og så hælde det i ham, så han får lidt næring, ville i gøre det??
Han drikker heldigvis godt, og tisser normalt, så det er jo godt, men der er ikke meget næring i, og hans mave er meget tom, gik en lille bitte tur med ham i dag, for at se om jeg kunne munte ham lidt om, og der kunne man hører hvordan vandet ligger og skulper rundt.
Jeg mener han snart skal have noget mad, men det er sgu lidt svært når han fuldstædig afviser alt mad, lige meget hvad det er. og tvinge ham i det, ligesom med pillerne er vel heller ikke løsningen eller hvad?????
Hans er frisk nok ud i dag, selvom han stadig er syg, men i bedring, er endelig ikke så bekymret mere over alt det andet, for der er fremskridt hverdag, men hans manglede appetit bekymre mig, og vil så gerne have han får noget at spise, så han får lidt flere kræfter, men skal jeg lad ham være, og så tilbyde ham noget nogle gange om dagen, og så tage det væk igen hvis han takker nej, og så være tålmodig, eller skal jeg Tvangsfoder ham, så han får noget ned i den lille mave.
Jeg er begyndt at mistænke de der kvalmepiller for hans manglede appetit, ved godt de skulle hjælpe mod kvalme, og det gør de også, da han ikke smasker så meget mere, og heller ikke kaster op mere, men om de så gør noget andet ved jeg ikke, men han har fået den sidste i dag, og så må vi jo se hvordan det går i morgen og tirsdag.
Nogle gode råd...???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre??
  • #1   27. maj 2012 Kan godt forstå du er frustreret, ville jeg også være. Har du snakket med dyrlægen om hans manglende appetit?
    Da vores hund fik kvalme stillende, gik der ikke længe inden hun ville spise igen, dog kun skåne kost, altså kogt ris med kylling eller fisk. Men det har du jo prøvet.

• #2   27. maj 2012 Snakkede med dyrlægen fredag, og han lyd ikke så bekymret over det, vil skulle bare prøve, og han skulle bare have det han ville have. Og så skulle vi ringe hvis han blev dårlig i løbet af pinsen.
    Men han virker ikke dårlig, ikke mere end hvad han har gjordt i en uge nu, synes derimod han virker mere frisk, bliver dog hurtig træt, men okay han er jo også syg, det er varmt, og ingen mad at få enegi af, men virker mere klar i øjene og opmærksom, så ser ingen grund til på skrive stund at ringe til dyrlægen igen, før tirsdag, hvis jeg ikke får ham til at spise inden da.

• #3   27. maj 2012 Varmen kan være et problem. Prøv et koldt bad. det kan give ny energi

• #4   27. maj 2012 Det er også prøvet, enda flere gange, og hverdag siden torsdag, hjælper ikke noget.

Men nu skal vi ned til min svigermor om lidt, og der vil jeg tage ham med, det kan være det hjælper at komme lidt ud af huset, og en anden der prøver at tilbyde ham lidt.

• #5   27. maj 2012 Min spiser heler ikke noget. Er sikker på, at det er pga. varmen.

• #6   28. maj 2012 Det blev til vi blendet noget vådefoder, æg, og kyllingevand, og så i en stor engangsprøjte, og ned i halsen, det har vi gjordt 3 gange nu siden sent igår aftes, han får det ned, men puha hvor er det hårdt, føler godt nok vi laver et overgrab på ham, selvom det hele forgår stille og roligt, men jeg er bestemt ikke in ved ham lige for tiden, men gør det jo for at hjælpe ham, og i morgen tidlig så snart dyrlægen har åben, ringer jeg, og vil have ham på noget andet antibitoktia, da det vi fik til ham, var fra dyrlægenvagten lørdag for 10 dage side, han sagde at det ikke var de rigtige piller, men at han ikke havde de andre, men kunne også godt behandle ham med dem vi så fik, men var der ikke bedring efter en uges tid, skulle vi skifte.
    Nu er der gået 10 dage, og jeg synes ikke der sker så store fremskridt, så vil have vi skifter.
    Læse et andet indlæge fra sidste år, hvor det også er en berner der er ramt, og hun skriver hvad han fik, og imens han var på piller, var han frisk, og appetit normalt, og de hedder ikke det sammen som dem vi har.
    Så nu må det godt blive tirsdag morgen 7.30.

Kommentér på:
Hvad ville i gøre??

Annonce