883 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Gammel hund gode råd.. Gammel hund gode råd..

Hej
Jeg har en gammel Labradore tæve på 14år.

Hun er begyndt at ændre adfær meget tydligt,
Hun lægger ude og skal lokkes ind,
Hun bryder ud af vores have ind til naboens hund stor golden tæve hvalp.
går raskløs rundt.
osv.

om mille
hun har altid været hvor vi er, hvis hun har fulgt efter en anden hun ud af vores grund er hun vændt om med det samme hun har opdaget det, selv som hvalp.
hun har altid skulle introeres til andre hunde stille og roligt, pga, hun blev overfaldt som hvalp, så hun ser ik om de vil godt eller skidt.

Nogle der har oplevet lignende adfærs ændring ved deres gamel hund??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gammel hund gode råd..
  • #1   12. jun 2012 Når en hund ændrer drastisk adfærd så skyldes det som regel smerter, så jeg tror det bedste I kan gøre, er at få hende undersøgt grundigt hos dyrlægen.

• #2   12. jun 2012 Jov men hvis hun har ondt ville jeg jo bare ik syntes at hun skal bryde ud af haven for at komme over og lege med naboens hund smiley

• #3   12. jun 2012 Det kan også være demens (det kan hunde også få) Så begynder da bare at opføre sig "mærkeligt" i forhold til, hvad de plejer. Men det er der også gode muligheder for at behandle.

• #5   12. jun 2012 Har hun lige været i løb, for selvom hun ikke høre til de yngste, så kan hun jo sagtens være falsk drægtig.

Hendes opførsel lyder nemlig en del som min ene 8årige tæve når hun er falsk drægtig på det laveste "stade".

• #6   12. jun 2012 De kørte ihvertfald et forsøg på Landbohøjskolen for nogle år siden, hvor de havde gode resultater. Det kan selvfølgelig ikke helbredes, men det kunne ihvertfald forsinke udviklingen.

• #8   12. jun 2012 Mille har ik været i løbetid i nogle år, det sjov er gået over smiley

Mit bud var os noget Demens,, men ville bare gerne høre andres mening,,
    Skal siges at jeg er i tlfonisk kontakt med dyrlægen, Da Mille er meget bange for dyrlæger efter hun har fået operaeret halen, og at komme der ud både starter elepasi anfald ved hende og alt muligt, så der for kommer hun kun der ud når det er yderst nødvendigt. smiley

Kommentér på:
Gammel hund gode råd..

Annonce