715 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Æv altså! Æv altså!

Er simpelthen ved at være så træt af folk og deres uspiste madpakker!

Synes ikke jeg laver andet en at trække pølsemadder og bagerposer ud af vovses mund!

Og sikke nogle blikke man kan få, når man står med en partypølse i den ene hånd og en hylende schæfer i den anden! Hehe! smiley

Havde lig brug for at ynke mig selv og min stakkels hund der ikke må få pølser fra hækken :(.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Æv altså!
  • #1   20. jun 2012 kender det godt, vi går aftentur nær en folkeskole, og der har hækkene nogenlunde samme indhold - og sasha har en vældig god næse....

• #2   20. jun 2012 Der hvor jeg går, er det altid muffins der ligger smidt over det hele.. Og chokolade stykker, hvilket jo er temmelig farligt for hundene.. Jeg forstår ikke folk smider muffins og chokolade, det smager jo godt smiley

• #4   20. jun 2012 Jamen det sjov hvordan sårn en halv stor hund pludselig kan forsvinde ind i hækken :b.

Mor til... Åh, det var da spild af muffins! Så måtte de hellere bar stille et par stykker foran døren!! :).

• #6   20. jun 2012 Aj aj..... Du kan nå at hive det ud af munden på hunden. DET når jeg bare ALDRIG....... Det forsvinder inden jeg overhovedet når at registrere at de har fundet noget........*G*

• #7   20. jun 2012 True.. Jas fandt lige sårn en air hockey bold, i parken i torsdag... Den fik hun efter 45 minutters kamp og hylen og skrigen lov at slæbe med hjem.... Meeeeeget stolt vovse!! Og nu ligger der sårn en klam gennemtygget bold herhjemme. Som under ingen omstændigheder må pilles ved! :b

Mette med de 2... Ja, heldigvis! Hun tager ALT... Så har efterhånden lært at være hurtig.. Hun går og skraber tyggegummi af, også går hun lystigt rundt og tygger på dem... Fy føj smiley

• #8   20. jun 2012 Ork, du er ikke den eneste, vi gik engang aften ture med en labrador, som også spiste børnenes madpakker. Jeg er så heldig selv at have jordens mest kræsne hund, han har dog engang spist noget brød han fandt udenfor. Nu siger jeg "ad" og så tisser han på det i stedet smiley

• #9   20. jun 2012 Hold da op .. jeg kan sku heller ik nå og for det ud af munden på tayson han sluger det bare uden noget og så det væk .. har nået det en gang .. ud af sygt mange ..

• #10   20. jun 2012 Jamen det er faktisk ret mærkeligt.. Der ligger ret så mange muffins spredt rundt omkring.. smiley

• #11   20. jun 2012 Ja, det spøjst hva folk de smider af gode sager..

Også altid heeelt ind i hækken... Så man ikk har en chance for At se hvad fanden det nu er vuffi gnasker på!

Der ikk noget bedre end at trække en fugtig håndmad ud af gabet på en utilfreds hund! smiley

• #12   20. jun 2012 Vi bor ved siden af en skole og hvad der ikke ligger af alskens spiseligt.... meeen, når jeg siger Smiiid, så smider Luka det han har i munden.... good dog :o)

• #13   20. jun 2012 Jeg har en hund der er mistænkelig overfor alt mad, medmindre det kommer fra en lomme eller i skålen. Fremmedet mad på jorden rør han ikke med en ildtang... Mærkelig hund jeg har mig. smiley

• #14   20. jun 2012 Hm... Det har jeg endnu til gode at opleve o.o

• #15   20. jun 2012 Jeg vil så hellere have at mine æder madpakker og deslige end de hundelorte, som de normalt mæsker sig med........

• #16   20. jun 2012 Det desværre rigtig svært at tage dem i at smide det.. eller så havde de også fået en opsang herfra.. Er ikke den eneste med hund her, og tror da helt sikkert der er et par stykker med allergi, som det netop kan være skide farligt for...

Min er mere tosset med fugleklatter... mmmh! hun bliver helt salig når hun får øje på dem. mums!

• #17   20. jun 2012 Jeg har heldigvis alt det der til gode.... Men jeg vil da lige sige mange tak for de mange gode grin jeg fik mig da jeg læste jeres kommentarer :o)

• #18   21. jun 2012 Ja, jeg bor også meget nær en skole, så man finder mange sjove ting her.. Heeeeelt inde i hækken.

Kommentér på:
Æv altså!

Annonce