{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

ANG AMERIKANSK BULLDOG {{forumTopicSubject}}

Nu har der været noget oppe med Amerikansk Bulldog herinde igen- (noget med kamphunde)
og vil lige benytte chancen til at forsvare dem, nu de ikke selv kan

Til folk der ikke kender til racen... lyt IKKE til andre...
mød en amerikansk bulldog og mærk hvordan dens sind og dens være måde går direkte i hjertet på dig..
man glemme aldrig en ambull for dens dejlige fredelig sind.
Det er den skønneste familie - og børnehund..
Så alt det dèr med dræber - og kamphunde.... HUSK det er menneskene der gør dem til hva de er - og at VI IKKE ALLE opdrager og lærer vores hunde sådan noget!!

hmm.. min søn er blevet skambidt i ansigtet af en beigel... og hvem kom ham til undsætning???? min gamle hund - en amerikansk bulldog..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ANG AMERIKANSK BULLDOG
  • #1   18. jul 2006 Tror egentlig, det er kendetegnende for de fleste hunderacer, at de forsvarer deres flok....;o)

• #4   18. jul 2006 Så det du siger er at det er lutter fantastiske hunde, men at det er mennesker der gør dem til hvad de er.
    Går det begge veje eller er det kun de *slemme* der er som de er pga mennesker?

• #5   18. jul 2006 Alle hundracer kan gå til angreb på andre hunde - det er naturligt i deres hirekiform i naturen... men ingen hunde er FØDT til kamp..

• #6   18. jul 2006 Det var bare det jeg ville sige :0)

• #7   18. jul 2006 Søster - faktisk interessant spørgsmål ..

• #8   18. jul 2006 HØRT michael

• #9   18. jul 2006 Michael -

aner jeg et snert af sarkasme, eller ... ???

• #10   18. jul 2006 Kan bare ikke lade være med at tænke på at Ted Bundy, som jo havde en forfærdelig uvane med at slå andre mennesker ihjel, jo havde et godt og trygt liv og opvækst. En sød kæreste, gode forældre, osv.

så deeeet ...

• #11   18. jul 2006 Heidi Topp .

JO...desværre er der hunde der fødes til kamp... Det er sørgeligt...MEN desværre sandt.... Jeg mener ikke at hundemoderen er skyldig.... Jeg mener de kyniske mennesker der opdrætter kamphunde...for de sørger vel i bund og grund ofr at de FØDES til kamphunde......... (Har ingen speciel race i tankerne.......)

• #12   18. jul 2006 martine > det kan man ikke sige - men ved jo ikke hvordan han VIRKELIG har haft det...
    Alle kan lave facade

• #13   18. jul 2006 hanne> ja men det er jo ikke noget vågner op en dag og tænker... nu vil jeg skiii være kamphund..
    så er det jo menneskerne der gør dem til det

• #14   18. jul 2006 Jeg har mødt mange amerikanske bulldog søde og omgængelige.

Men det er desværre os en race, som ikke er undelagt FCI, det er heller ikke helt ukendt at den stadig bliver blandet med pitbullen.

En cocktail der er værd at overveje om man kan magte, når man vælger hvalp.

• #15   18. jul 2006 Heidi
    men ved jo ikke hvordan han VIRKELIG har haft det...
    <i>Alle kan lave facade</i>

En rigtig god pointe, som blot støtter MP i det han siger

• #16   18. jul 2006 Heidi - Det gjorde jeg altså lige alligevel .. altså sagde det. Og jeg mener det helt klart.

Go opvækst = gode mennesker/dyr .. Holder ikke altid vand ..

• #17   18. jul 2006 * CASEY *

Enig...... Jeg vil endda sige STOR overvejelse....

• #18   18. jul 2006 Man kan bare ikke sige at alle hunde i en race er dårlige hunde - og kalde dem kamphunde - DET er forkert syntes jeg!!!

• #19   18. jul 2006 Heidi Topp .

Det er der ikke nogen herinde der har sagt... Der er nogle der har udtrykt at de er utrygge ved dem, men det er sq fair nok, for alle har vi noget som vi er bange for.

• #20   18. jul 2006 Heidi -

"ja men det er jo ikke noget vågner op en dag og tænker... nu vil jeg skiii være kamphund..
    så er det jo menneskerne der gør dem til det" ..

det blev allerede bestemt da far og mor parrede ... lad være med at afvise, at der er forskel på hunde, racerne imellem ..

• #21   18. jul 2006 Heidi -

men det er OK at kalde alle Whippet´s for vædeløbshunde ??
    eller alle Labradors for jagthunde ??

hvorfor må man så ikke kalde de andre for det de er ???

• #22   18. jul 2006 martine> så du siger at min hund er em kamphund pga. hendes race??

• #23   18. jul 2006 min hund er en familie hund i hvert fald

• #24   18. jul 2006 Heidi -

Nu blev jeg belært den anden dag af en der vidste en del om kamphunde .. og han sagde at en Ambull aldrig var blevet avlet til kamp, så jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal kalde den. I mine øjne hører den ind under katagorien, men jeg kan jo tage fejl ...

• #25   18. jul 2006 Michael - ja :o)

• #26   18. jul 2006 Heidi - jeg har to Malinois, der hører til katagorien hyrdehunde ..

Jeg kan da ikke bare sætte mig stædigt med armene over kors og sige " de er FAMILIE-hunde " .. og derved slå en fed streg over deres aner og herkomst ...

Det kan du da heller ikke mene man kan, vel ???

• #27   18. jul 2006 Miss Cobenhagen*Team bitbull kamp stop* N

Hvad var det nu din var blandet med?

• #28   18. jul 2006 Miss> dér har du evigt ret !!!

• #29   18. jul 2006 Skrevet: 18-07-2006 11:22:12

ja en am bull er verdens dejligste race og dem ka man stole på smiley

puha, det var et af de tungtvejende argumenter, der bliver svære at følge op på ... *GG*

• #30   18. jul 2006 Michael - jo ...

• #31   18. jul 2006 Godt -en overvejene del syntes så at AMBULL er KAMPHUNDE og DRÆBERMASKINER -
    jeg har bare en ganske ganske anden opfattelse af acen - og nu har jeg haft den race i over 5 år

• #32   18. jul 2006 Heidi - jeg stillede dig et spørgsmål vedr. aner og herkomst .. gider du ikke lige svare på det ??
    Kunne godt tænke mig at høre din mening om hvorvidt man bare kan kalde en hund for en familiehund, og derved få den til at "glemme" dens ophav ...

• #33   18. jul 2006 Heidi: Gir dig ret i, at ingen hunde fødes og tænker "når jeg bliver stor vil jeg være kamphund".
    -Det er trods alt sindsyge mennesker der arrangerer og avler dens slags.

Men nu er mange pitbulls underlagt den slags avlsmetoder der fremmer dens egenskaber med henblik på hundekamp smiley

Jeg vil næsten ligge hovedet på blokken og sige, at disse hunde ikke kan trænes deres aggressivitet væk fra andre hunde. Det her er genetik.
    (link fjernet)

Derfor skal racen bare ikke blandes med andre racer.

Selvom der findes flest seriøse opdrættere, kræver det stadigvæk man holder den slags gener væk fra familiehundene.

• #34   18. jul 2006 Michael - *SS*

• #35   18. jul 2006 per -
    Det er præcis sådan jeg har det...

• #36   18. jul 2006 Per - enig

• #37   18. jul 2006 en hund er ikke hvad den er avlet til - den er hva man gør den til

jeres hunde står jo heller ikke op om morgenen kl. 4 og går på jagt fordi det ligger i deres gener...

• #38   18. jul 2006 Casey -

Totalt ækel side .. og så står der Dead Game og tider bagefter på nogen af hundene. Er det hvor lang tid det tog dem, at slå den anden hund i hjel i ringen ???

føj for s....

• #39   18. jul 2006 Heidi -

Har du never set en f.eks Irsk Setter ??? Min onkel havde en - den fløj op, hver eneste gang der kom en fulg forbi ude i haven ... og min onkel er mange ting, men jæger er IKKE en af dem.

Hunden var da bare en jagthund og opførte sig som en .. utrænet måske, men med alle drifter og egenskaber til at kunne lære det rigtigt ..

• #40   18. jul 2006 Heidi Topp .

Så udfordrer jeg dig til at lære din ambull at hyrde præcis som en BC.... Det kan min Sheltie ikke engang klare, for han har andre hyrde-gener...

• #41   18. jul 2006 michael... så med andre ord siger du at min hund vil dræbe når den ser sit snit til det???

• #42   18. jul 2006 Søster - og udfordringen bliver først rigtig interessant, når I skal lære din Sheltie at slås som en rigtig kamphund !!!

:o)

• #43   18. jul 2006 Engang fik Agge da også mulighed (omend noget ufrivilligt fra min side) for at møde en Arm. bull fætter..

Jow jow da..

De snuste lige 3 sek til hinanden, så skulle den ellers så flinke og meget socialicerede Bulldog lige smage et stykke af nakken på Agge..
    Det brøds Agge-drengen sig ikke meget om, så han fortalte på glimrende hundevis, at den leg havde han ikke lyst til ! (han smed sig promte på ryggen med alle 4 stænger lige op i vejret)..
    Men arj tænkte Bulleren, giver han ikke en "nakkekortelet" , jammen så tager jeg da bare struben.. jow jow . Og det gjorde den så, alt imens ejerinden og hendes søster, bare lod stå til..
    De er jo så ansvarlige disse muskelhunde ejere !

Den ellers så flinke og godt socialicerede Buller, kom først væk fra Agge, da en veninde og jeg tæskede den væk !
    Jeg slog med hunderemmen, og prøvede at rammen den i øjenen med karabinhagen.. jow jow da.. Og så slap den !

De er vel nok venlige disse Bullere..!

• #44   18. jul 2006 Martine *

Ak ja, skal lige have installeret *lock-jaw*'en først

• #45   18. jul 2006 fint at skærre alle over en kam.... sidste ord herfra... jeg bliver sååå harm

• #46   18. jul 2006 Per: Så kan det vist ikke siges mere præcist....er helt enig...

• #47   18. jul 2006 Heidi Topp .

Det er sq da ikke os der skærer alle over en kam...
    Du påstår jo netop at alle am bulls er honning-glaserede englebasser, og vi siger bare at det ikke er dem <i>alle</i>, da der er nogle instinkter der kan være svære at tøjre

• #48   18. jul 2006 Citat Per: du kan ikke tage en gen væk fra en hund der har så meget drive. det kan ikke lade sig gøre , men ved seriøst avl kan man mindske/afskaffe den gen så meget at det ikke vil betyde noget

ja muigvis *s* men det rykker sgutte meget, når folk avler i flæng, med hovedet under armen, uden stamtavle.. Ja uden noget som helst belæg for, at hunden er et individ, der kan fremme racen !
    Ja og i visse kredse er det ovenikøbet "sejt", at der muligvis lige er en smule pit, længere ude i "linjen"

• #49   18. jul 2006 jeg sagde bare at man ikke skulle dømme dem ud fra deres ry - men dømme dem ud fra hver enkel

• #50   18. jul 2006 Siden er meget ækel, og viser ganske enkelt hvor sindsyg man nu engang kan være.

Ekstem sørgeligt, men desværre en realitet.

Ligesom vi fremmer de gode gener hos de forskellige racer, blandt andet mental test hos danske amstaff.
    -Hvor det i øvrigt er vigtig med stambog!

Men det går samme vej med dårlige gener.

Man kan selvfølgelig ikke skære alle over med en kam, der er avlede søde hunde.

Men generne afgøre hvor nemt det er at tæmme den.

• #51   18. jul 2006 Heidi - ked af, at du ikke lige ville forklare mig hvordan man bare siger "familiehund" .. og vupti, så var alle egenskaber ude af den hund ...

• #52   18. jul 2006 Håber blot at når man holder hund, ja så har man sat sig 100% ind i hvad de indeholder, af både gode og dårlige sider.

• #53   18. jul 2006 Kamphundens Bøn

Du har skabt hvad jeg er i dag,

modig, som det bedste du ville mig,

og lært mig at jeg ikke skulle kende til frygt,

en egenskab af mange du lærte mig.

Jeg er blevet trænet i loyalitet og godmodighed.

Se dybt i mine øjne, ind i min sjæl, og du ved jeg vil dø for dig.

Jeg beskytter dine børn, jeg beskytter dit hjem,

jeg vil gøre mit bedste for dig, om så jeg skal ligne en klovn.

MEN,

nogen af jer mennesker kan ikke lide mig.

Jeg ved ikke hvorfor.

Den eneste ting jeg bærer skylden af, er modighed, kærlighed, og prøvelser.

Men stadig vil de se mig dø?

De vil se mit liv ende.

Vil du, ´min kære ejer, sidde ved min side?

Vil DU passe på mig, dig som jeg kaldte min ven?

DU har skabt, hvad jeg er i dag,

DU har aldrig set mig tøve.

Jeg har gjort mit bedste for at holde dig i sikkerhed.

Vil DU også gøre mig den tjeneste,

at passe på mig,

nu hvor alle disse mennesker ikke vil have jeg skal leve mere?

• #54   18. jul 2006 Jeg kommer til at tænke på de tre aber ... I ved;

ikke høre, ikke se, ikke tale ... om andet end hvor søøøde de der hunde er. Og så kalde alle os der sætter spørgsmålstegn ved den teori for fordømmende og generaliserende ...

jow-jow ...

• #55   18. jul 2006 Heidi -

Den var i så sent som igår ...

• #56   18. jul 2006 Siden disse racer desværre (endnu) ikke er ulovlige, så burde der i det mindste blive sat nogle lovkrav op !

1. hundene SKAL være FCI stambogsførte, med alt hvad dette indebærer !

2. Ejerne bør tjekkes ligeværdigt, som man bliver, når man vil have våbentilladelse.
    Dvs. har man en voldsdom, så er man uegnet !

3. Man bør gennemføre en form tor test, om hvorvidt disse eventuelle købere af disse racer, har teft for at holde disse hunde.

4. Hundeholdet bør løbende tjekkes af officielle myndigheder.

• #57   18. jul 2006 PER > du har ret..... mange steder må de ikke engang komme

• #58   18. jul 2006 Moster Gerda *
    Bare for at sætte det lidt på spidsen..... nu vi taler om gener..... vil det så sige at man ikke må have ´border collier hvis man ikke har får eller andet den kan hyrde ???

• #59   18. jul 2006 MG - Ja, men allerede ved punkt 1. er Ambullen udelukket pga manglende mulighed for FCI-stambog... smiley
    Dog er der ingen tvivl om at der bør strammes gevaldigt op på hundehold, og hundeejere. Hunde og i sær eftertragtede racer som ambull, amstaff, staffordshire bt, samt blandinger heraf er al al for lette at få fat i... Det bør der sættes en stopper for. Derfor mener jeg at alt det avl uden papir også er at gribe mælkebøtten ved roden !

• #60   18. jul 2006 He he he he... Man kan sgu ikke lade være med at grine af nogle mennesker, og om jeg ejer hunde eller cobra slanger, det er lige farligt, så længe man gør det med omtanke. Og om de er FCI stambogsførte kan være ligegyldigt, de bider nok lige hårdt.... Og at påføre staten udgifter ved at folk holder hund, syntes jeg er latterligt.

• #61   18. jul 2006 Hvor forgår al den trænings diskremination henne af i verdenen ? Jeg har deltaget flittigt på hundeskole med både Joker & Jazzy (henholdsvis Charlottenlund og Kolding)... Jeg har <i>aldrig</i> haft problemmer med at få min hund til træning ? Er det bid træning I ikke må komme til ? Jeg har aldrig oplevet diskremination på træningspladsen...

• #62   18. jul 2006 mht til træning, så har man vel undersøgt dette inden man anskaffer sig sin hvalp, eller er jeg blot naiv endnu en gang.........

• #63   18. jul 2006 Per - min venindes kæreste er træner på et DCH hold. To uger i træk havde han problemer med en Ambull.

Første gang bed den sig fast i en Rotweiler og de kunne bare ikke få den til at slippe før efter 5-10 minutter ...
    Anden uge bed den sig fast i ejerens (en ung pige) hånd, og der ville den heller ikke slippe før efter lang tid.

Han er GIGA-TRÆT af den slags hunde, for som træner står han jo med et vist ansvar for at holdet kører problemfrit .. Og de andre på holdet bliver jo enormt usikre på deres egne hundes ve og vel ..

Jeg holder mig altså også væk fra den slags hunde .. LANGT væk ...

• #64   18. jul 2006 Kommer lige til at tænke på et godt gammelt ordsprog !

Der går ikke røg af en brand, uden at der er ild i den !

Med hvilket der menes: Et rygte rummer også en del af sandheden !

• #65   18. jul 2006 Jeg vil give Per J ret. Et stort problem er at finde et sted hvor man MÅ træne LYDIGHEDSTRÆNING med sin AMBULL!

• #66   18. jul 2006 Jeg har aldrig haft dårlige oplevelser med min, men han er til gengæld blevet overfaldet af andre hunde: GRAVHUND SCHÆFER PUDDEL OG ROTTWEILER!

• #67   18. jul 2006 per > hørt!!!! igen igen....

amstaff er jo ikke kamphund - den er jo i DKK HUSK det
    nu i går op i hvor de registeres

• #68   18. jul 2006 Per

Kender slet ikke til træningsforhold for disse racer, men mener blot at det er noget man må sætte sig ind i inden hvalpen kommer hjem.

Og hvis man får nej mange steder, så burde der vel ringe en "klokke" og få en til at tænke sig om, endnu en gang.

Men det er blot min mening.

• #69   18. jul 2006 Per - Jamen der forgår jo også bid/forsvars træning i politiforeningen ?
    Forstår godt at der ikke skal opmuntres til det. Men hvis man nu ønsker blidere træning, så kan I faktisk komme ind mange steder. - Også i DCH..

• #70   18. jul 2006 Hvorfor er det så umuligt at forstå at vi er nogle hunde-ejere der bare ikke gider tage chancen med den slags hunde sammen med vores egne ???

• #71   18. jul 2006 hvorfor er det så hele racer der er dårlige i jeres øjne???
    hvis man kun klantre DEN hund der gør noget??

• #72   18. jul 2006 Per -

Det var da hun tog kræet ud af bilen og der gik den der rotte forbi at det skete ...

hvordan kan du få det til at han er en dårlig træner ?? Det skete udenfor træningen, men alligevel går han hen og hjælper .. det vidner squ da om en form for ansvarsfølelse..

Vent nu med at udtale dig, til du kender hele historien ..

• #73   18. jul 2006 Jeg tro at mange af AMBULL ejerene har problemer med dem, fordi de netop ikke træner dem, for uden træning ville min også være ustyrlig. Men sådan er det med næsten alle hunde racer.

• #74   18. jul 2006 Jeg trænede iøvrigt hvalpemotivation hos DKK, ingen fordomme dér.

Miin hund er uden stambog, kender dog dens gener.

Vil altid være medlem af DKK, da de kan berige mig med informationer, selvom jeg ikke ejer en DKK-hund.

• #75   18. jul 2006 kiki > HØØØØØØRT!!!!

• #76   18. jul 2006 Per -

Og hvad med det hvor den lige pludselig vender sig og bider sig fast i hånden på ejeren ??? Er det også en dårlig træners skyld ??

ro på nu

• #77   18. jul 2006 jeg håber bare en dag at smbull kommer med i DKK - så bliver de jo "gode - accepteret" hunde
    selvom jeg nu syntes at de er det i forvejen

• #78   18. jul 2006 har jeg underligt tøj på med tatoos og kæder... NEJ vel og alligevel har jeg en ambull - vi er altså mange "normale" mennesker der har dem

• #79   18. jul 2006 Og til Martine; Så har jeg ALDRIG set min blive aggresiv overfor andre hunde, men han er blevet bidt to gange af schæfer hunde, så hvorfor skal jeg tvinges til at tage chancen sammen med den slags hunde?

• #80   18. jul 2006 Per -

Du VIL tilsyneladende ikke forstå hvad jeg skriver, vil du ?? Der ER problemer med de hunde på pladserne .. hvorfor vil du ikke erkende det ??

Og det skete da ikke ude på vejen .. det skete på parkeringspladsen hvor man stiller sin bil når man kommer til træningen .. og den hører da også under DCH´s plads ..

Men det er måske OK at blive overfaldet af en af de vanvittige hunde, bare det ikke sker på en træningsplads, eller hvad er det du mener ???

• #81   18. jul 2006 Per J---> så er det sq da lidt mærkeligt at Nala og jeg har trænet ved politihunde klubben i middelfart hva??

• #82   18. jul 2006 June: MG - Ja, men allerede ved punkt 1. er Ambullen udelukket pga manglende mulighed for FCI-stambog... smiley

Netop ! smiley Så må de interesserede jo stramme avls arbejdet op !

Hanne: Moster Gerda *
    Bare for at sætte det lidt på spidsen..... nu vi taler om gener..... vil det så sige at man ikke må have ´border collier hvis man ikke har får eller andet den kan hyrde ???

Nu tror jeg næppe, at en eks. collie eller border bliver en modehund i hmm vil vælge at kalde dem alternative miljøer ?! Og så har den ikke disse genetiske koder til at være latent aggressive, som eks. mange muskelhunde !
    Dog er jeg bekendt med, at den nylig er "kåret" i England som nr. 1. problemhund !
    Det er så ikke alle Borders der har lige udpræget hyrdeinstinkt. Jeg ser den ofte bliver benyttet som agillity hund, og det mener jeg er et fino alternativ, til denne intelligente race.

Hvis vi boede i den "perfekte" verden, så var det slet ikke nødvendigt at sætte denne "sag" på spidsen, for da ville interesserede købere, købe hund -med henblik på at bruge netop denne races spicifikke speciale !

Hvad mener du selv ?

• #83   18. jul 2006 Dennis - Det styrer du da også selv, gør du ikke ???

hvad mener du med den udtalelse ?? og hvor har du set at jeg har skrevet at Schæferhunde er BRILIANTE til at omgås andre hunde ???

• #84   18. jul 2006 Heidi----> jeg syntes altså du er unormal :o)
    Ej, jeg går da også normalt klædt, og vil sige jeg er et alm menneske.

• #85   18. jul 2006 Loulou> *GG*

• #86   18. jul 2006 Per - Okay. Men så har jeg så fundet mange af de steder ( 15% træningspladser under DCH) hvor de kan komme ind... Jazzy er også tilmeldt derude og skal starte derude efter løb.

• #87   18. jul 2006 LouNala; Man må heller ikke træne Ambull's hos politihunde foreningen i Randers

• #88   18. jul 2006 michael- fair nok.. min hund skal heller omgås folk der ikke ka li den - for hvad andre har gjordt!!!!!!!!

• #89   18. jul 2006 Dennis---> det måtte man heller i middelfart, men de ville gerne se hende og jeg træne, INDEN de afslog os.
    Og de synes Nala var en sød hund, som de gerne ville have i klubben.

• #90   18. jul 2006 Dræberhund/kamphund???

Vores hunde er hva vi gør dem til, lige meget hvilken race!!!

• #91   18. jul 2006 Heidi - synd at du nu har reduceret dig selv til en rygklapper der bare står i baggrunden og råber "hørt" til det de andre skriver.

Jeg stillede dig et spørgsmål, og udfra din modvilje mod at svare, kan jeg kun konkludere at du giver mig ret i det jeg skriver mht at hive egenskaber ud af en hund ved at kalde den en familiehund ...

så det er jo ikke så dårligt ..

• #92   18. jul 2006 klaudia> hørt!!!!!!

• #93   18. jul 2006 Moster Gerda *
    Er helt enig.... Synes bare ikke lige at det var løsningen at forbyde en race eller have særlige love for hundeejere af en bestemt race.
    Jeg overvejede faktisk at købe en border collie... men valgte collien, da den passer bedre til mit liv og det som jeg kan tilbyde en hund.

• #94   18. jul 2006 Klaudia - Er du seriøs ???????

• #95   18. jul 2006 Martine; jeg er jo tvunget til at omgås dem til træning, desværre bliver det lidt ødelagt af at de lader Schæfere løbe spor, f.eks. for når min er i nærheden, så vil de hellere slås med ham. Jeg er bare bange for at det sætter spor i hovedet af ham, og det kan fremkalde de gener han har. Det er en ringe trøst, men det har indtil nu, heller ikke været ham der er blevet båret fra tumulten.

• #96   18. jul 2006 Michael - ja, så ser vi da ikke meget til dig mere herinde ... :o)

• #97   18. jul 2006 min hund er opdraget op opvokset til at være familiehund - såååå det er den altså... li det eller lad være

• #98   18. jul 2006 Dennis -

Du er da ikke tvunget til noget som helst.

Jeg nægter katagorisk at mine hunde skal omgås kamphunde-racerne, så jeg bliver da bare væk fra de pladser hvor de er.

Du har da samme mulighed ..

• #99   18. jul 2006 Heidi de fleste hunde herinde er vel opdraget til at være familiehunde, men derfor er der altså visse racer der er farligere end andre racer.

uanset om man vil kendes ved det eller ej

• #100   18. jul 2006 Per, de ville heller ikke have ambuller ind, men efter at have mødt Nala, og set hendes sind, tog de dem ind i klubben. Der er nogen som "tør" tage skridtet videre end bare sidde og sige det er en "skidt" hund, og lade dem prøve at få et bedre ry...

• #101   18. jul 2006 Per - Fair nok. Min pointe var bare at måske ser man sig lidt blind på ting man ikke kan ( som f.eks. bid og forsvarstræning) i stedet for alm.lydighed, spor eller agility for den sags skyld... Det er der mange som træner. Også hunde i den tunge ende. Men jeg at de ambulls og amstaffs jeg kender må have været meget heldige med at finde træningsplads.

• #102   18. jul 2006 Kiki - fordi hun skriver som hun gør ...

Og jeg forstår ikke folk der ikke kan indse at der er forskel på hundes evner, drifter og egenskaber. Så jeg opfattede hendes indlæg som en joke .. men var alligevel ikke helt sikker ..

såmænd bare derfor

• #103   18. jul 2006 Jeg mener at det vidner om useriøsitet, at der ikke er mulighed for at få sin muskelhund trænet !
    Men denne useriøsitet skyldes ikke allerede eksisterende træningssteder. (De har jo gjort deres erfaringer, og har derfor lukket døren)

Men når man tænker på, hvor mange muskelhunde der efterhånden er i Danmark (både med og uden stamtavle)
    Så forekommer det mig altså en del uansvarligt og temmelig useriøst, at special muskel hunde "klubberne/forums ikke selv stabler nogle træningemuligheder på benene ??

Landet burde da være oversvømmet med denne mulighed, nu der er så mange !?
    Det er mig en kilde til dyb undren, nu der er såå mange muskelhunde ejere, som er såå seriøse ?

Jeg ville ikke komme til træning et sted, hvor der også blev trænet muskelhunde !

• #104   18. jul 2006 Michael - ja, en ikke-jagende-whippet er nok undtagelsen der bekræfter reglen :o)

• #105   18. jul 2006 Hanne:Moster Gerda *
    Er helt enig.... Synes bare ikke lige at det var løsningen at forbyde en race eller have særlige love for hundeejere af en bestemt race.

Der er vi så dybt uenige..*s*

• #106   18. jul 2006 Martine; Nu har jeg jo en hund som fysisk kan holde til det, og på et eller andet tidspunkt SKAL jeg træne ham, for at styre ham, derfor bliver jeg nødt til at komme der. Og med de hunde du har, så er jeg da glad for at vi ikke træner samme sted, for dem ville du heller ikke kunne styre i nærheden af min. Men det er bare irreterende gang på gang at se folk der ikke kan håndtere deres mindre hyrdehund af en schæfer.

• #107   18. jul 2006 Martine--- Ja meget!!!

Kender en del med de der farlige hunde, sjovt nok er de venligere end andre hunde jeg kender, der ikk har et medfødt dårligt ry... Og det er ikk for at snakke dårligt om andre racer, det er sgu oz mennesker gør vores hunde til det de er... Er meget øm på det punkt, da jeg er træt af at hører dræberhund...

• #108   18. jul 2006 per *GG* korrekt.... hva hunde har du??

• #109   18. jul 2006 okey.. hvorfor er de ikke oprettet???

• #110   18. jul 2006 Dennis -

"Og med de hunde du har, så er jeg da glad for at vi ikke træner samme sted, for dem ville du heller ikke kunne styre i nærheden af min. "

er det det plan du vil ned på ??? For så gider jeg OVERHOVEDET ikke diskutere med dig.

Jeg har to gange deltaget med mine hunde ved DM/ ved adskillige udtagelser og mesterskaber .. og så kommer du med sådan en totalt idiotisk udtalelse ?? Hvad i alverden har du gang i med det ???

Jeg kan sagtens styre mine hunde, uagtet hvilke hunde der er i nærheden af dem .. så drop den form for diskussions-metode .. det er for langt ude !!

• #111   18. jul 2006 Dennis: Martine; Nu har jeg jo en hund som fysisk kan holde til det, og på et eller andet tidspunkt SKAL jeg træne ham, for at styre ham, derfor bliver jeg nødt til at komme der. Og med de hunde du har, så er jeg da glad for at vi ikke træner samme sted, for dem ville du heller ikke kunne styre i nærheden af min. Men det er bare irreterende gang på gang at se folk der ikke kan håndtere deres mindre hyrdehund af en schæfer

*LoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooL*
    Dennis dennis dennis.. DET var da ellers noget af et postulat ....

Hvis det ikke liiige var fordi, at Martine ikke ville hendes hunde var sammen med disse muskelhunde, så ville jeg da godt sætte en solid "tusse" på, hvilke af jeres hunde, der var hmm ja, -bare lydige.....

Tjek lige hendes profil engang..
    Bare et lille råd, så du ikke dummer dig en anden gang *gg*

• #112   18. jul 2006 Kiki - ja, så er vi bare ikke enige lige der ...

• #113   18. jul 2006 Moster Gerda -

Tak for opbakningen .. :o)

• #114   18. jul 2006 Tro mig når jeg siger det.... Har haft min i nærheden af en hel del "vel-trænde-hunde-med-store-resultater" og meget få af dem kan sidde i nærheden af min uden at gå helt amok. til deres ejers store forundring. og sætningen: Sådan plejer han ikke at reagere, har jeg nok også hørt en gang for tit!

• #115   18. jul 2006 Dennis -

du får ret ...

• #116   18. jul 2006 Hej Dennis:0)

Anton savner at ligge i ske med Matti på Matti´s pude:0)

He He

• #117   18. jul 2006 Moster Gerda; ja, det kunne da være sjovt at sætte dem sammen og se hvem af dem der holder jorden i røven længst tid. Min er sgu så doven at han ikke flytter sig medmindre der er mad på bordet, så de kunne vi godt; Så lad nu være med at skrive at jeg dummer mig, før det er prøvet af *G*

• #118   18. jul 2006 Og jeg forstår stadig ikke, at der ikke er oprettet træningsmuligheder for muskelhunde..

Det er der jo for jagthunde..
    Dvs det er jo så os som ejere, der SELV skaber mulighederne for os selv !

Hvorfor gør muskelhunde ejere ikke det ?
    Som tidl. nævnt, så burde landet da svømme i træningsmuligheder, med SÅ mange SERIØSE MUSKELHUNDEEJERE ??

• #119   18. jul 2006 Hej Line; vi må nok hellere holde med at sætte disse to "kamphunde" sammen, kan du ikke se hvad der kunne ske? *G*

• #120   18. jul 2006 Dennis -

har jeg forstået dig rigtigt ?? Vi skal mødes og lave en "sidde-konkurrence" vores hunde imellem ??

Undskyld mig, men jeg har helt ærligt lidt mere seriøs træning at gå op i, end at lære min hund at sidde stille ved siden af en ambull ... no offence ... :o)

• #121   18. jul 2006 *s* Martine.

• #122   18. jul 2006 Dennis: jo det går jo ikke, og 3 stk. han-kamphunde.... Puha det går da virkelig ikke, og dog med bla bla bla

• #123   18. jul 2006 Martine; Kan du få dem til at holde mere end 60 sek. så giver jeg sgu en is! *G*

• #124   18. jul 2006 Dennis: men er sikker på at Anton og Arthur vil sidde og hyle hvis de ikke måtte lege med Matti.

• #125   18. jul 2006 EN FRA GRØNVANG....

• #126   18. jul 2006 kiki> så kan jeg da passe lucky - de de kan få levet deres "gener ud" *GGGGGGGGGGGGGG*

• #127   18. jul 2006 Nej vel; Line..... Det kunne der ske frygtelige ting ved. Vi ender nok i spjældet; men der vil vi nok også passe ind, med alle tattoveringerne og guldkæderne. *G*

• #128   18. jul 2006 Line; Ja, måske endda en special!

• #129   18. jul 2006 kiki.
    Jeg mener der er så STOR forskel på disse hundes kropssprog, at det netop ikke tjener noget formål at de bliver sat sammen !

Ydermere er deres leg voldsom på et helt andet plan, og i og med de har denne styrke og vægt bag, så vil mine hunde let, blive udsat for skader..

Blankt nej, til at mine hunde, er sammen med større muskelhunde.. Dvs Arm. Staff/Bulldog og alt over denne str !

Mindre muskelhunde.. joo det kommer an på om JEG, -finder ejeren TROVÆRDIG & SERIØS !

Eks. Barbara´s Batman er fjong.
    Junes Jazzy og Geister er "kærestefolk"

Meget har også noget med ejers argumentation og attityde at gøre.. Eks. kommer mine drenge ikke til at lege med din hund , Kiki ! Sådan er det bare.

• #130   18. jul 2006 Der er da også noget helt galt med Heidi. Man kan jo se at du sætter dine børn sammen med din "kamp-hund" hvordan tør du dog det? Og du har oven i købet et billede af tre hunde der sidder alene på en græsplæne!!!! Uhyggeligt! *S*

• #131   18. jul 2006 Ja for mild hundekamp...

• #132   18. jul 2006 Jeg kan stadig ikke se, jeg har fået et plausibelt svar, ja eller bare svar på dette:

Citat:

Og jeg forstår stadig ikke, at der ikke er oprettet træningsmuligheder for muskelhunde..

Det er der jo for jagthunde..
    Dvs det er jo så os som ejere, der SELV skaber mulighederne for os selv !

Hvorfor gør muskelhunde ejere ikke det ?
    Som tidl. nævnt, så burde landet da svømme i træningsmuligheder, med SÅ mange SERIØSE MUSKELHUNDEEJERE ??

• #133   18. jul 2006 Dennis>>> jaaa jeg ved det godt... frygteligt!!! skal vi lige nævne at der er 2 meter hegn, så ikke den dræber alt hvad der rører sig..
    Meld mig hellere for det *GGGGGGGGGGG*

• #134   18. jul 2006 Kiki: oki jamen det er da bare iorden! men hvorfor ikk hvis jeg må spørger???

Jammen det ligger jo netop i det jeg har skrevet, og som du også selv gentager.

Jeg finder dig ikke TROVÆRDIG & SERIØS !
    Sådan er det nu engang bare..

• #135   18. jul 2006 Hej Michael.
    Jeg er så en af disse typer, som du ville væmmes ved synet af. Det har jeg det sådan set fint med, for jeg ved selv hvad jeg indeholder og hvordan jeg holder hund. Jeg er slet ikke i tvivl om muskelhundes egenskaber og tager derfor mine forholdsregler. Jeg kender efterhånden folks holdninger og meninger herinde, nogle er mere rabiate end andre. Og det er såmænd også fint at det er sådan, ellers kan vi jo ikke diskutere. Der hvor det går hen og bliver lidt surt, det er når man dagligt læser om ens egen race og hvor slem den er. Og jo, jeg ved godt hvad jeg har anskaffet mig:0). Men der er nogle mennesker der også har skyklapper på, når det kommer til at indse at muskelhunde altså også er gode og rolige familiehunde. Akkurat som mange muskelhundeejere har skyklapper på, når det kommer til aggression overfor andre hunde. Kan vi ikke mødes på midten, he he.
    Og lige en lille en til Michael igen... Jeg synes det er sørgeligt at du er så sarkasisk og ydmyger et kvindemenneske der bare prøver at fortælle at hun synes hendes hund er dejlig. Giv dog lidt plads, vi elsker jo bare allesammen vores hunde.. En sidste ting HUSK AT HOLDE JERES HUNDE I SNOR:0)

• #136   18. jul 2006 Michael; Jeg syntes bare der er nogle mennesker der er til grin; og det har der altid været; men man støder på nogle ekstra sjove nogle en gang imllem. Idag f.eks.... uden at nævne nogle specielle.

• #137   18. jul 2006 Yes sir jeg er 100% KILLER OG ASSHOLE, he he. Der er kun mig og BS Christiansen tilbage, der ved hvad det drejer sig om:0)

• #138   18. jul 2006 jeg må vel bare leve med at ikke alle folk kan se det dejlige kærlige rolige væsen der er inde bag Cera`s ydre... Det må være frygteligt at være spærret inde i en hundekrop der har så mange fordomme - når man ikke er sådan...
    jeg trøster min pige - og fortæller hende at JEG ved hun er GO nok og ikke ond

• #139   18. jul 2006 Hvor er det dejligt at se en debat som igen igen rammer muskelhunde ... Men jeg synes vi skal tage at forbyde de hunde som i følje statistikker bider flest mennersker ...

Så kan det være at de såkaaldte MD Hunde kunne komme med på top 10 smiley

• #140   18. jul 2006 Ren; ja, der er jo frygteligt! Kan man det; være tattoveret og læse til pædagog! På een og samme tid? Det er bare iorden.... Hellere have dig til at passe børn, end hende Moster Gerda!

• #141   18. jul 2006 Fordi jeg har oplevet du har fortalt usandheder herinde, som een ting.
    Fordi dine spg. omkring cilles adfærd, viste med al tydelighed, at du ikke forstod din hund !

Og bl. andet en masse andre ting..
    som har vist mig, at jeg ikke kan opfatte dig, som hverken troværdig eller seriøs..
    sådan er det bare..

Ang dit svar omkring træningsmuligheder..
    Jammen hvorfor F*****, skal VI lægge hund til, når vi har erfaringer, der viser det går galt ?
    Det er jo ganske tydeligt, at når vi træner vore hunde, sammen med ligeværdige hunde, så sker der intet !

Men er der en muskelhund med, så ændre dette billede sig radikalt !

Hvorfor SKAL vi træne sammen ?

Hvorfor, tager i ikke bare konsekensen af dette, og skaber jeres EGNE træningsmuligheder ?
    I er jo seriøse, siger i da..?

• #142   18. jul 2006 Tjekker op herinde senere..

• #143   18. jul 2006 Inge; Ja, bare forbyde dem der ligger i toppen; Slut med Schæferen!

• #144   18. jul 2006 Børn er noget jeg spiser til morgenmad.. Det er som et kæmpe køleskab, når man er pædagog!! Jeg hader børn de er nogle små beskidte sataner; he he. ;0)
    Nu gik der vist lidt Dolph i den..

• #145   18. jul 2006 kan ikke se AMBULL - AMSTAFF - eller PITT på denne liste

Så farlig er din familiehund:

Hundebid kan resultere i voldsomme skader på børn. Østrigske forskere har lavet en liste over, hvad de anser for de farligste familiehunde. Listen viser, at risikoen for at blive bidt af for eksempel en dobermann er fem gange højere end at blive bidt af en labrador.

1. Schæferhund: 2,83

2. Dobermann: 2,71

3. Spidshunde: 1,81

4. Pekineser: 1,56

5. Gravhund: 1,35.

6. Schnauzer: 1,33

7. Collie: 1,30

8. Jagthund: 1,29

9. Puddel: 0,98

10. Rottweiler: 0,92

11. Beagle: 0,80

12. Terrier: 0,61

13. Bernersennenhund: 0,58

14. Labrador/retriever: 0,49

15. Blandingshund: 0,46

16. Spaniel: 0,31

17. Shi Tzu: 0,26

18. Malteser: 0,00

• #146   18. jul 2006 Dennis: Nå men du må hygge dig, jeg vil ud og gå med mine 2 farlige kamphunde, som alle her i Kristrup frygter :0) thi hi...

Vi kan lige snakkes ved.

Hygge hejsa

• #147   18. jul 2006 Tak for den Heidi; havde set den før. Utroligt at der er nogle mennesker der ikke fatter fakta! Iøvrigt er min hund enormt glad for børn. Han leger med dem alle fra hele kvarteret af... Og de elsker ham, for han gider jo at lege med dem.... Han trækker dem iøvrigt på slæde om vinteren! *G* Det ser vildt godt ud.....

• #148   18. jul 2006 du har ret kiki - det er galt at vi ikke gør noget - men når man så gør noget er det også galt

• #149   18. jul 2006 Heidi

Du skulle vel ikke også have en liste hvor der står hvilke hunde der mest bider andre hunde?

Og dette er ikke negativt ment !

• #150   18. jul 2006 ja Cera eeelsker også og lege med ungerne - og hun er sååå mild og passer meget på.. hun ved godt hun er stor og passer meget meget på..

hvorfor fakta bliver overset aner jeg ikke Dennis men det kan være at dem der er kommet med alle disse udtalelser ved det???

må jeg i øvrigt søge venskab - da "fornuftige" mennesker er svære at opstøve herinde???

• #151   18. jul 2006 Nu er det som oftest sådan at lige børn leger bedst! Dermed sagt at hunderacer matchende hinanden racemæssigt, fysik og styrkemæssigt har mindre risiko for skærmydsler ved leg med hinanden end hunde af blandede racer og højde og drøjde.
    Jeg kender til adskillige træningssteder hvor dette bliver respekteret og hvor hundene bliver delt op i hold når de skal lege og hvor hundene matches så det bliver en god oplevelse for alle parter end det modsatte og det vidner da absolut om ansvarlighed og kendskab til hvilke egenskaber de forskellige racer har!

Jeg skal heller ikke lægge Karla til fordi der er en muskelhund der vil lege.. Nej tak!

• #152   18. jul 2006 Hvorfor er det at en diskussion om muskelhunde og potentiel risiko for artsfæller skal tilmudres i statistikker om hundebid på mennesker og fakta om verden bedste familiehunde???

Der er ikke en sjæl der forklejner deres gode menneskeegenskaber men netop det modsatte overfor andre hunde....

• #153   18. jul 2006 Nu må jeg så lige sige, at de bidstatestikker ikke er så brugelige i denne her snak. Snakken går mere på aggresivitet overfor andre hunde.. Og der ville statestikken desværre nok ikke snakke i vores favør. Muskelhunde er nu en gang farlige overfor andre hunde, sådan er det bare. Så derfor må man tage sine forholdsregler.

• #154   18. jul 2006 Citat Kiki: men du kan da bare lade være med at træne steder hvor muskelhunde kommer. det er dig der har et problem der.. vi er hundejer der vil gå til træning med vores hunde...

Jammen jeg har da ikke noget problem, idet der aldrig er muskelhunde til jagthundetræning ;-))

Som jeg har skrevet, hvorfor skaber i ikke bare jeres egne steder ??
    i kunne jo invitere dem der har lyst (og mod) til at lægge deres hunde til..

Som tidl nævnt, så betaler vi for træningspladser, vi betaler spec trænere..
    Hvorfor skaber i ikke bare mulighederne for jer selv ???

• #155   18. jul 2006 moster gerda... HOLD da kæft en gang lort at lukke ud... godt ikke alle ser på tingene som du gør

• #156   18. jul 2006 Heidi: hold your horses!!!

Jeg er nu ganske enig med moster. Hvis man dybt og inderligt gerne vil træne med sin muskelhund og ikke kan få lov at komme på hold (-og at man formoder at ganske mange muskelhundeejere oplever dette) burde det da være fantastisk hvis der blev oprettet hold for muskelhunde med trænere med kendskab til racernes egenskaber....

• #157   18. jul 2006 Mie - Ja, det er nu ganske rigtigt .

• #158   18. jul 2006 Man må jo bare indse faktum og arbejde ud fra det.. At der så er visse mennesker, der synes det er mega sejt at hundene har disse farlige egenskaber og kan hænge lang tid i et bildæk... Tjaa så er man jo ikke helt rigtig i hovedet, så tænker man ikke på hundes tarv i hvert fald.

• #159   18. jul 2006 Og tak forresten:0). Jeg kunne ikke lide dig i starten Charlotte, men så fandt jeg jo ud af, at du jo egentlig bare er fuldstændig klar over hvad du snakker om og at dine indlæg altid er super godt formuleret. Så du har i hvert fald rykket ved mig og det kan du godt være stolt over, hi hi;0)

• #160   18. jul 2006 Citat Heidi: moster gerda... HOLD da kæft en gang lort at lukke ud... godt ikke alle ser på tingene som du gør

Jammen hvad er der galt i, at foreslå at i selv skaber jeres muligheder ?
    Selv at tage initiativ er da noget der vil vække respekt !

Vi med jagthunde, har jo selv skabt vore træningsmuligheder, vi betaler for jord (grunde), udstyr og trænere !

Folk med schæfere og andre racer, der er avlet til forsvarsarbejde, har selv skabt deres muligheder.

man gør det ved, at samles i flok, evt lave en forening, og man betaler så leje af træningspladsen.
    Man bygger selv, klubhuse..
    Man laver ofte selv sit træningsudstyr osv osv.

så er der måske en dag, et klubmedlem, som gerne vil vidreuddanne sig til eks. træner eller adfærdsbehandler, jammen så giver klubben tilskud til dette.. osv osv..

Hvorfor er det en gang lort ?
    Vi har selv skabt vore muligheder, for vore spicifikke racer..
    I kan da bare få fingeren ud af gaskammeret, og gøre det samme selv..
    Hva´ er problemet ?

• #161   18. jul 2006 Jeg forstår ikke, at i ikke forhører jer hos eks. DCH om der ikke skulle være en træner, der havde lyst til at få lidt ekstra lommepenge ?
    Eller hos DKK hvis alm lydighed, skulle have interesse, og forhøre sig med samme spg ?

• #162   18. jul 2006 MG: Det findes jo allerede i Dansk Terrier Klub, hvor amstaff, staff bull, bull terrier høre under.

Jeg kender flere af de forskellige racer der træner dér, så et eller andet må være galt hvis de ikke tager deres egne racer ind.

• #163   18. jul 2006 Altså almindelig lydighed, agility, hvalpemotivation for terrier!!

Men det kræver vist en stambog.

• #164   18. jul 2006 Casey.. Se det anede mig *s*
    jeg ved da heller ikke hvorvidt, om de så tager muskelhunde gruppen ind ?

Min pointe er blot, skab noget for jer selv, det har vi andre gjort !

Trine ! *ss'

Hatten af for dig !
    Og klø så på min pige !
    Hvis du tror på det, så skal det helt sikkert nok lykkedes.

Det er en genial ting, at kunne træne sin hund, blandt ligesindede !
    En kamphund, ville være en hund i et spil kegler, hvis den skulle træne i feks. en jagtforening !

• #165   18. jul 2006 Moster Gerda:
    Det er en genial ting, at kunne træne sin hund, blandt ligesindede !
    En kamphund, ville være en hund i et spil kegler, hvis den skulle træne i feks. en jagtforening !

Enig..... og min Nellepige ville heller ikke bryde sig om det !!!! Netop derfor er det jo godt at der er forskellige muligheder og træningsmetoder....

• #166   18. jul 2006 Citat Rene:

Skrevet: 18-07-2006 13:23:43

Nu må jeg så lige sige, at de bidstatestikker ikke er så brugelige i denne her snak. Snakken går mere på aggresivitet overfor andre hunde.. Og der ville statestikken desværre nok ikke snakke i vores favør. Muskelhunde er nu en gang farlige overfor andre hunde, sådan er det bare. Så derfor må man tage sine forholdsregler.

Hvis alle muskelhundeejere, havde samme holdning som dig, så havde jeg ALDRIG, haft denne antiparti mod disse racer !

• #167   18. jul 2006 Enig, moster!

Jeg danser sgu næsten jubeldans når René og andre med gennemgribende realitetssans kommer på banen i disse debatter.. Så er håbet måske ikke slukket endnu!

• #168   18. jul 2006 Det er så også fair nok Michael. Jeg har fået en tatovering de gange der er sket noget rigtig stort i mit liv. I mine øjne er det kunst og på min krop står det for noget smukt. Jeg kan godt forstå at hr og fru dk rynker på næsen, men faktum er, at det er næsten ligefør det er unormalt ikke at have en tatovering i dagens Danmark.
    Du har ikke skrevet at du væmmes, det er rigtigt. Det er noget jeg tilægger dig ud fra de indlæg du skriver.. Så jo, jeg er også fordomsfuld. Jeg skal måske nok tænke over måden jeg ser ud på og de signaler jeg sender.. Men et eller andet sted er livet bare for kort til at gøre hr og fru Jensen tilfredse.. Desuden har jeg læst et sted, at pigerne er vilde med rå mænd, he he.. At de så senere finder ud af at jeg er blød som smør, det er lidt noget lort. Jeg ville nok også være lidt fordomsfuld hvis jeg så dig med dine whippets, så kunne jeg nok ikke lade være at fnise lidt;0)

Kommentér på:
ANG AMERIKANSK BULLDOG

Annonce