{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang Amerikansk bulldog {{forumTopicSubject}}

Hey
Jeg har lige et par newbie spørgsmål om amerikanske bulldog generelt.
Vi går og tænker på at anskaffe os en AB det har været drømme hunden længe og så er det at jeg vil høre lidt om deres sind jeg har ladet mig fortælle at de generelt ikke kan lide andre hunde er der hold i det ? ell er det et enestående tilfælde som ejeren jeg talte med havde.
Og er der evt andre ting jeg skal tage højde for ?
Jeg kan oplyse at vi er en familie på fem dvs tre børn i tenage aldren som er glade for dyr.
Vi bruger meget tid sammen med venner som alle har hunde derfor skal den jo så også kunne med andre hunde for vi vil ha en hund der kan komme med os ud og jeg kan tilføje at vi har haft schæfer og boxer før så det er ikke nyt for os at få hund men vi vil gerne vide noget om racen og dens krav før vi kaster os ud i det.
Og det er virkelig en drømme hund for os så fortæl fortæl

Mvh Henrik S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang Amerikansk bulldog
  • #2   14. dec 2005 Ja jeg kan også kun sige godt om racen, det som jeg kender til den. Nu er min Emma ikke hel men halv am bull, men hun har været den nemmeste og mest fantastiske hund lige siden hun var hvalp.
    Men det er jo selvfølgelig individuelt.

    Men prøv da lige at kigge på mine hvalpe....de er blandet med boxer *GG*


  • #3   14. dec 2005 Du kan se min ambull på min profil... Han kunne med alle andre hunde... Hanhunde som hunhunde... Din hund bliver som du opdrager den... Vil du ha at den skal kunne med andre hunde så er det dét den skal og dermed færdig... Det er dig der bestemmer. Jeg har to hanhunde sammen nu og der er heller ingen problemer..
    Har haft dobermann, ambull og bullterrieren -alle 3 hanhunde til at gå sammen... Så alt kan lade sig gøre hvis du selv magter det. No problems.


  • #4   14. dec 2005 Jeg siger tak for de mange svar.
    Jeg føler mig efterhånden overbevist om at det er "hunden" vi skal have.
    Det kan godt være at det virker underligt på nogen at vi spørger på denne måde men vi mener at det vigtigt at vi både for Hundens og vores egen skyld at vi sætter os ind i om det er den race der er egnet for os for vi skulle gerne have mange gode år sammen.

    Tusind tak Mvh Henrik S


  • #5   14. dec 2005 Eva jeg kan kun give dig ret den er dejlig.

  • #6   14. dec 2005 Kiki tak for de gode link

  • #7   14. dec 2005 SUSIE C
    Det er nogle dejlige hvalpe du har,det må med mit kendskab til boxer og hvad i fortæller om AB være to gode racer at blande.


Kommentér på:
Spørgsmål ang Amerikansk bulldog

Annonce