{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

For ind i hele hule h...... {{forumTopicSubject}}

Arhhhhh nu synes jeg altså ikke det er sjovt mere.. Emmi har faktisk været "næsten" renlig og har kunnet holde sig omkring 5 timer. Vi har de sidste små 2 måneders tid ikke haft ret mange uheld inde.. Ja det vil altså sige indtil for ca. 2 uger siden. Nu tisser hun som det lige passer ind i det hun er igang med, og laver også stort for den sags skyld. Nu vil mange nok påpege at hun sikkert har blærebetændelse, men tror det altså ikke, da hun den ene nat kan holde sig natten igennen - især hvis hun sover i sengen - og næste tisser hun selvom hun har været ude kl 2. Nogle dage kan hun være alene 4-5 timer uden uheld, og den næste har hun tisset efter kun 2 timer alene!! Alt er som det plejer herhjemme og vi har de samme rutiner som vi altid.
Jeg tænker på om det kan have noget at gøre med lømmel alderen??
Bliver det ikke bedre i løbet af kort tid, skal hun selvfølgelig tjekkes, men hun drikker ikke mere end normalt eller virker til at ha ondt når hun tisser..
Er det normalt at de har tilbage fald inden de er helt renlige?

Hun er forresten boxer og ca. 7 mdr!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For ind i hele hule h......
  • #1   21. jun 2012 "Tilbagefald" er meget normalt smiley

En masse støtte og ros når hun gør det udenfor - og vask med rodalon når hun har lavet indenfor smiley
    Det skal nok blive bedre igen smiley

• #2   21. jun 2012 Jep. Min var renlig som 5-6 mdrs og så røg det igen, da han blev 9 mdr og så havde vi faktisk uheld i et par måneder. Måtte bare starte forfra, så godt jeg kunne

• #3   21. jun 2012 Som Freja siger har mange tilbagefald, lige omkring den alder der smiley det havde Musashi oss.

• #4   21. jun 2012 Så er jeg straks mere rolig smiley Den sidste uge har hun fået ros og guffer når hun tisser ude og faktisk også hvis hun ber` om at komme ud.. Tænkte bare: hvad nu hvis hun aldrig bliver renlig!! Det var da ikke til at holde ud.

• #5   21. jun 2012 Baaaare rolig smiley det skal hun nok blive !
    Der sker bare en heeelt masse i hendes krop - og i hendes liv med jer at sådan noget godt kan smutte smiley

Det er rigtig godt i også roser når hun fortæller jer hvad hun vil ! - Pølsen her gjorde det i starten, men hun har glemt hvordan man "siger man vil ud" så nu står hun bare ved havedøren og glor dumt på den - indtil en af os opdager hende *G* Det er ikke særlig smart af hende smiley

• #6   21. jun 2012 Er rigtig glad for at høre at hun er helt normal smiley
    Hun plejer at komme og nedstirre os når hun vil ud, men vi har ikke kunnet stole helt på hende endnu, så når hun er vågen og ikke selv siger til, plejer vi at gå ud med hende ca. hver anden time smiley

Hvis man ved det bare er en periode, kan man pludselig klare det meste smiley

• #7   21. jun 2012 Sådan et indlæg kom der også herfra da muffin var 7 mdr- og hvor var det nedern at starte forfra så kort efter hun endelig var blevet 100% renlig. Nå men vi startede jo bare forfra og da hun var 12 mdr var hun helt renlig igen og har kun haft et uheld siden, nemlig da det stakkels kræ besluttede sig for at æde en kæmpe rest kål jeg havde smidt ud. Gg. Men bare rolig det er bare en periode og helt normalt.

• #8   21. jun 2012 Tak for svarene, altid rart at høre at der er andre der har haft det som mig smiley

• #9   21. jun 2012 vi fik hvalp hjem i fredags, som efter 1½ dages tid stoppede med at lave noget indenfor særlig tit. Om dagen er han ude i vores store (hundevenlige) skur, og en dag var han alene fra 7-15 uden at lave noget som helst. sådan har det været hver dag han har været i skuret, ingenting har han lavet, før han bliver lukket ud. Men i dag havde han så pludselig lavet stort derude, selvom han kun var alene fra 05 morgen til ca 10.

Han er ca 14 uger. vi tror også bare det er let tilbagefald smiley

Kommentér på:
For ind i hele hule h......

Annonce