{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne lys fra elkørestol. 410 kr.
  • Murer 4.000 kr.
  • Hoveddør hænger 1.500 kr.
  • Klipning af ca. 105 meter hæk 5.447 kr.
  • Rengøring med vinduespudsning mv 750 kr.
  • Rengøring på hus 129 m2 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det nye hundegalleri
  • #1   22. jun 2012 vane sag smiley - IMO. Jeg har vendt mig til det (mere eller mindre :p)

• #2   22. jun 2012 Det er meget uoverskueligt. Det eneste jeg kan finde ud af rigtig er forum. De ligner meget sig selv.

Albums er grimme - billederne er for små når de ikke er i full screen og i full screen bliver de pixileret.

Videoer viser på forsiden film tilbage fra 2007 i stedet for nye ting.

Udfordringer er svære at stemme i, fordi man ikke altid kan klikke næste.

Link til ens profil er dobbeltklik ved både at skulle klikke på ens navn og så på et link. Som desuden er utrolig små, både på computer men også virkelig svære at ramme på Iphone.

Synes det er rodet og træls, og forum er pt det eneste jeg kigger i og kun det der ligger på forsiden smiley

• #3   22. jun 2012 Jeg magter ikke at kigge billeder, eller andres hunde herinde mere. Kan ikke finde ud af det...
    - Så er kun i forum.. smiley

• #4   22. jun 2012 Jeg har vænnet mig til det.. Synes dog også at videoer og udfordringer er dybt frustrerende...

Og så kan jeg altså ikke vende mig til den der "til toppen" knap.. Bruger stadig swipe-scroll selvom det andet er hurtigere :o))

• #6   23. jun 2012 Jeg har vænnet mig nogenlunde til det, men syns det er lidt bøvlet... og der er en del fejl.... Syns billederne i stort format er ringe, der bliver skåret en del af billedet af, både foroven, men især forneden.....

• #7   23. jun 2012 Jeg er ved at vænne mig til det, men synes stadig det er meget rodet smiley

• #8   23. jun 2012 Man skal nok bruge det i et stykke tid,førend man kan finde ud af det,men jeg synes at det er grimt udformet,det er bare gråt i gråt(grimt i grimt),men det vænner man sig vel også til ;-(,det er ikke et galleri,man bliver glad af at se på.

• #9   23. jun 2012 Man skal vist vende sig til det, de laver det nok ikke tilbage. men der er elementer fra det gamle jeg savner... fx med forum... i det gamle kunne man klikke sig frem til en oversigt hvor der stod lidt mere end overskrifterne.

• #10   23. jun 2012 Estrid, det ka du stadig... oppe i den øverste venstre firkant er der et link "se nyeste emner"

• #11   23. jun 2012 Er heller ikke så meget for det nye hundegalleri. Har droppet de andre gallerier, da de skiftede, men giver hunde galleri lidt længere snor. Dog bruger jeg det ikke særlig meget mere.
    Bruger oplevelsen kan ikke følge med designet.
    Der skal skrolles alt for meget op og ned, samt farverne er ikke rare for øjnene,

Kommentér på:
Det nye hundegalleri

Annonce