Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diarre
  • #2   24. jun 2012 Kronisk betyder evig eller uforanderlig tilstand det vil sige at det ikke kan helbredes

Har din hund da diarré?

• #3   24. jun 2012 Der stod bare at det er normalt der kommer en omgang ud, men man skulle kontakte dyrlæge ved kronisk smiley

Ja hun har diarre (igen) - Denne gang har det bare varet siden kl 5 i morges og er der stadig.. det kommer vel med 30-60 min mellemrum - Ikke vand agtigt men bestemt heller ikke fast

Vi har sat hende på faste samt noget Zoolac.. Men hvor lang tid må sådan noget fortsætte før der skal andre metoder til? tænker efter en dag hvor der kommer tyndt med det mellemrum - Hvor hurtig vil dehydrering så forekomme? hun drikker da vand, leger og virker glad hun fiser bare ud og laver tyndt og så ind igen

• #4   24. jun 2012 Du skriver "igen"? ...det kan skyldes diarre hvis alt andet er udelukket du kan få taget en blodprøve hos dyrlægen for at konstatere om hun har diarre eller ej.

Husk at drikke vandet skal være kogt og afkølet.

God bedring med hende

• #5   24. jun 2012 Hun er 6 måneder smiley

Hun var allerede på skånekost / zoolac da hun var ved dyrlægen i mandags hvor han sagde at hun skulle faste - Det var sådan set gået over igen, men hun må have fået fat i et eller andet nyt - Må bare se i morgen hvordan det står til.. Det egentlig mere bare hun ikke bliver dehydreret

• #6   24. jun 2012 Ja det 2 episoder - som ikke hænger sammen, de ligger bare tæt på hinanden smiley

• #7   24. jun 2012 Du må have hende under observation indtil imorgen og tage den derfra

• #8   24. jun 2012 Du har vel ikke noget Canikur eller et ligende produkt hjemme? Det virker nemlig også let stoppende, hvilket zoolac ikke gør.
    Jeg har altid begge produkter hjemme, zoolac hvis jeg kan så en ændring til "blødere" afføring, canikur hvis det er blevet tynd. Jeg har endnu ikke haft brug for skånekost.

• #9   24. jun 2012 Diarren stoppede i hvert fald nu så det godt nok smiley

Kommentér på:
Diarre

Annonce