{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  diarre
  • #1   6. feb 2010 Hvis det har stået på længe må du kontakte dyrlæge hvis ikke kan du starte med at gøre følgende.

    Du kan købe zolac på apoteket som hjælper hurtigt (hvis ikke allergihund) herudeover ska din hund have kogt koldt vand og skånekost enten bestående af ris & kylling kogt (hvis ikke allergihund) og mosede eller kartoffel og tors begge kogt og mosede og kun give det i små portioner derude over ska alt tyggeben osv fjernes (heller ikk spise sne) og først gives når maven er ok igen.

    Ps.
    Husk så vidt muligt at samle pøller så godt op som du kan så hunden ikk smitter andre hunde plus hold afstand til andre hunde indtil maven er ok igen.


  • #2   6. feb 2010 ProKolin er bedre end Zoolac smiley

    Luna får udkogte ris (kogt i ca 2 timer i meget vand), kogt hvid fisk og lidt a38.. og så lidt ProKolin i.



  • #4   6. feb 2010 JEG har oplevet at jeg skal bruge Zoolac i 2-3-4 dage før maven er i orden. Men med Prokolin går der 1 max 2 dage.

    Min dyrlæge sælger ikke zoolac længere. Vil tro det er af samme årsag.

    ProKolin er måske lidt sværere at give, hvis man er vant til at hunden bare slikker zoolac i sig. Men jeg putter det i maden.

    Jeg har dog lige måtte give katten det et par dage og der har jeg simpelthen givet ham det direkte i munden

    Og så er det vist endda lidt billigere eller ihvertfald i samme prisleje som Zoolac

    Jeg fandt det her: "Pro-Kolin pasta: Ligner Zoolac, men indeholder også kaolin og pectin, som har en lettere stoppende virkning."

    Som jeg kan læse mig til, er Zoolac til genopretning af normal tarmflora. Det er Prokolin også, den har så bare også den stoppende effekt, dvs den stopper diarréen smiley



  • #6   6. feb 2010 Det var så lidt smiley

  • #7   6. feb 2010 ok 1000 tark... hva med rugbrød

  • #8   6. feb 2010 Nope ville jeg ikke give.. Det skal være noget, maven ikke skal arbejde med.. Det er også derfor risene skal være totalt udkogte.. som grød..

  • #9   7. feb 2010 Har aldrig haft behov for at give hverken prokolin eller zoolac. Ris med torskerogn eller lign. er som regel mere end rigelig ...

    Ris og torskerogn er godt da der er salte i og kroppen mister disse essentielle salte når den har diarré


Kommentér på:
diarre

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce