4.655 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Vanrøgt at hunde i Bækmarksbro (jylland)....?????? Vanrøgt at hunde i Bækmarksbro (jylland)....??????

Er der nogle herinde der kende noget til en person der skulle EFTERSIGENDE være meldt sidste år for vanrøgt af hans hunde som han avler og sælger af....???

Har hørt det idag, men ville være meget glad for hvis nogle kunne bekræfte det og fortælle lidt mere om ham...!!

Han skulle ha flere forskellige slags hunde, schæfer, Grand Danois, Boxer osv...!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vanrøgt at hunde i Bækmarksbro (jylland)....??????
  • #1   27. jun 2012 hey jeg bor i bækmarksbro - det kan næsten kun være frede mattrup du henviser til - han har været i medierne før. ved ik hva der skete med sagen sidst.

• #2   27. jun 2012 Ok... jeg ved ikke hvem han er og hvor han bor præcis. Har bare en veninde der ha været ude at kigge på en schæfer idag ved ham.
    Hun får så senere afvide idag af en anden vende at han skulle været meldt osv... men vi har ikke rigtig kunne få det bekræftet.

• #3   27. jun 2012 http://folkebladetlemvig.dk/lemvig/haard-kritik-af-hundehandler

dette er det sidste jeg har hørt fra det.

er din veninde ikke interesseret i at melde ham igen hvis det stadig er frygtelig derude?

• #4   27. jun 2012 http://dyrepoliti.forumup.dk/about920-dyrepoliti.html

dette er noget ældre.

• #5   27. jun 2012 Det sidste link fandt jeg og frem til...
    Jeg ved ikke lige hva hendes plan er... så det må jeg lige se til!!!! smiley

• #6   27. jun 2012 husk at minde din veninde om at køber man sådan et sted støtter man netop at hunde avles på den måde..

• #7   27. jun 2012 Det har jeg og sagt til hende... så det er hun helt bevist om!!!

• #8   27. jun 2012 http://www.guloggratis.dk/forum/traad/12721

• #9   27. jun 2012 Takker....!!!
    Hun har valgt ikke at skulle ha en hvalp derfra.
    Men kan og sige at hun syns ikke det så alt for slemt derude som nogle artikler beskriver det.
    Man kan bare håbe han har taget anmeldelsen til sig og forbedret forholdene derude.

• Edith B
    Edith B Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 2 Svar: 1
    #10   9. aug 2012 Jo desværre kører denne forfærdelige perslon videre, han fik kun en skide bøde på 40.000 til trods for at han har misrøgtet hunde og heste i mange mange år. KØB IKKE EN HUND DER; DET ER STAKKELS DYR MEN MAN FÅR ALDRIG EN HUND UD AF DEM DER KOMMER DERFRA DET VAR mig der startede sagen i guloggratis efter at have været oppe hos ham og set på en hund, og aldrig før har jeg set dyr have det så forfærdeligt, både dyrernes beskyttelse og aktive dyrevenner har prøvet at stoppe denne mand, men dyrernes beskyttelse har er blevet forment adgang hos ham, ville ønske at en journalist på ekstra bladet eller en fra tv ville gå under dække og afslørere dette umenneske i fuld offentlighed. Man skulle4 lave en demostration uden foran hans hus så der kom aftale, tag bare op og kig i vil blive rystet MEN KØB IKKE HUND DER, selvom det skærer i ens hjerte at se små hvalpe gå i deres eget afføring ,hunde lukket inde uden dagslys og menneskekontakt, hvor danmark dog har brug for et dyrepoliti er utroligt at man kan lade sådan en mand slippe med en bøde de eneste der kommer til at betale for det er de stakkels tæver der bare bliver avlet mere på

• #11   9. aug 2012 hold jer laaangt væk fra ham smiley

• Anne F
    Anne F Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 3
    #12   28. mar 2013 Han er meldt flere gange men dansk dyreværn kan ikke stille noget op, min mand og jeg har købt adskellige heste derfra for at de kunne få et bedre liv for det er ganske forfærdenlige forhold de har.

• Anne F
    Anne F Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 3
    #14   30. mar 2013 Har også en hund derfra og han er blevet fantastisk og kender godt det med at man bare bliver nød til at tage dyrene med derfra....tænker så også på at hans datter driver et sted bækmarksbro hvor det er (tilsydeladene) anderledes...hvordan kan hun have samvittghed til ikke at gøre noget da hun jo nok er en der kan...de har en aftale om at hun tager de bedre heste og han tager det hun ikke kan bruge...hvad sker der lige??

Kommentér på:
Vanrøgt at hunde i Bækmarksbro (jylland)....??????

Annonce