{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

Vanrøgt eller???? {{forumTopicSubject}}

Hej...

mig og min kæreste havde fået til opgave at lufte en fælles bekend's 4 hunde da hun skulle til fest første gang siden knægten blev født...

Da vi åbnede døren kom der "BOGSTAVLIGT TALT" 100 banan fluer i hovedet på os efterfuldt af en stank af lort...

vi går længere ind og finder 3 hunde i bur i et lokale der ligner en rasteplads med "efter min mening for små vand skåle"...

Den ene hund er en blandings hund, og hyper aktiv og skulle bæres ud i haven ellers ville den vælte vores søn omkuld...

Den anden er også en blandings hund og var rædsels slagen og tissede bare det du kiggede på den...

den 3 hund var en chihuahua, og var rigtig rigtig bange, vi prøvede at tage den op og nej hvor den røstede. og den tissede også den del gange på os. Yder mere lugtede den af sådan noget duft-frisker ting??? "efter vores mening er det uansvarligt at hunden skal lugte så kraftigt af parfume"

den sidste hund er en puddel og gøede helt vildt og bed lidt ud efter os, vi satte os ned til den i et mega klamt køkken hvor der var banan fluer og brugte bleer og meget andet for at den lige kunne falde til ro..

vi skulle også fylde vand op til dem med en vandkande, hvor i der befandt sig LORT, Mudder og plastik ting... efter at ha skyllet den grundigt af ude på lokummet får jeg set i hendes håndvask der er fyldt med KUL sort vand...

vores bekendte har også en kat med killinger, det eneste positive der faktisk var i hendes lejelighed var kuldet med killinger men alt hvad der hedder rengøring er chokerende...

Vi var så chokeret over at se hvordan hun boede sammen med sine dyr og søn så vi kiggede ind på knægtens værelse og fandt en bunke brugte bleer midt på gulvet og meget andet skrald.

vores bekendte har som sagt 4 hunde 1 kat med killinger og en søn på 3 år...

Vi har tilladt mig at tage 14 billeder da Vi ikke ved hvad vi skal gøre... mange siger at vi skal ringe til kommunen og dyrenes beskyttelse, men vi ved ikke om man evt. skulle konfrontere hende med vores oplevelse og sige at vi vil indberette dette hvis det ikke bliver bedre, "vi er villige til at tage den lille chihuahua da vi ser den som nemmest at rette op på"...

hvad skal vi gøre...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vanrøgt eller????
Kommentér på:
Vanrøgt eller????

Annonce