636 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Drikker sit eget tis?? Drikker sit eget tis??

Hej HG.

Min hvalp Noa på 10 uger har en tendens til at ville drikke/slikke i sit eget tis når hun har besørget. Er det normal hvalpeadfærd - eller mangler hun noget?

Hun bliver dagligt fodret med Eukanuba hvalpefoder som jeg jo selv synes er et kvalitetsfoder hvor der ikke skulle mangle noget i.

Nogle der kan hjælpe mig?
Kh Maria og Noa smiley

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drikker sit eget tis??
  • #1   28. jun 2012 Mon ikke bare det er dårlig vane, som når nogle hvalpe spiser deres egen afføring..
    Hmm ved ikke hvad det ellers kan være, har aldrig hørt om det før.

• #2   28. jun 2012 Er det både ude og inde ?

• #3   28. jun 2012 er det når hun tisser indenfor, hun gør det?

hvis det er, så kunne det være for at gøre rent efter sig

• #4   28. jun 2012 Det gjorde Nacho her også.. Vi tog en godbid og noget vand med på tur og belønnede ham for IKKE at slikke, hvor han havde tisset.
    I løbet af en uges tid var det overstået.

• #5   28. jun 2012 Jeg havde også tænkt på at hun måske gjorde rent efter sig inde, men da jeg så at hun også gjorde det ude, blev jeg i tvivl.

Påskeæg: Det lyder som en god idé, som jeg straks vil gå i gang med at prøve.

Ville bare høre jer ad, for jeg vil ikke have at hun går og mangler et eller andet i sit foder som gør at hun slikker i sit eget tis smiley

• #6   28. jun 2012 Forstå mig ret..
    Jeg har ingen uddannelse eller ret meget erfaring med hunde, så jeg har tillagt mig en ret pragmatisk tilgang til det at have hund.
    Jeg sammenligner ham med et barn.
    Hvis han bider i noget jeg ikke vil have at han bider i, så giver jeg ham noget som han må bide i.
    Hvis han tikker ved bordet, så sørger jeg for at han har mad i sin skål.
    Og hvis han leger med afføring, så sørger jeg for at der er noget andet at lege med. Det bedste han har lige nu er en gammel sok med en tennisbold i. Han har suttet i den, bidt i den og endda pøllet på den, men den er HANS og med den i hånden kan jeg få ham til (næsten) alt. (Ellers snyder vi bare lidt og tilbyder et stykke tørret okselunge eller tørret tang.)

• #7   28. jun 2012 Det lyder meget som træningen her i huset. Noa har dog en bamse som ligner en kylling, og det er hendes et og alt. Selv når hun keder sig og ser sit snit til at bide i dørkarmen og hun får tilbudt denne i stedet - er den det bedste i verden smiley

Kommentér på:
Drikker sit eget tis??

Annonce