Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til at få Husqvarna havetraktor til at starte 600 kr.
  • Fix misaligned door.. bonus: paint and polish 1.500 kr.
  • Klipning af hæk og rensning af fliser 2.010 kr.
  • Har højt græs på ca 3000m2 plæne som skal slås ned til normal niveau 2.500 kr.
  • Rengøre og mindre reparation til tagrender og nedløbsrør 4.000 kr.
  • Rydde lejlighed 3.499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  New Foundlænder - savl
  • #1   5. jul 2012 Jeg har haft New foundlænder..... den savlede ikke ..:)

Man kunne se , da der var udstilling i Ballerup for et par uger siden...... at der var nogen der var smurt ind i savl.... ( nogen havde faktisk hagesmække på ).....
    Mens der var andre . hvor der ikke var en dråbe.
    Så det er måske rigtigt hvad manden sagde...... men jeg ved det ikke ... smiley

• #2   5. jul 2012 Jeg har ikke selv haft, men en fra min mands familie havde en og han savlede ikke

• #3   5. jul 2012 Hov forresten ved ikke om der er tale om linier der savler mindre eller om det er mere tilfældigt

• #5   5. jul 2012 Det afhænger vel meget af hvor løse læberne er. Landseeren der er i familie med Newfoundlænderen skal have stramme læber og må ikke savle. Jeg tror de fleste Newf. savler. Alle dem jeg træner vandtræning sammen med savler i hvert fald.

• #6   5. jul 2012 Det har med linjerne at gøre i den forstand, at der er forskel på hvor meget læbe de forskellige linjer/typer har.

Det er det samme med granderne, der er der også relativt stor forskel på savlmængderne alt efter linjer/type.

• #7   5. jul 2012 Det er pga den løse underlæbe og ja derfor ser man det mere i nogle linier end andre. Alle newf. savler mere eller mindre når de sveder, som nu hvor det er varmt ..

• #8   5. jul 2012 CH... jeg kan sagtens hjælpe jer til ikke at få en savlende newf smiley

• #9   5. jul 2012 .o~**Magyar Agár**~o. : *loool* Nej nej smiley Vores Asger savler heller ikke , men hans far gjorde. Albert havde altid hagesmæk på når vi skulle noget, som gjorde ham stresset ..

• #10   5. jul 2012 Jeg tænkte nok, at der var hjælp at hente her...

Det er dog slet ikke relevant nu, men måske om nogle år.

Sætter STOR pris på hjælpen - og tro mig, Marianne, bliver det aktuelt, så skal jeg nok hive fat i dig smiley

• #11   5. jul 2012
    Ch: Skal nok hjælpe dig smiley

• #12   5. jul 2012 tror det er meget forskelligt jeg har haft skt. bernhard en der savlede lidt en der savlede helt vildt og freja der slet ikke savlede.. er det ikke noget man vælger med når man har sådan en dejlig savle bamse.ss

• #13   6. jul 2012 Det er det samme med Broholmere, og det afhænger her af, hvor udkrænget underlæben er.

Alle, alle Broholmere savler lidt, og sviner når de drikker osv., men nogle savler mere konstant og i større mængder end andre.

Så ja, det er et sprøgsmål om linier og avl.

Kommentér på:
New Foundlænder - savl

Annonce