Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde-svinekød.
  • #2   10. jul 2012 Ja det ved jeg godt, men de kan godt tåle det, hvis deres maver er tilvendt og sagtens kan klare det ikke?(:

• #5   10. jul 2012 Jo de kan godt tåle det, men selvom de er tilvænnet til ben, kan gris stadig godt give hård mave, det har ikke rigtig noget med tilvænning at gøre. Så hav det lige i baghovedet smiley

• #6   10. jul 2012 Tak! Så er jeg ikke helt galt på den!
    Ja i skal nok lige få forklaring.
    -jeg var oppe i den lokale superbrugs, som jo har en slagter tilknyttet. De har ikke haft ben liggende længe, så jeg spurgte slagteren, om han evt. Havde nogle liggende ude bagved. Det havde han ikke. Men han havde ribben. Forklarede ham at det skulle det ikke være, for det var til min hund, og jeg er så bange for at de skal side på tværs.. Så fik jeg bare øjnENE! Og man kunne fandme ikke give sin svin osv. Hvor jeg stille prøvede, at forklare at det kunne man altså sagtens, hvis man gjorde det med måde, og hunden var vand til det.. Så stilte han sig "smart" op af køledisket og spurgte 'om jeg VIRKELIG ville give min hund svin?!' for det måtte de fandme ikke få!
    Så må jeg indrømme, at jeg blev en smule provokeret, og måtte forklare ham, at det var nu sådan det var, og det fik min hund altså..
    Men det endte med, at jeg ikke kunne købe ben, og jeg gik lidt bandende ud af butikken!

• #7   10. jul 2012 min får tit stegenben , altså ribben smiley

• #8   10. jul 2012 Ribben kan du sagtens bruge smiley Det er faktisk det jeg mest bruger, da de er mildere for maven end f.eks stegeben.

• #9   10. jul 2012 hihi stege selvfølgelig smiley

• #10   10. jul 2012 ved dyrelæge bille skrev en artikkel i politi hunden for et år siden der skrev han at hunde ikke måtted få rå svine kød da de kunne blive syge af det, det linede hundesyge de andfald de fik af det .

• #11   10. jul 2012 Hunde må gerne få svinekød. Man skal dog være OBS på at nogle racer ikke tåler det så godt. smiley

• #12   10. jul 2012 De stegeben, jeg tænker på, er ikke de flade ribben, men store "klumper":

• #13   10. jul 2012 Jeg mente selvfølgelig at jeg giver begge dele smiley dog mest ribben da jeg synes de andre er meget hårde ved tænder hvis de skal have den hver gang .

• #14   10. jul 2012 mine får griseribben, et par gange om ugen og har aldrig fejlet noget, har givet dem det i snart 8år:-))

• #15   10. jul 2012 Min hund har godt nok også tit fået gris, den får både råt fars og ben når vi får en hel gris hjem..

Det kan være at slagteren tænkte på tilberedte ben? smiley

Kommentér på:
Hunde-svinekød.

Annonce