{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp hjælp dør de ?
  • #1   21. jul 2012 Nej, for lopper sidder også andre steder end i hundetæppet. De kan lige så godt sidde på hunden, ved en pude, eller en af hundens bamser. Så du kan ikke være sikker på, at alle lopper er ved tæppet, når det skoldes. smiley De er stort set alle steder!

• #2   21. jul 2012 Og så er lopperne, i soffan, gulvtæpper, sengen, sofapuder, ja overalt hvor de kan gemme sig , så det er storvask af alt i huset .

• #3   21. jul 2012 Mette med kamphunden silje: alt i huset er behandlet skadedyrsbekæmper har været der 2 gange over 6 månedere, det er mere fordi jeg er taget i sommerhus med min hund og min veninde og vi har taget min hunds hundetæppe med, så ville være sikker på at hvis jeg sidder med min hund (som er behandlet) med det hundetæppe som vi har skoldet og vasket bagefter om jeg så kan være sikker på at det er fri fra lopper, æg og larver tænker især på mit tøj og bilen

• #4   21. jul 2012 Håber det er jeres sommerhus. For jeg var blevet hysterisk hvis jeG havde lejet et sommerhus ud, og folk så havde slæbt lopper med derop..

• #5   21. jul 2012 Jennifer: vi har behandlet derhjemme med skadedyrsbekæmper 2 gange med 3 måneders mellemrum, og alt der kan tåle skoldning er blevet det er bliver støvsuget grundigt også sofa osv. Alle hunde er behandlet så det burde jo forhåbenligt ikk være der men ska lige vide det med tæppet

• #6   21. jul 2012 Selvom hundene er behandlet kan der jo gå længe før de er væk. Så har hundene fortsat lopper, så smider de dem sikkert også i sommerhuset. Godt jeg ikke er sommerhusets ejer..

• #7   21. jul 2012 Jennifer g: de kan jo ikk være på hunden når de er behandlet ? Ellers kan man jo ikk gå nogen steder selv besøge nogen hvis man har lopper?
    Men stadig ikk mit spørgsmål spurgte om lopper, loppeæg og loppelarver dør ved skoldet vand altså kogning ? Derefter har jeg vasket det burde det så ikk være frit fra det ?

• #8   21. jul 2012 Du fik svar på det med tæppet. Nej, du er ikke sikker. Og ergo burde du ikke udsætte andre og deres huse for lopper..

• #9   21. jul 2012 Ville ikke tage min hund med andre steder end gåture, hvis den havde lopper. Jeg ville flippe hvis en af mine venner kom med en hund der havde lopper, og hvis Silje + mit hus så også fik lopper.

• #10   21. jul 2012 man kan købe noget til at sprøjte med det har jeg brugt på netop tæpper da nogle jo ligger fast, altså støvsuge dernæst sprøjte....og har IKKE lopper nu.kan ikke huske hvad det hedder men synes det var smadderdyrt.

• #11   21. jul 2012 Jo tæppet burde være fri for både lopper og æg, hvis der er både skoldet OG vasket

• #12   21. jul 2012 Du kan også putte det i fryseren for at være HELT sikker smiley Og så kan du jo evt. kæmme hunden grundigt for at se om der stadig er levende lopper.

Slæbte engang lopper hjem i sengetøj og en luftmadras, og efter en tur i fryseren efterfulgt af vask så var de væk. Dengang havde vi dog kun kat.

Som en sidste sikkerhedsforanstaltning kan du jo give hunden Capstar, så du er heltsikker på at de ikke kan overleve smiley

Kommentér på:
Hjælp hjælp dør de ?

Annonce