{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykeltræning med hunden
  • #1   21. jul 2012 Vores hunde kan ikke bindes til cyklen. Hvis de ser et dyr, så trækker de ud, hvilket ville vælte cyklen. Vi har dem derfor i hånden eller rundt om maven. Så er det os de trækker i, hvormed man kan give slip eller springe af cyklen.
    Jeg tror dog sagtens sådan en stang med snor kan bruges til "almindelige" hunde.

• #2   21. jul 2012 Ville heller aldrig turde det der..

• #3   21. jul 2012 Jeg tør heller ikke det der..

Skal min hund, så skal den, og den sætter sig smiley

• #4   21. jul 2012 Jeg har en noget lignende og jeg er glad for min, det er jo noget man skal øve med hunden, ligesom så meget andet, jeg synes hurtigt, at de lærer hvordan de skal løbe, og at der ikke skal snuses på vejen.

• #6   21. jul 2012 Jeg ville til hver en tid foretrække at have snoren i hånden. Gaia er rigtig god til at løbe ved siden af cyklen, og trækker heller ikke ud efter dyr, mennesker osv.

Men tænk nu HVIS hun lige ser (og overhører) at jeg har tænkt mig at dreje, eller hvad nu hvis jeg af en eller ande grund skulle vælte -hun vil jo ikke have en chance for at undgå cyklen når hun er bundet til de.
    Yderligere er det bare SÅ meget nemere at give små korrektioner med en snor i hånden end når kræet er bundet til cyklen;o)

• #7   21. jul 2012 Hunde kan ikke vælte cyklen. Der er en velkro sikring.
    Jeg kende flere med blodhunde der er glade for dem.
    Men jeg foretrækker at at have snoren i hånden, så hunde er oppe, hvor jeg kan se den uden as se bagud hele tiden.

• #8   21. jul 2012 Okay mange tak for svar! Det vil jeg ikke udsætte min hund for.

• #9   21. jul 2012 Jeg brugte den til min forrige hund og den virkede fint for os. Som der er nævnt, har den velcro sikring netop hvis hunden trækker ud, vi fik dog aldrig brug for den.

• #10   22. jul 2012 Det fungerer fint til større hunde, for det første er der en fjederordning i den og for det andet en velcrolukning, der i nødstilfælde vil springe op. Super, hvis hunden normalt vil løbe pænt ved siden af cyklen.

Til mindre hunde ville jeg ikke anbefale den, da fjederen er ret stram/fast, og jeg tror ikke en lille hund kan udløse sikkerhedslukningen i velcroen.

Vi har den til vores mouintainbikes, det er nærmest umuligt at have en hundesnor i hånden, hvis man cykler på lidt ujævne mark- og skovstier og skal betjene håndbremser. Der er det en super løsning.

Kommentér på:
Cykeltræning med hunden

Annonce