373 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Foder til hvalp Foder til hvalp

Hejsa .. jeg søger lidt viden omkring Royal Canin Rottweiler Junior hvalpefoder ... vi er blevet de stolte ejere af en bette rottveilerhvalp på 10 uger, men han er lidt i underkanten i foderstand, så vil give ham det bedste skub og så præcis som muligt, og vil derfor høre jeres erfaring i hvalpefoder til store hunde.

Der er bestilt tid ved dyrlægen, men vil godt høre hvad i andre anbefaler. smiley

God dag

Mvh Hanne

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til hvalp
  • #1   25. jul 2012 Øhhh bestilt tid hos dyrlægen....pga foder valg?

Hvis Ja, så er de fleste dyrlæger ikke ernæringseksperter egentlig den eneste dyrlæge jeg kender som ved meget om ernæring hos hunde er Anett Weber.

• #2   25. jul 2012 Jeg ville aldrig vælge dyrlægen som foderrådgiver. De fleste anbefaler jo bare det fodermærke de selv sælger, og de fodertyper ville jeg aldrig anvende.
    Spørg i stedet opdrætterne af racen. Eller brugshundefolket.

• #3   25. jul 2012 I er sq hurtige med at pege .... jeg spurgte til anbefalinger på hvalpefoder. Hvalpen skal præcis som Sara skriver, have næste vacc, og vil derfor også tage en snak omkring foder. Jeg er ikke blåøjet, jeg er så udmærket klar over at dyrlæger anbefaler deres eget fra klinikken.

Jeg er blevet anbefalet Pro Plan Puppy Large Robust Kylling & Ris

Kommentér på:
Foder til hvalp

Annonce