Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder
  • #3   6. aug 2012 Hvilet produkt er det du spørger om man har erfaring med? For kan huske at der var en tråd for et stykke tid siden hvor du anbefalede noget uniq foder...
    Så du har vel selv erfaring med det? Eller har jeg misforstået noget?

• #4   6. aug 2012 Jeg bruger Uniq til Bella (Power - den lilla) og hun fungere super godt på det smiley det er det eneste foder hun har kunnet holde vægten på 100%.

Om det er godt eller skidt, indholdsmessigt, kan der være delte meninger om, men så længe at min hund har det rigtig rigtig godt på det, ser jeg ingen grund til at skifte. Jeg har ellers prøvet lidt forskelligt til hende.

Acana kløede hun sig sindssygt af, Eukanuba gav hende diarré og opkast, Olivers fik hende til at fælde konstant...

Førhen har jeg selv været "fodertosset", men nu er jeg af den overbevisning at så længe hunden fungerer, har blank pels, blanke øjne og kun fælder i fælde-perioderne, så er det ligegyldigt hvilket mærke der står på sækken.

• #6   8. aug 2012 Tja, men problemet i mit tilfælde er bare at mange af de fancy mærker, ikke indeholder nok fedt til at holde Bella i ordenlig foderstand. Hun bliver simpelthen alt alt for tynd når kun foderet indeholder 14-16 % fedt. Uniq Power indeholder 27% og det har hun det rigtig godt med og bliver ikke undervægtig, dog heller ikke fed, men rigtig fin i størrelse.

Og det ville ikke hjælpe at sætte foderrationen op på et af de fancy mærker, for Bella er også ret småtspisende.

De første år af Bellas liv fik hun Arion, hvilket fungerede fint, men igen havde hun svært ved at holde vægten, da først hun kom ud af "teenageårene".

Kommentér på:
foder

Annonce