{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Hundeforsikring {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder og kigger lidt rundt på nattet efter en forsikring til min lille franske buller. men sys ikke rigtig jeg kan finde nogle der dækker det hele som jeg godt kunne tænke mig den gjorde.

Kender i nogle forsikringer der fuld ud dækker en fransk mht til dyrlæge, evt kejsersnit osv.

Ved godt at franske har problemer med lufveje, føde selv osv men der må da være nogle der dækker eller hvad ? smiley

Ikke fordi jeg har planer om at avle på hende overhovedet ! men sys bare det ville være rart med en forsikring man ved dækker ALT så man er på den sikre side smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeforsikring
  • #1   7. aug 2012 Tror ikke du finder en forsikring der dækker alt....

Kig evt. på alm.brand og læs deres bestemmelser, dyrekassen dækker også hele livet, men efter hvad jeg kan huske, så er der en del forbehold for de franske

• #2   7. aug 2012 Alm. Brand dækker ikke alle øjensygdomme og hudsygdomme ved fransk osv smiley

• #3   7. aug 2012 Husk bare at Agria nedskriver årlig dækning fra hunden er blevet 8 år

• #4   7. aug 2012 Nu har jeg kigget lidt på dyrekassens HundTotal forsikring og den lyder meget fornuftig.. dog dækker den ikke kejsersnit på franske men det er heller ikke det vigtigste... udover det så dækker den egentlig rimelig meget og synes helt sikkert prisen er fornuftig til forhold hvor meget den dækker.

• #5   7. aug 2012 hm den dækker så heller ikke øjne/hudproblemer hos franske smiley øv øv men mon jeg finder en forsikring der gør det smiley
    Den dækker heller ikke det dersens Patella som jeg har hørt meget dårligt om smiley

Hvad har i af sygeforsikring på jeres hunde ? Gerne nogle input fra franske ejere smiley

Og er der en venlig sjæl der evt kunne fortælle mig hvad der der patella er ? hvordan opstår det ? og hvordan finder man ud af og ens hund har det ??

• #6   7. aug 2012 Når vi en dag får en hund vil vi vælge Dyrekassen. Det er den vi har til vores kat, og er rigtig godt tilfreds smiley

Patella er noget med knæet. Ved ikke lige nærmere om det.

• #7   7. aug 2012 Patella er løse knæskaller og opstår oftest ved små hunde. Hunden kan være født med det (det er arveligt). Derfor er det vigtigt kun at købe hvalpe efter forældre som er testet fri for patella luxation. Det kan også opstå som følge af en skade, fx ved et uheldigt spring ned fra en sofa.

Det kan testes ved dyrlægen fra din hund er 1 år. Ofte vil hunden trække et eller flere ben op under sig for ligesom at få knæet på plads igen.

• #8   7. aug 2012 Jeg hærgen chihuahua derbhar ansvar, udvidet ansvar og sygeforsikring hos almindelig brand. Da jeg for snart et år siden skulle vælge forsikringer, ville jeg have dyrekassen men de dækkede ikke hele hundens liv.
    Jeg kontaktede almindelig brand omkring dækning af patella luxation og de sagde at de ikke dækker hvis det er arveligt kun hvis det er en skade. Så min plan er at få min hund tjekket årligt og få en attest på det hver gang så jeg har mine 'beviser' på plads smiley

• #9   7. aug 2012 Dyrekassen har da altid dækket hele hunden´s liv ?

• #10   7. aug 2012 jeg har tegnet en forsikring nu ved dyrekassen der hedder HundTotal til 2000 kr årligt. for policen hjem om en uges tid og så læser jeg lige det hele godt og grundigt igennem inden jeg takker helt ja. Der står på deres hjemmeside at de dækker hele hundens liv ? Så Maja T det kan være det har ændret sig igen smiley og jeg vil også have et årligt tjek på patella luxation så det er på plads smiley

• #11   7. aug 2012 Har Dyrekassen ændret til ikke at dække hele hundens liv??

• #12   7. aug 2012 Ahh ja, det fordi jeg blænder det sammen . Beklager !

• #13   7. aug 2012 læste det lige igennem igen og de dækker en fransk bulldog til den er 10 år på livsforsikringen. og det mere "normale racer til de er 12 år smiley så nej de dækker ikke hele hundes liv alligevel smiley

• #14   7. aug 2012 Så vidt jeg husker, så er der grænse på alle livsforsikringerne

Når jeg skriver hele livet, så var det set ud fra sygeforsikringen

• #15   7. aug 2012 nårh på den måde smiley jamen sygeforsikringen gælder vist hele livet hos dyrekassen.

Kommentér på:
Hundeforsikring

Annonce