{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.870 visninger | Oprettet:

Hvad gør man, når naboens hund angriber ens dreng og lille hund? {{forumTopicSubject}}

Sakset fra Stor-mave.dk

Hunden bed igen,

Vores nabos hund bed før jul vores hund, hvor vores dreng gik med ham.. vi snakkede med naboen, der ikke mente der var grund til bekymring og de satte den i snor..(hopper over hegnet hvids den ikke er i snor).

Nu går den uden snor og da min store dreng på 8 år gik udenfor vores hoveddør med vores lille gravhund lignende blanding, sprang naboens hun over hegnet og angreb vores hund, bed den overalt.
Min søn og hunden søgte mod bilen og kom derind, men min dreng nåede ikke at lukke døren, før den store schæfer fulgte efter dem ind i bilen og bed sig fast i vores hunds hals.
Min søn greb ud efter vores hund for at hjælpe den væk og der angreb hunden min søn og bed ham i hånden..

Jeg har ALDRIG hørt min søn græde/ skrige af frygt på den måde og har en meget cool dreng skal det lige siges..

Jeg løb derud og den fortsatte med at angribe vores lille hund på græsplænen og stoppede ikke, da jeg blev ved med at råbe den skulle stoppe og jeg måtte hen og skubbe den væk fra min hund og min hund peb og peb.
Der skete ikke noget med hunden, men desværre har schæferen bidt hul i min søns hånd flere steder.. så han er på vej på skadestuen nu og skal have antibiotika og måske en stivkrampe..

What to dooo.... naboen undskyldte og sagde til os hvis der blev noget havde de en erstatning.... men intet andet..

Jeg er så skide bange for, at den kan finde på det igen, nu det er sket 2 gange..

Hvad ville I have gjort/gøre?

kh anja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør man, når naboens hund angriber ens dreng og lille hund?
Kommentér på:
Hvad gør man, når naboens hund angriber ens dreng og lille hund?

Annonce